Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

:D~XL-LAIHDUTTAJAT vk34~:D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen vihdoin alittanut 80 rajapyykin ja paino alkaa nyt SEISKALLA

ihan uskomaton fiilis ja ostin ekat 42 koon housut viimeviikolla ja ne mahtu ihan hyvin päälle :D :D

siispä on todella mahdollista päästä bäin pitkälle, vaikka sillon alottaessa 98kg tuntui ettei ikinä pääse näin pitkälle ja ainakin se kestää ikuisuuden, no töiä se kovasti vaati mutta kaikki voivat siis onnistua!!!! ja onhan tässä vielä 10kg jäljellä loppurutistuksessa....

SUNNYSUMMER! mulla on noi kaikki pointsailu vihkoset ja voin sen töissä monistaa, mutta mihis lähettäisin sen. laita vaikka e-maili tänne niin jos sitä kautta laitat osoitteen tms.

SYÖMISESTä, mä teen mulle omat ruuat ja olen tosi tarkka, siis punnitsen ja mittaan kaiken. Meillä se toimi aika hyvin kun mies syö töissä ja on siis yleensä iltapäivät ja illat töissä. pojalle 1v teen omat ruuat tai siis pakkaseen tein eri ruokia ihan " oikeita" ruokia ja sitten vaan keitin perunaa tms. siihen seuraksi.

No nyt poika syö päiväkodissa ja mä vien omat ruuat töihin mukaan.

sillon kun ollaan kaikki yhdessö kotona syömässä teen usein jotain kanapataa tms. joka on kevyttä ja maistuu kaikille. syön aina paljon salaattia ja sitten vähän vähemmään ruokaa jos on jotain raskaampaa. ja onhan miehellä jääkapissa omat makkarat ja mulla 5% kalkkuna nakit. eri juustot jne.

Ravintolassa pyrin syömään sellasessa paikassa jonka pisteet on siinä ravintola oppaassa tai ainakin sen kanssa suurinpiirtein tietää mitä syö

ja kyllä meillä tehään pizzaa jne, mutta pizza tehdään puoliks niin kaikki saa ne täytteet kun haluaa.

jaahas siiten pitää lähteä töihin, ja Uimahalli aukeaa tänään JEEE joten töiden jälkeen piiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa uimaan!

alkupaino 98kg

paino nyt 79,6kg

viikonpudotus -800g

koko pudotus 18,4kg

ai niin makean vinkki mulla on KAAKAO

kattilaan:

3dl rasvatonta maitoa 1,5p

3tl tummaa kaakaojauhetta (ilmaiset kerran päivässä)

1tl makeutus liuosta

ja sitten vaan lämmitetään ja sekoitetaan ja on tosi hyvää. iso mukillinen vaan 1,5p!!!

M

Vierailija
2/6 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino hieman reissussa nousi.

Eli vko sitten sunnuntaina se oli 105.4

Tänään 105.7

Huomenna alkaa arki, kun koulu alkaa. Sitä myöten alkaa myös säännöllisempi syöminen. Hyötyliikuntakin kasvaa, kun koulumatkat menee joko kävellen tai pyörällä. Mutta tämä tälläinen nopea pinoutuminen, täytyy asioille lähteä. Palailen jälleen. Reipasta viikkoa kaikille!=)

Miisa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä se tilanne niin pahaksi ole päässyt repsahtamaan kaiken tämän hössöilyn keskelläkään. Painoa jopa 500 g vähemmän kun viimeviikolla, tosin punnasin vasta tänään kun olin viikonlopun tyttojen kanssa Ikaalisten kylpylässä. sopivaan kohtaan tuli toi" irtiotto" ja mies oli tytön kanssa kaksin. Olen siis tilanteessa 116,4 eli se 10 kiloo on poissa, mutta eteenpäin meneminen on vaikeeta!

nyt siis pointsailua käynnistän ja opettelen uusiks syömään normaalisti. Lautaskokoakin pienensin ja otin käyttöön itselleni leipälautasesta yhden koon suuremman. Ei tule mätättyä ihan tolkuttomasti sitä ruokaa...

joo, tosiaan multa se pistehakemisto uupuu, jos Onskunäiti (menikö oikein?) viitsiit sen kopsata niin oisin kiitollinen. laitas viestiä tulemaan niin keskustellaan.

aurinkotiikeri@gmail.com

SS

Vierailija
4/6 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pettynyt olen, kun 23 pistettä olen pitänyt tosi tarkasti, ja vaan 800 grammaa lähti... Edellisellä kerralla pointsaillessa putos 2,5 kg ekalla viikolla! Pitäis kai lähteä ihan ryhmään, kun en ole varma tuosta pointsimäärästäni, ja en tiedä, voiko pistemäärän jääminen esim 18 pisteeseen toisinä päivinä hidastaa laihtumista? Rasvaa olen yrittänyt syödä öljyn ja margariinin muodossa 2-3 pisteellä päivässä, sitten paaaljon vihanneksia, ruisleipää, kanaa, naudan paistia, 1% kinkkuleikettä, keittoja, tomaattipohjaisia kastikkeita, 5%juustoa, mansikoita, rasvatonta jugurttia... Alkoholin jätin toistaiseksi kokonaan pois, makeita leivonnaisia en syö muutenkaan, ja karkkia söin viikon aikana 2 pisteellä.

Liikuntapisteitä tuli viikon aikana 18, joista puolet käytin syömiseen. Liikunta onkin ollut mulle ihan uusi juttu, reumaa sairastavana olen muka kipujeni vuoksi jättänyt lenkit väliin viimeisen puolen vuoden aikana. Nyt on fillaroitu, käyty tunnnin kävelylenkillä lasten kanssa, siivottu hiki hatussa jne. Hyvältä tuntuu, että siivoamisestakin voi merkitä pari pistettä=)

Mulla alkoi hurja painonnousu kahden lääkkeen, Deprakinen ja Cipramilin aloituksen jälkeen. 58 kilosta 104 kiloon, kuudessa vuodessa, ei tää ihan normaalia ole... Parin viikon kuluttua olen menosssa lääkärin kanssa juttelemaan mahdollisesta lääkemuutoksesta, jos tämä painonpudotuskin alkaisi sujumaan paremmin.

Eli:

14.8. 102,7 kg

21.8. 101,9 kg

Ensimmäinen tavoite on 97,7 eli 5 kiloa pois.

Mimmi71

Vierailija
5/6 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka periaatteessa onkin hyviä uutisia, kun ollaan samoissa lukemissa kuin 2 viikko sitten, kun paino viikko sitten pompsahti kilolla ylöspäin, niin motivaatiota saa taas hakea. Miten voikin olla niin nihkeetä!!

Kävelylenkillä oon käynyt pari kolme kertaa viikossa ja uimisen meinasin myös aloittaa kun nuo uimahallitkin on auenneet. Meillä on vaan kaksi nuorinta muksua ollut 4 päivää tosi kipeenä ja äitiä on huudeltu jatkuvasti, joten ei oo kamalasti päässyt liikkumaan. Mutta tästä paremmalla tsempillä eteenpäin. Kokonaispudotus on kuitenkin ehkä se asia joka motivoi...

Aloituspaino 1.1. 06 112,8 kg

paino nyt 89, 9 kg (sama kuin 2 vkoa sitten)

kokonaispudotus 22,9 kg

Vierailija
6/6 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli muksut kipeinä kaikki kolme, joten pisteitten kirjaus alkoi vasta tällä viikolla. Siispä syytän nyt sitä plussista...

OnskunÄiti: mahtavaa!!!!!! Olen tuollaisen pudotuksen itsekin tehnyt kahdesti ja tiedän kuinka mahtava tunne se on. Ja matkaa on vain noin vähän enää jäljellä. (Voinkin vaan kysyä itseltäni, miksi taas olenkaan tässä tilanteessa, että taas on pudotettavaa??) Motivoin itseäni tuolla sinun saavutuksellasi (se tässä kai on tarkoituskin..)

Aloituspaino 95,6

vko 34 93,5

pudotusta vko +0,4

kokonaispudotus -2,1

Tavoitteet ->86 kg ->77 kg ->69 kg ->65 kg eli aina pois se 10 %

Tämän viikon tavoite ruokapäiväkirjan pitäminen. Ja ensi viikolla liikunnan lisääminen, jota pitänee pohdiskella jo tällä viikolla.

*Kitta75*