Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahe, josta et tosiasiassa halua edes luopua

Vierailija
04.06.2021 |

Löytyykö sellaista? Minulla se on Maraboun suklaalevy aina perjantaisin. Tällä viikolla se on minttukrokanttimaku.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskottelu hyvän ruoan ja juoman kera

Vierailija
62/66 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan juoda kaljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkit ja valkoviini silloin tällöin. 

Vierailija
64/66 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin juominen ja samalla tupakan polttaminen. Juon alkoholia pari kertaa kuussa ja samalla poltan aina tupakkaa (selvänä en polta lainkaan). Tosin tupakan voisin hyvinkin jättää pois mutta aina sitä alkaa tekemään mieli kun pikkuisen humaltuu. Alkoholia en kuitenkaan halua jättää pois sillä sellainen pikkuhiprakassa oleminen on paras tunne mitä tiedän - mikään asia ei vituta eikä mihinkään koske. Olo on sekä henkisesti että fyysisesti todella hyvä. Myönnän kuitenkin, että viimeisten muutaman vuoden aikana olen joskus vakavasti harkinnut alkoholin jättämistä kokonaan mutta edellä mainitusta syystä johtuen en ole sitä tehnyt ja tuskin tulen vielä pitkään aikaan tekemäänkään.

Vierailija
65/66 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelu yleisesti. Ei mitenkään isoja määriä, mutta lähes joka päivä jotain. Jos saan lapsia, minun pitää tehdä joku kätkö, mistä haen herkkuja lasten nukkuessa. Lapsilleni en halua opettaa tätä pahetta, mutta itse en siitä luovu.

Vierailija
66/66 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa ja Aino vadelmasuklaajäätelö!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän