Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri saikuttaa kiireisimpinä päivinä, ilmoitti jo eilen, ettei tule tänään töihin

Vierailija
04.06.2021 |

Mulla aivan älytön kiire asiakaspalvelutyössä ja joudun tekee hänenkin työnsä. Seitsemän rullakon ruokakuormakin tulee työpaikalle, yleensä saikkupellen tehtävä olisi purkaa se, mutta nyt lankeaa mulle. Taidan ensitöikseni irtisanoa itseni ja hakea sairaslomaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa ulinaa. Itse tein myös tätä että stressasin, suutuin ja vatvoin saikuttavia työkavereita. Kas burn outin partaalle menin näiden tuuraamisten kanssa, tein nopeammin ja enemmän koko ajan. Sain kuitenkin samaa palkkaa eli tästä hyötyi vain työnantaja.. sitten heräsin että hei hällä väliä, en omista tästä firmasta yhtään osaketta enkä tee enää yhtään sentin senttiä ylimääräistä. 

Mitä tapahtui? Ketään ei kiinnostanut. Eli olin vuosia tehnyt kovin töitä aivan turhaan. Nyt ne työt jää vaan tekemättä ja pomot sitten selittelee asiakkaille, mutta ei heitäkään kiinnosta korjata asiaa tai tehdä mitään sille esim. palkata lisää väkeä, koska se olisi suoraan pois viivan alta. Toivotaan vaan ettei asiakkaat irtisano soppareita. 

Vierailija
22/24 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivä kuluu mukavasti uimarannalla.

Todennäköisesti juopottelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimies vaan toteaa: "Voisiko vähän joustaa". Itse ei hievahda toimistostaan apuun. Vapaaehtoisia kyllä on paikanpäällä, mutta isa on sen verran epäluotettavia, ettei uskalla päästää ruokakärryjen kimppuun - osa varmaan katoaisi. Usein heistä muutenkin on enemmän haittaa kuin hyötyä.

Ap

Eli jos sinulla on siellä vapaaehtoisia niin hommahan käy ihan helposti kun käytät heitä orjina ja purat kärryt joukkovoimalla itse valvoen. Ja kun kehut heitä niin sitten vaikka varastaisivat saavat  unia joista tulee kylmä hiki :D

Tämä

no niin pistä joukot töihin

Vierailija
24/24 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla on jo lapsena saatu krooninen sairaus, joka on täysin balanssissa ollut aina ( typ: diabetes, epilepsia tms)

Tämä on kuitenkin AINA syynä jäädä saikulle kun tulee huonoa palautetta työstä ( heti seuraavana päivänä pois), jos tulee kova kiire, jos muuttuu aikataulut hänelle eoämukavammaksi jne.

Aina sama juttu. Koittais nyt vaan pärjätä. Niin me muutkin tehdään.