Mikä on oikeasti tehokas aine jalkapohjan syyliin?
Molemmilla teineillä varpaissa ja päkiässä muutama syylä, joihin mikään ei näytä tehoavan. On kokeiltu kahta erilaista jäädytyshoitoa, syyläkynää, tippoja... mutta siinä ovat ja pysyvät. Mitä tehdä?
Kommentit (7)
Koivuntuhka. Juuri hoidettiin lapsoselta jalkapohjat ja hyvin tepsi.
Pikaliimaa ja leivinjauhetta päälle
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun lapset olivat pieniä kokeilin jeesusteippikikkaa ja se toimi. Eli pala jeesusteippiä siihen kohtaan ja aina silloin tällöin syylän ulos kaivelua, kunnes lähtee.
Pysyykö jeesusteippi jalkapohjassa?
- ei ap
Ei mikään, ainakaan minulla. Mutta parhaiten on toiminut kun laittaa kostealle iholle aamuin illoin muutaman kerran verruksinia ja sitten päälle apteekin ihoteippi, joka pysyy paremmiin kuin ilmastointiteippi ja ajaa saman asian. Teipin annetaan olla ainakin viikko. Se pysyy myös suihkussa. Siten revitään teippi ja jää kolo eli syylä lähtee juurineen. Sinne koloon vielä verruksiinia. Sukat pitää pestä 60 asteen pesussa AINA. Ja kengät ym. vaihtoon. Itse en raski kenkiäni hävittää...
Mä leikkasin saksilla pois.
Omalla vastuulla.....
Joskus kun lapset olivat pieniä kokeilin jeesusteippikikkaa ja se toimi. Eli pala jeesusteippiä siihen kohtaan ja aina silloin tällöin syylän ulos kaivelua, kunnes lähtee.