Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOKUUN TUHISIJAT Maanantaihin

21.08.2006 |

++++PLUSSA TULI++++

Tein siis juuri äsken clearbluen testin ja tulos selkeä plussa Kp27/28!!!! Oireeni oli sitten ihan aitoja eikä kuviteltuja vaikka vähän pelksin.... PlussaSäteitä kaikille muillekin testailijoille!!!!

Mammuliini79 kp27/28

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammuliinille isot onnittelut!!! Ihanaa.

Koralli: Kiitos peukutuksista. Olis ihana ajatella, että vois olla kiinnittymisvuotoa, mutta en usko. Olen tavallaan luovuttanut tämän kierron suhteen. Mulla jatkuu edelleen tää ihme tuhruvuoto ja on myös tosi menkkaolo. Toivon, että sulla kuitenkin vois vielä plussaksi muuttua.

Piipaa etsi kesäkuuhun siirtyviä. Kai tässä pian pääsee virallisesti uudelle kuulle. 5. kierto alkais sitten. Me ollaan taidettu ennenkin ensimmäisinä olla huhuilemassa uutta pinoa. Olen TAAS miettinyt pitäiskö pitää hieman taukoa tässä palstailemisessa, kun ei pysty mitään muuta ajattelemaan kun raskautumista ja kuukaudet valuu sormien välistä. Mulla on motivaatio työhönkin ihan nolla. Tietysti olen sitten taas ekana kommentoimassa joka asiaan uudessa pinossa :)

Mieskin sanoi viikonloppuna, et mitäs jos sä saat sieltä koneelta jotain aaltoja, kun surffaat niin paljon vauva-sivuilla, etkä siksi tuu raskaaksi. Leikillään onneksi.

Laru kp 27/29-30 (oviksesta 11pvä)

Vierailija
22/37 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin suunnalla on tapahtunut jotain HYVIN, HYVIN erikoista: OVULAATIO! Ovuloin viimeksi maaliskuussa! Jotain ne terotkin on saaneet aikaan :) (kolmas terokierto) Bongasin oviksen kp 19 karmeiden kipujen saattelemana, eikä tästä tissikivusta ja lämpöjen noususta kp 20 --> voi erehtyä. Pupuiltu on kp 8 lähtien joka toinen päivä kp 20 asti. Siitä ei pitäisi siis olla kiinni!

Hassu olo. Tämä on kolmas ovulaatio tässä yrityksen (9 kk) aikana ja toinen kierto, josta pystyy tärppäämään: maaliskuisessa oviskierrossa ei tullut pupuiltua... :´(

Pienet ne on ilot meikäläisellä ;) Sori tuli nyt vain omaa napaa!

Eppa kp 23/29-33 eli testipäivä joskus syyskuun alussa (jos sinne asti päästään)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIIPAA ja LARU harmillista,jos joudutte nyt toukokuusta luopumaan:( mutta sinne kesäkuulle sitten paljon paljon onnea toivottelen jos sinne joudutte siirtymään. mulla kyllä semmonen tunne,että saan mäkin sinne tulla perästä...jotenkin sellanen olo etten tuu vielä raskaaksi...:/

mutta voihan sitä yrittää:)

JUSHKA jospa nuo oireet tosiaan olis nyt sitten sitä.....ja testiin tulee tumma PLUSSA=)

EPPA79 pongasit oviksen,paljon tärppionnea sulle lähettelen:)

kovin moni kun nyt piinailee ja testaamiset lähellä niin mietinkin tässä että oonkohan mä ihan viimesenä joukossa...EMILIA tais olla muutaman päivän mua edellä,olikohan muita....ei tuu nyt mieleen.ehkäpä sen sitten näkee loppukuusta montako meitä täälä vielä on jännäämässä! nyt taas menoks etten oikein jumitu tähän koneen ääreen.....

Vierailija
24/37 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea koko raskausajallesi!!! Ihana saada heti maanantaista näin ihania uutisia!!

Mulla itselläni fiilikset samankaltaiset kuin BABYUNELMAlla. Eilinen ja toissapäiväinen puuhastelu jäivät haaveeksi vain, ja kuitenkin juuri nyt olisivat potentiaaliset ovulaatioajankohdat käsillä... No, edellinenkin raskaus pääsi alkamaan kuin yllättäen... Mies oli tuolloin koulutuksessa ja yötkin poissa oletettujen ovulaatiopäivien aikaan. Olin jo varma ettei siinä kuussa olisi voinut onnistaa, mutta lopulta kävikin hyvin... Koetan siten nytkin jaksaa pitää optimismia yllä! Ja BABYUNELMA, sun tilanteesi ei kuullosta ollenkaan huonolta. Eivätkös ne siittiöt siellä matkallaan elele toimintakykyisinä ainakin 1-2 pv:ää... :)!!!

Joku pv sitten oli SYNNYTYSGALLUPIA. Mun edelliseni ja ainoani meni jotenkin aivan yllättävän hienosti, ja siksi jotenkin jo valmiiksi pelottaa mahdollinen seuraava. Vaikea nimittäin uskoa että toistamiseen olisi yhtä hyvää tuuria... Ensinnäkin, synnytys tapahtui kokonaisuudessaan päiväsaikaan, eli väsy ei häirinnyt kipujen kestämistä. Toiseksi, kohdunsuu oli jo 8cm auki kun pääsin sairaalaan; kyllä siitä tilanteesta oli sairaalassa aikamoisen helppo jatkaa kohti loppurutistusta. Pärjäsin myöskin ilman kivunlievityksiä kuten olin toivonut, ja kätilöidenkin kanssa synkkasi ihan hyvin (asia jota olin jännitellyt etukäteen). Ponnistusvaihe oli sentään aika pitkä ja hankalahko, kesti lähes tunnin, mutta siitäkään ei jäänyt huono fiilis kun kaikki muu meni niin yli odotusten. Kaikkein hienoimmalta tuntui kuitenkin se että olin pysynyt koko synnytyksen ajan rauhallisena. Etukäteen olin nimittäin kenties eniten pelännyt juuri omia reaktioitani kipuun ja kontrollin mahdollista menettämistä... Ehkä käyttämistäni rentoutuskaseteista ym oli apua..

Että sellaista. Nyt kahvinkeittoon, että ehtii vielä nautiskella ennen lapsen heräämistä... Plusssasäteitä kaikille kanssasisaruksille!!

Päivikk11 kp 18/29

Vierailija
25/37 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten testaa ennen syyskuun alkua! Mun kierto tassa kuussa voi olla mita vaan valilla 24-30; joten sitten olis ainakin myohassa; joten unohtelen asiaa... Eihan mulla nyt muuta ++ tuulia kaikille!

kp 20

Vierailija
26/37 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tänne teidän puolelle kirjotella kun se toukokuu olisi haaveissa pienen syntymälle..Jospa vaikka tähän kerron nuo tärkeimmät!

Nimimerkki: .kiia.

Asuinpaikka:hyvinkää

Oma ja miehen ikä: 21v ja mies 22v

Monettako toivotaan:ensimmäisestä haaveillaan <3

Yritys aloitettu: 06/06

Toivottu la: 24.5.07

Niin, ja onnea vaan plussanneelle!Tunutuu mukavalta iloita toisen puolesta:)

Vierailija
27/37 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin eilen tuonne toukokuisten listalle tietoni, mutta en ehtinyt vielä pinoutumaan.

ensiksi mammuliinille ONNEA PLUSSASTA!!!!!! ja nyt en nikkiä muista, mutta ken ovulaation löysi pitkästä aikaa niin täällä kovasti pidellään peukkuja, että tärppäisi.

Piipaa 00: Sinne kesäkuisiin minäkin olen tulossa, sillä nyt ehkäisy jäi pois vasta useampi päivä oviksen jälkeen, joten olen nyt vaan pinoutumisen ilosta tässä toukokuisissa mukana, joten eiköhän tempaista sinne kesäkuulle ja sieltä samantien odottajien puolelle:)

Eli tuonne suurperhekuumeilijoihin olen kirjoitellut ja nyt sitten ehkäisy tosiaan jäi pois ja nelosta kuumeillaan. Tosin ovis oli ja meni ennen kuin ehkäisy lopetettiin, joten tämä kierto on sitten vain tällaista lämmittelyä. Tämä on myös ensimmäinen kierto imetyksen loputtua ja olo on kyllä toisenlainen, vaikka oviksen olen tuntenut aiemminkin ja kierto on ollut säännöllinen, niin luulen, että hormonipitoisuudet ovat olleet ihan toista luokkaa, sillä nyt ennen oviskipuja tuli järkyttävät päänsärkypäivät, jotka mulla on aina kuuluneet tuohon aikaan. Lisäksi luteaalivaihe on imetyksen aikana ollut tosi kuivaa aikaa ja nyt valkovuoto on taas runsasta.

No pitelen täällä peukkuja ja jännäilen teidän muiden puolesta!!!

kp 20/28 dpo 5

Vierailija
28/37 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä feikkioireita: hajut ällöttää ja navan alla tuntuu oman sydämen syke kovempaa kuin ennen, migreenitaipumusta, tukka menee kiharaan, pissa haisee erilaiselle, ummetus, kanssa alaselän särkyä, mahallaan maaten alavatsa tuntuu jotenkin isommalta, rinnat on jotenkin olemassa, jano kaiken aikaa jne. jne. jne. Kuuma ja happi loppuu helposti.

Kp 19 taikka mahdollisesti 33, testi näytti kylmää negaa... Onpas hauska olla ihan pihalla vaihteeksi, saan jännittää kuukaustolkulla yhteen menoon!

Muuten en ehkä edes uskoisi olevani " tuossa tilassa" , mutta yllätin eilen itseni pitelemässä kättä alavatsalla ja yrittämässä kovasti keksiä tolkullista nimeä pojallemme. Päätin etten enää testaa kuin kerran viikossa, kai se joskus alkaa näkyä testissä jos on tärpännyt?

Tätä kun katson niin vaikutan pöhkömmältä kuin te muut yhteensä, mutta eikös olekin mukavaa, kun vauvakuumepsykopaattina saan toiset vaikuttamaan ihan pidättyväisiltä normaalisti varovaisesti kuumeilevilta!

Vierailija
29/37 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot onnittelut mammuliinille plussasta!!!! Ihana kuulla hyviä uutisia heti viikon alkajaisiksi!

Pahoittelut taasen tippuneille.

On tosiaan monta piinailijaa tälle viikolle. Kiva, kiva. Itselläkin alkaa olemaan piinapäivät käsillä, sillä kp on 20/23-27 (ollaan siis samoilla kiertopäivillä levinia ja medison!). Mutta minäkin, levinia, taidan odottaa testailua niin pitkälle, että menkat varmasti on myöhässä eli jos sitten ensi ma-ti aikasintaan...

Tosin olen kyllä tosi pessimistinen nyt tuon raskautumisen suhteen. Alkaa olla enemmänkin menkkaolo; finni selässä ja vatsaa nipistelee.

Eli taidatte piipaa ja laru saada musta seuraa kesäkuisiin. Kurjaakin kurjempaa.

Eilen käytiin katsomassa muutaman päivän ikäistä pientä tytön tylleröistä. Voi kun oli ihana suloinen söpöliini! Ja niin höyhenen kevyt (painoa kuitenkin yli kolme kiloa)! Mutta noiden omien jässiköiden vierellä pikkuneiti ei tuntunut painavan mitään!

Eikun plussia sitten vaan roppakaupalla kaikille tällä viikolla. Täällä on peukut pystyssä!

Vierailija
30/37 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin eilen illalla arvelin, että joku meidät kyllä vielä plussalla yllättää maanataiaamuna. ;)

Voi hurja sun oireita Mantelilaulu! Tuolla oiremäärällä alkaa kyllä olla ihan pakko olla raskaana, olet kyllä sen ansainnut. Joten isot peukutukset sinne. bd

Itsellä jatkuu sama mahanpöhötyskiristysolo. Pöhötystä mulla on kyllä ollut aika usein ennen menkkoja. Pientä huonovointisuuden poikastakin oli tuossa töistä tullessa, mutta takuuvarmasti oli tuo hurja savun katku syyntä. Mutta kaikkein ilahduttavinta on lämpöjen pysyminen korkealla. Minulla se on kyllä kaikkein varmin merkki menkkojen alkamisesta, jos lämmöt putoaa. Tasan kaksi päivää putoamisesta ja sitten lorahtaa. Mutta toivotaan, että ei nyt enää tällä kierroksella niin kävisi.

Tähtään itse sunnuntain testaukseen, jos on tarvetta. Kiva jos saan piinaseuraa siihen asti, mutta tällä jengillä ei piinasiskoista näy olevan puutetta. Ja plussia ropisee, takuulla! Odottakaahan vaan ensi toukokuun uutisia, jotka kertoo, kuinka synnytyssalit on niin täyskuorimitettuja kaikkia Suomessa. :)

Joten plussasadetta koko porukalle toivottaen ja kesäkuulle siirtyville onnea uuteen yritykseen!

Vierailija
31/37 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas minä täälä..pikaisesti piti tulla kurkkaamaan:)

KIIA ja WINTERGIRL TERVETULOA!!Kivaa ku porukkaa tulee lisää mukaan:) on täälä sitten kuumeilijoita jännittämässä loppuun asti..osa kun häipyy odottajiin:) tai kesäkuuhun...

Nyt unohtui jo nikki kuka nuista " vale" raskausoireista puhui...mulla oli kans ilmassa kaikenlaista outoa tunnetta viime kierrolla ennen ku täti kuitenkin tuli.toivotaan nyt kuitenkin että sulla oireet olis tosiaan raskaudesta johtuvia=) aika lailla kyllä kuulostais siltä;) teitä piinailijoita on kyllä nyt tosi monta....voi kun nyt tulis kaikille plussa niin päästäis mahdollisimman moni tästä pinosta sinne ODOTTAJIIN:)

itse odottelen miestä kotia ja kellon kulkua eteenpäin että saa pojan nukkumaan ja ehkä pitäis taas jotain tehdä sen eteen et vois vaikka se toukovauva tullakkin;)

Vierailija
32/37 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa siis kp 22/noin 30.

Vierailija
33/37 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MANTELILAULULLE JA MARIKKOLLE peukutan plussaa!! sekä tietysti kaikille piinailijoille!:) +++++++++++=)

Vierailija
34/37 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Mammuliinille!!! Huisia, hieno homma! :)

Minä sit peruin puheeni ja testasin uudestaan tänä aamuna ja edelleen puhdas valkoinen nega, joten kyllä ne menkat on tulossa, vielä ei näy,mut varmaan yöllä tai aamusta yllättävät. Eli en minä usko tämän plussaksi tästä enää mitenkään kääntyvän.

Edelleen Laru silti uskon sinuun :) Ja kiitos Jushka myös kannustuksesta, toivottavasti sinulla tärppää, vaikka minulla ei nyt onni ollutkaan mukana.

Plussaonnea kaikille muillekin, teitä onkin nyt monta piinailijaa!!!

Koralli73 kp 27/23-32 dpo 12

Vierailija
35/37 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammuliinille ONNEA +++++

Minäkin lisäsin itseni eilen sinne toukokuisten listaan..

saas nähä miten käy nyt kp 18 ja ovista oon yrittäny bongailla mutta en oo löytänyt. mahtaa olla ne ovistikut viallisia mitä oon ostanu:( koska masussa nippaillu siihenmalliin että ovis kuitenki ois ollu. taisit mulla on jotain muuta häikkää mahassa.

toista lasta yritetään ja oonkin miettiny että raskautuukohan nopeampaa kun esikoisesta.. hmm se jää nähtäväksi.

kaks raskaustestiä odottaa tuolla kaapissa.. viimenenpäivä aattelin testailla kun siin testissä sanottiin että näyttää jo 2 päivää ennen kuukautisten alkamista tuloksen..:)

+++säteitä kaikille paaaaljon++++

t:börri kp 18/29

Vierailija
36/37 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mantelilaulu: Hyviltä kuulostaa noi sun oireet. Kiva, et mä en oo ainut joka tuntee ittensä sekopääksi näiden oireiden kanssa :)

Koralli: Tyhmä se nega. Olen pahoillani. Lämmittää kuitenkin, että jaksat vielä uskoa mun plussaavan :)

Paljon paljon plussia kaikille toukokuisille! Ihanaa, kun on näin paljon porukkaa täällä yhdessä piinailemassa.

Jatkan nyt Näkijän kattomista. Mulle on muuten yks ennustaja joskus sanonut, että saan tytön ja pojan. Toivottavasti se tyttö olis jo matkalla meille... Kun poika meillä on jo. (Oikeesti siis myös toinen poika olis enemmän kuin tervetullut.)

Laru

Vierailija
37/37 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippa punaista jo häivähti. Eli sieltä ne menkat on tulossa, hitaasti mutta varmasti. Huomiseen taitaa venyä, mutta karkuun ei taida niiltä päästä.... äsh... no, toisaalta lohdullista, että tunsin kroppani kielen, kyllähän minä tiesin etten ollut raskaana, kun ei yhtään siltä tuntunut. Jos nyt huomenna alkaa, niin pudottaudun listalla alaspäin, mutta en ihan kokonaan pois, taitaapi mennä sinne ihan toukokuun viimeisille päiville se seuraava toivottu la. Hyvä niin vaikka olis se toukokuun 2. ollu mukava äitienpäivälahja...snif. Mutta toisaalta saan pysyä tässä mukavassa porukassa mukana jännäämässä :)

Nyt tämä nainen menee maate, ihan karmee väsy...

PS: Tajusin tänään kaupassa käydessäni tuijottavani muutamaa hieman pulskaa naisihmistä ja arvioivani ovatko he raskaana...voi hyvänen aika tätä kuumetta....näen vauvamasuja jo siellä missä niitä ei olekaan *paukuttaa itseensä järkeä virtuaalipampulla*

koralli73 kp 27/23-32 dpo 12