Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahe, josta et tosiasiassa halua edes luopua

Vierailija
04.06.2021 |

Löytyykö sellaista? Minulla se on Maraboun suklaalevy aina perjantaisin. Tällä viikolla se on minttukrokanttimaku.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ehdottomasti Tupakka. Tupakasta en luovu omaa aikaa hetki jota tarvii kaikki.

Vierailija
42/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvi. Sitä tulee latkittua noin 10 kuppia päivässä. Pannukahvia, ei mitään suodatinsumppia.

Mulla ihan sama. Juon yksin pannullisen kahvia joka aamu. Pannukahvi on niin hyvää että menee maidon kanssa kylmänäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi cola. Ihan sokerisena. Ei mitään lightteja mulle.

Joskus siihen sitruunaviipale ja jäitä.

Tuplapukkikännit kerran viikossa.

Vadelmajogurtti Lidlin.

Vierailija
44/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautintoja sanotaan jostain syystä paheiksi. Ei nautinnoista haluta luopua. Nimitys paheet on varmasti jokun kielto-intoilijan keksimä.

Kunnon kristittyjen perua, syyllistetään kaikesta kivasta nautinnosta ihmiset kärvistelemään niin kuin "kunnon" ihmiset!

Vierailija
45/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvi. Sitä tulee latkittua noin 10 kuppia päivässä. Pannukahvia, ei mitään suodatinsumppia.

Mulla ihan sama. Juon yksin pannullisen kahvia joka aamu. Pannukahvi on niin hyvää että menee maidon kanssa kylmänäkin

Mun oli pakko luopua, kun se nosti verenpainetta niin paljon. Mutta en ois halunnu, suodatinkahvi ei vaan oo niin hyvää.

Vierailija
46/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppääminen. Herkkujen syömistä en pidä minään paheena, mutta en niistäkään luopuisi.

Vierailija
47/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailu. Kosmetiikka, hajuvedet, kengät ja kodin sisustusesineet lähinnä.

Vierailija
48/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiajuoma. 2-4 puolen litran tölkkiä päivässä.

Vierailija
49/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä hyväilen persereikääni vaikka olen hetero

M30

Vierailija
50/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokarkit. Elämä ei ole kivaa, jos joutuu olemaan ilman irtokarkkeja.

Vierailija
51/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis, mikään ei voita sen tuomaa rentoutusta. Terveellisempää kuin alkoholi eikä tule krapula

Vierailija
52/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtoseksistä. Tykkään paneskella eri naisten kanssa. Hetkinen eihän tämä olekkaan pahe, vaan hyve.

Vierailija
53/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivojen vaatteiden, asusteiden ja korujen ostaminen itselleni ja alakouluikäiselle tyttärellemme. Käytän varmasti (ainakin miehen mielestä) vähän liikaa rahaa niihin. Kuitenkin omaan silmään kauniit asuyhdistelmät ja korut tuovat minulle iloa. Lisäksi suosin 90%sti eettisiä merkkejä.

Vierailija
54/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

55/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveileminen.

Paheena pidän haaveilua siksi, että se entisestään voimistaa epäsosiaalisuuttani, motivaatiota viettää aikaa yksin (haaveilu on mahdollista vain yksin). 

En kuitenkaan halua luopua siitä, koska se on keholle täysin terveellinen sekä keholle ja mielelle rentouttava todellisuuspakoisuuden muoto. Kaikki ihmiset tarvitsevat välillä irtiottoa ympäröivästä todellisuudesta, ja haaveilu on terveellinen keino verrattuna esim. päihteidenkäyttöön, turhan krääsän osteluun, liialliseen työntekoon, ylensyömiseen jne.

Vierailija
56/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivojen vaatteiden, asusteiden ja korujen ostaminen itselleni ja alakouluikäiselle tyttärellemme. Käytän varmasti (ainakin miehen mielestä) vähän liikaa rahaa niihin. Kuitenkin omaan silmään kauniit asuyhdistelmät ja korut tuovat minulle iloa. Lisäksi suosin 90%sti eettisiä merkkejä.

Saa ihminen olla pinnallinen jos haluaa, mutta en opettaisi sitä lapselle. N

Vierailija
57/66 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakki. Oli pakko luopua kun verenpaine sekosi moneksi päiväksi, huimasi. En syö muita karkkeja, en suklaatakaan. Kyllä kirpaisi. 2 vuotta ilman, yhä kaipaan.

Vierailija
58/66 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans kahvi ja tupakka . Jos rehellinen oon niin ei oo aikomustakaan luopua .

Vierailija
59/66 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV

Vierailija
60/66 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makea, sipsit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän