Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhutaanko hetki vanhemmista, jotka käyttää lapsiaan mainostamiseen?

Vierailija
03.06.2021 |

Siis taas tuli vastaan Instagram-stooreihin kuvattu video, jossa kolmevuotias levittää rasvaa itseensä... Äiti vieressä jankkaa että miltä se tuoksuu ja mihin sitä voi laittaa. Lapsen kasvot siis näkyvät tunnistettavasti, tietenkin. Viimeisessä videossa sitten ruutuun lävähtää myös kyseisen rasvan mainos. Seuraajia tällä ihmisellä on tuhansia. En voi käsittää, tulee niin vihainen olo.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin samaa mieltä ap: n kanssa! Jokainen aikuinen voi kuvata ja myydä vaikka omia käytettyjä alushousujaan, mutta lapsien avulla ei saa myydä yhtään mitään! Lapsilla on oikeus yksityisyyteensä!

Vierailija
2/7 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä ainoa kenen mielestä tää on aika kauheeta 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin samaa mieltä ap: n kanssa! Jokainen aikuinen voi kuvata ja myydä vaikka omia käytettyjä alushousujaan, mutta lapsien avulla ei saa myydä yhtään mitään! Lapsilla on oikeus yksityisyyteensä!

Ap jatkaa: Niinpä! Ja jotenkin tuntuu että nämä vanhemmat näkevät lapset omana jatkeenaan jotenkin epäterveellä tavalla. 😅 Toki jokainen vanhempi varmaan jollain tasolla näkee lapsen omana "jatkeenaan" (En tiedä, minulla ei ole lapsia) mutta jotenkin kuin he "omistaisivat" lapsen, ikään kuin hänellä ei olisi lainkaan oikeutta yksityisyyteen.

Vierailija
4/7 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A&R kuvaa lasta ihan jatkuvasti. Pidän moraalittomana kerätä näkyvyyttä ja ihastelua pienen lapsen avulla.

Vierailija
5/7 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäitä tai todella tyhmiä ihmisiä, jotka eivät ajattele lapsensa etua. Jenkkimammoista taas otettu mallia.

Vierailija
6/7 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/7 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up