Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lempiasento

Enempääeimahtunutkyselyyn
04.06.2021 |

Lempiasento?
Mikäli lempparia ei löydy listalta, kommenttia...
Perustele myös kommenttikenttään...

Lempiasento

Vaihtoehdot

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää 10 min välein kysellä samaa asiaa

Eipä näy äänestyksiä olevan, joista näkee selvät tulokset.

Vierailija
2/20 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä vain yhdyntäjuttuja. Onko ihmisillä mitään muuta seksiä kuin sitä yhdyntää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä vain yh4dyntäjuttuja. Onko ihmisillä mitään muuta seksiä kuin sitä yhdyntää?

Mitä muuta on??

Vierailija
4/20 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suuseksiä, sormetusta, vaikka mitä! Molemmille.

Vierailija
5/20 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä vain yh4dyntäjuttuja. Onko ihmisillä mitään muuta seksiä kuin sitä yhdyntää?

Mitä muuta on??

Kyllä on köyhää ajattelua, jos tuo on ainoa mitä mies voi naiselle tarjota. Meillä ainakin todella vaihtelevaa ja monipuolista, molemmille.

Vierailija
6/20 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin outoa, jos alapeukkuja saa vaihteleva seksi. Menkää ihmeessä kursseille!

Vierailija
7/20 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää märiskö kommenteissa. Lue: Ei mahdu enempää vaihtoehtoja.

Ja kommenttikenttäänhän voi lisätä omansa ja odotella peukkuja.

Mikä ihme ihmisillä on, että ekana aina pitää vaan valittaa.

Vierailija
8/20 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todellakin outoa, jos alapeukkuja saa vaihteleva seksi. Menkää ihmeessä kursseille!

Niin, se on niin että vain yhdynnässä on se kalua aina saavana, ja kun mies ajattelee vain itseään, ei muuta seksiä silloin ole. Näin se menee, ikävä kyllä.

Vierailija
9/20 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
10/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä vain yhdyntäjuttuja. Onko ihmisillä mitään muuta seksiä kuin sitä yhdyntää?

Yhdyntä on useimmille se tyydyttävin seksinmuoto. En minä ainakaan saa tarpeita tyydytettyä sillä, että pimppaani vaan nuoletaan vaan tarvitsen kalun sisään.

Vierailija
11/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naisetkaan tykkää muusta kuin yhdynnästä.

Vierailija
12/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntä on useimmille se tyydyttävin seksinmuoto. En minä ainakaan saa tarpeita tyydytettyä sillä, että pimppaani vaan nuoletaan vaan tarvitsen kalun sisään.

Ja minkähän tutkimuksen mukaan?

Vierailija
13/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minkähän tutkimuksen mukaan?

Aika monelle jää seksikokemus vajaaksi ilman sitä.

Vierailija
14/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kalujankuttaja vauhdissa! 

Totuus on kuitenkin naisille se, että se klitoris on se kaikkein herkin ja sillä selvä. Turha selittää mitään juttuja.

Vierailija
15/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et ole silti "useimmat" naiset mitenkän. Ja voihan sitä yhdyntää haluta, vaikka oman orgasmin jälkeen. Moni mieskin halaa naiselle nuolemalla orgasmin, mutta sitten itse saa panemalla. Näin se menee.

Vierailija
16/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies seisoo lattialla nainen korkeassa sängyssä peppu sängyn reunalla jalat kattoa kohden

Hyvä työntyä sisään ja pimpin tiukkuutta voi muutella jalat levällään tai yhdessä

Tätä voi tehdä nainen itsen tai mies nilkoista tai sääristä hellästi kiinni pitäen

Katse kontakti säilyy koko ajan

Ja jaloista pitävällä miehellä näkö ja suutelu etäisyydellä jalkapohjat varpaan jne

Välillä voi kumartua rintojen suuteluun

Suosittelen molemmat nauttii !!

Jäi

Vierailija
17/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi 'lemppariasento' löytyi kun ravintolan hämyisessä nurkassa, baarituolilla istuen...

Vieras iso mies tuli taakse ja nosti mun hameen ja veti minua itseään kohti.

Nai isolla lujaa ja laski sisään ja poistui.

Näin viime pe Tampereella.

Vierailija
18/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies seisoo lattialla nainen korkeassa sängyssä peppu sängyn reunalla jalat kattoa kohden

Hyvä työntyä sisään ja pimpin tiukkuutta voi muutella jalat levällään tai yhdessä

Tätä voi tehdä nainen itsen tai mies nilkoista tai sääristä hellästi kiinni pitäen

Katse kontakti säilyy koko ajan

Ja jaloista pitävällä miehellä näkö ja suutelu etäisyydellä jalkapohjat varpaan jne

Välillä voi kumartua rintojen suuteluun

Suosittelen molemmat nauttii !!

Jäi

Joo.

Mies voi sitä ja tätä säädellä.Mites nainen? Olla epämukavassa asennossa, jossa mies vielä ohjailee jalkoja ties minne.. nauti siinä sitten - mistä? siitä että mies tyydyttää itsens sinuun?

Vierailija
19/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä orgasmitakuu on siinä kun pitkän sormeilun/nuolemisen jne jälkeen laitan tyynyn lantion alle ja makaan vatsallani. Mies tulee makaamaan päälleni, työntyy takaa. Tää osuu johonkin superpisteisiin ja tulen kovaa! Vielä astetta järisyttävämpää on se kun tullaan yhtä aikaa, mikä tässä asennossa usein tapahtuukin.

Vierailija
20/20 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun top 3

Mulle on tärkeetä että mun naisystävä villiintyy näistä ja samalla kiihottaa mut tällä.

1) 69 niin että makaan selällään ja hän on kontillaan mun päällä.

2) keskityn vain hänen nuolemiseen ja juuri ennen laukeamista tulen hänen sisään jolloin orgasmissa supisteleva pillu laukaisee mut ja lypsää mut hänen sisäänsä

3) takaa ja hän hieroo klittaansa joko sormin tai sauvalla