Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En keksi yhtään hyvää ja loogista syytä, miksi lapsia kannattaisi tehdä. Keksitkö sinä?

Vierailija
03.06.2021 |

Siihen rakkaushömppään en usko, se on vain raskauden ja synnytyksen aiheuttama hormonimyrsky. Eikä sekään ole riittävän hyvä syy tehdä omasta loppuelämästä hankalaa.

"Ne hoitaa mua sitten kun olen itse vanha". Ai jaa, mun vanhemmista ei kumpikaan hoitanut yhtään omia vanhempiaan. Ihan jättivät heidät yksin mätänemään kun itse piti päästä juoksemaan matkoilla ja kulttuuritapahtumissa.

En ole ikinä nähnyt tapausta, jossa lapsi olisi oikeasti huolehtinut omista vanhemmista. Yhteiskunnan huoleksi iäkkäät jää.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te joilla on lapsi, aivan turhaa yrittää selittää veloille asiaa. Ei ne ymmärrä eikö edes HALUA ymmärtää. Onneksi velat kuolee sukupuuttoon. Niissä ei ole mitään hyvää mitä ihmiskunta jää kaipamaan.

Kuolethan sinäkin lopulta sukupuuttoon. Niin tekevät kaikki. Eivät sinunkaan lapsesi jää tänne ikuisesti.

Vierailija
62/65 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi luo merkitystä elämään. Ketä varten opiskelet, käyt töissä, etenet uralla ja teet ihmeellisiä asioita. Kenelle annat tämän kaiken, elämän opit, omat tarinasi eteenpäin kun sinusta aika jättää?

Minulla on erittäin antoisa työ, jossa voin tehdä tätä. Lisäksi annan muille läheisille ihmisille sitä hyvää, mitä olen saanut, ja jaan osaamistani. Eivät ne omat lapsetkaan aina ole kiinnostuneet vanhempiensa opeista ja tarinoista, usein ihan päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lapsen, koska halusin meidän perheeseen yhden uuden jäsenen. Lapsen kanssa voi tehdä kaikenlaista kivaa esim. itse en koskaan lapsena päässyt mihinkään ja nyt sitten taas mennään lapsen kanssa puistoihin, museoihin, lasten konsertteihin, huvipuistoihin jne. eli saan kokea nämä lapseni kanssa. Ajattelin ennen etten halua yhtään lasta, ajatus prismaperheilystä inhotti ja väsyin jo ajatuksesta. Sitten tajusin, että nämä uupuneet on niitä jotka tekee useamman lapsen. Tein siis vain yhden, enkä ole katunut sekuntiakaan tai kokenut olevani uupunut perhe-elämään. 

En missään nimessä halua, että lapseni hoitaa meitä sitten kun olemme vanhoja ja ajattelen, ettei lapsi ole meille yhtään mitään velkaa. Hän on oma itsenäinen yksilönsä, jolla on oma matka elettävänä, oma tarkoitus ja tehtävä. Ainoa asia mitä häneltä aikuiseksi tultua toivon on että haluaisi aidosti pitää meidät elämässään ja että meillä aina säilyisi hyvä yhteys. 

Vierailija
64/65 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet halua niin älä mahdollista edes. Kyllä sitä naisena tietää haluaako vai ei. Eikä kannata laskelmoida vaan esteet pois. 

Vierailija
65/65 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te joilla on lapsi, aivan turhaa yrittää selittää veloille asiaa. Ei ne ymmärrä eikö edes HALUA ymmärtää. Onneksi velat kuolee sukupuuttoon. Niissä ei ole mitään hyvää mitä ihmiskunta jää kaipamaan.

Kuolethan sinäkin lopulta sukupuuttoon. Niin tekevät kaikki. Eivät sinunkaan lapsesi jää tänne ikuisesti.

Sukupuutto tarkoittaa tässä tapauksessa oman sukulinjan loppumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan