Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies tarkoittaa?

Vierailija
04.06.2021 |

Mies sanoi että meillä on liian vahva intohimo ja olemme liian pariskuntamaisia jo muutamien treffien jälkeen. Hänelle kuulemma tulee vastareaktio ja haluaa edetä hitaammin. Pyysi minun miettimään asioita. Sovittiin että laittaa muutaman päivän kuluttua viestiä ja nähdään myöhemmin. Miten tähän pitää reagoida?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh että mikä meininki nykyään on. Ekaksi ajattelin että kylläpä on kyynisiä vastauksia, mutta ehkä tosiaan nämä kujeet on jo niin nähty ja tehty, että varoitusmerkit tunnistaa vähänkään kokeneemmat. Minä olisin uskonut miestä. Onneksi olen jo vuosia ollut parisuhteessa, enhän minä pärjäisi noilla markkinoilla...!

Vierailija
42/58 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja. Miehellähän ei suinkaan voi olla mitään muita syitä käytökselleen, kuin että hän on jonkin sortin sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelimies. Lukenut jostakin oppaasta jotakin teorioitaan. Pelaaminen vaatii luonteen, joka ei välitä tuskasta, jonka menettäminen voi itselle aiheuttaa. Ottaa siis riskin, ettet vastaa enää. Siinä jo tarpeeksi faktaa, etten minä jatkaisi suhdetta. Pers.häiriöinen peluri.

Tämä on jo naurettavaa ylianalysointia ja mielikuvitusta.

Ihmiset ovat erilaisia, osa haluaa jatkuvaa kiihkeää yhteensulautuvaa ja kaikennielevää yhdessäoloa (ilmeisesti ap). Osa taas haluaa edetä hitaamminen ja varovaisemmin ja että seurustelusta huolimatta säilyy tunne, että on omaa tilaa hengittää (näköjään se mies).

kyseinen mies on itse ollut aloitteellisempi tapaamisten suhteen ym. Laittanut pitkiä viestejä. Toisilla treffeillä halusi vaan pussailla

Vierailija
44/58 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumispelko saattaa olla kyseessä. Että kun huomaa homman alkavan mahdollisesti mennä vakavampaan suuntaan, tulee vastareaktio, alkaa ahdistaa ja tekee mieli kauemmas. Itsellä on välillä ollut tuollaista, tosin olen nainen. 

Ei kannata ainakaan olla liikaa yhteyksissä, anna tilaa. Joko mies menee sitoutumispelkonsa mukana, tai sitten ei mene, mutta sinä et voi sille oikein tehdä mitään. Joka tapauksessa olette tavanneet vasta jokusen kerran, eikä kannata laittaa liikaa tuon jutun varaan, vaikka se tuntuisi miten hyvältä. Aina ei homma vaan toimi, vaikka keskinäisiä kemioita miten olisi. 

Eli kehittele muuta tekemistä, jos ei sellaista vielä ole, ja katsele rauhassa ottaako mies yhteyttä.

Vierailija
45/58 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri kiertoon vaan.

Vierailija
46/58 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa tällaista vatvot, ainakaan tällaisella palstalla. Luota itseesi, sinulla on se tarkin tieto tästä, ei av-raadilla. Ajatuksia, joita mulle tulee tästä: mikä sulle on vahvaa henkistä yhteyttä, on miehelle liiallista pariskuntamaisuutta ja toisaalta tuo sana intohimo, se on aika vahva. Itse en tuollaista käyttäisi ollenkaan. Eipä noista mitään johtopäätöksiä kannata tehdä.

Vierailija
47/58 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla treffeillä oltiin kuin sielunkumppanit, samoin toisilla. Kolmansilla treffeillä mies oli hermoraunio ja silloin sanoi ton.

Ap

On todennäköisesti lukenut jonkun pelimiesoppaan, jossa käsketään käyttämään sielunkumppani-termiä. Naisen pitää tuntea itsensä erityislaatuiseksi, mutta todellisuudessa tuo sama asia sanotaan kaikille, ja katsotaan kuka tarttuu syöttiin.

Vierailija
48/58 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minusta tuo kuulostaa selittelyltä. Naiset ovat yleensä liian sinisilmäisiä näissä ja uskovat näitä höpinöitä. Jos mies on oikeasti innostunut naisesta ja ajattelee pidemmällä tähtäimellä, ei pitäisi olla muuta kuin hyvä asia jos asiat etenevät vauhdilla. Olisin ainakin varovainen.

Vierailija
49/58 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee samanlaista oirehdintaa, jos uusi ehdokas alkaa osoittautumaan liikaa samanlaiseksi kuin edellinen, josta traumaannuin. Esimerkiksi jos uusi kumppani heti alusta alkaen kehuu vuolaasti, niin minua alkaa ahdistamaan. Kun niin se mielenhäiriöiseksi paljastunut exäkin teki alussa.

Vierailija
50/58 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarkoittaa urosihmistä

Vierailija
51/58 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tulee samanlaista oirehdintaa, jos uusi ehdokas alkaa osoittautumaan liikaa samanlaiseksi kuin edellinen, josta traumaannuin. Esimerkiksi jos uusi kumppani heti alusta alkaen kehuu vuolaasti, niin minua alkaa ahdistamaan. Kun niin se mielenhäiriöiseksi paljastunut exäkin teki alussa.

En ole vuolaasti kehunut kun ei se mieskään saa kehuttua.. kerran sanonut kauniiksi ja kehunut peppua mutta silloinkaan ei pystynyt silmiin katsomaan. Osoittanut lähinnä innostuksen intohimoisella suutelulla

Vierailija
52/58 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi kuunnella?

Mies tarkoittaa juuri sitä mitä sanoo. Liian nopeasti menette, otatte vähän hitaammin. Mikä siinä on vaikea ymmärtää?

Vierailija
53/58 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi kuunnella?

Mies tarkoittaa juuri sitä mitä sanoo. Liian nopeasti menette, otatte vähän hitaammin. Mikä siinä on vaikea ymmärtää?

No ainakaan yhdestäkään omasta "kattellaa rauhassa mitä tästä tulee" suhteesta ei ole tullut koskaan mitään sitä kattelua enempää. Sitten kun on heti alettu olemaan tiiviisti yhdessä niin asiat ovat edenneet sutjakkaasti ja helposti suhteeseen.

Vierailija
54/58 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse reagoisin tuollaiseen ilmoitukseen jättämällä miehen rauhaan - pysyvästi. Tuo on mieheltä ilmiselvää pelailua ja sitä minä en voi sietää. Arvostan itseäni sen verran, etten lähde mukaan tuollaiseen touhuun.

Vierailija
55/58 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten mies pisti viestii ja kuulemma meillä ei ole kemiaa

Vierailija
56/58 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten mies pisti viestii ja kuulemma meillä ei ole kemiaa

On liian vahva intohimo mutta ei ole kemiaa? Olen luullut, että nuo asiat liittyisivät jotenkin yhteen.

Vierailija
57/58 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se pelästyi tietysti että teillä meni liian hyvin. Ainoa tapa on vetää kylmä lähestymistapa, et ole häneen yhteydessä, annat hänen luulla että hän menettää sinut ja sitten kyllä anelee takaisin, kun herää todellisuuteen että voi menettää sinut. Pahinta olisi nyt roikkua hänessä.

Vierailija
58/58 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pelaa jotaan peliä. Suosittelen sulle seuraavaksi siirroksi, että laitat viestiä "Oon miettinyt ja tää homma ei taida toimia ollenkaan, jos nyt 3 treffit on jo liian syvälliset. Hei ja hyvästi"

Sanoi ettei pelaa mitään pelejä

Tuo kommentti viimeistään varmisti että pelaa. Jos ei pelaisi, ei olisi tarvetta asiaa vakuutella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme