Mun on alkanut tehdä mieli mennä Keskisen kyläkauppaan. Oletteko kukaan käynyt siellä?
Näyttää telkkarissa kivalta päivän tai parin reissukohteelta. Miten pääsis Helsingistä parhaiten? Julkisilla siis. Omaa autoa ei ole.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kävin ja toista kertaa en mene.Samanlaisia halpiskauppoja löytyy lähempääkin.Ankea alue,vain asfalttia joka puolella,huonot opasteet.Samaa tavaraa kuin joka paikassa muuallakin.
Miksiköhän luulet, että siellä on sitä asfalttia?
Kävelemälläkö sinne pitäisi ihmisten tulla, että ei tarvittaisi sitä asfalttia?
Joku kinttupolku pellon poikki riittää maalaiskaupalle 😁
Mutta joo, parkkipaikkoja on runsaasti, ja leirintäalueelta pääsee "junalla" kaupalle (ja takaisin) kesäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommasitko ap kouvolatukan vai ehdan kananperseen? Onko sävytetty samalla likaisella fuksian sävyllä kun vaatteesi crockseja myöten? Ne sopivatkin hyvin miehesi metrohousuihin ja räikeän keltaiseen työtakkiin. Sovitte loistavasti joukkoon Keskiselle. Vielä jos pari räkäistä huutavaa kersaa olis mukana. 👍
Helpottiko? Ihme päänaukomista, kun kysyin ihan asiallisesti muiden kokemuksia. Ja, jos et tiedä niin ei tarvitse alkaa näyttämään juntilta vaikka menisikin vierailemaan toisella paikkakunnalla.
Tuolla on kyllä ihan joka junaan jengiä. Joku pukeutunut pieruverkkareihin, toinen iltapukuun. Onpa siellä tullut bongattua varsin pyylevä nainen pikkubikineissä. Kaikki mahtuu, tilaa kyllä on.
Kuulostaa Rehupiiklesin Ylihärmältä. :D
Vierailija kirjoitti:
huohh taas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Kannelmäen Kaareen. Siellä on valtava Prisma ja lisäksi pienempiä putiikkeja ja ravintoloita. Ja Stadista ei tarvitse poistua.👍
TYPERYS! KYse oli Tuurista turistikohteena eikä mistään hiton Kaaresta.
Tuurissa voi myös yrittää bongata, näkyykö Vesaa :D.
Olin pettynyt kun en nähnyt.
Helsinkiläiselle ei varmasti ole mitään erikoista, koska pääkaupunkiseutu on täynnä kauppoja. Se on nimenomaan ostospaikka sivuhuveineen. Ostoksille moni lähtee lähiseudulta, samoin kuin helsinkiläinen lähtisi Jumboon päiväksi ja menisi vaikka Flamingoon kylpemään samalla.
Noh, retkeilykohteena ihan ok, mutta ei nyt mikään aivan spessu. Itse pysähdyn siinä usein pisulle ja kahville, kun Jkl-Sjk-väliä ajan. Hyvät valikoimat mm. Arabialta, Vallilalta ja Marimekolta, jos jostain tommosista on kiinnostunut. Hyvät ruokapaikat ja vieressä tosiaan se Nahkapaikka. Ennen oli hyviäja halpoja molemmat, nyt enää hyviä. Halpuus hävisi laajennusten myötä.
Onkos siellä mitään iltamenoa, jos haluaa bilettää ja jäädä yöksi? Olen pääkaupunkiseudun tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Onkos siellä mitään iltamenoa, jos haluaa bilettää ja jäädä yöksi? Olen pääkaupunkiseudun tyttöjä.
Ei ole. Hotelli toki on, eli siellä on hienoa yöpyä, mutta Tuurista ei taida löytyä edes lähiökuppilaa, eli bileitä on hankala järjestää. Toki voit junalla hurauttaa joko Seinäjoelle tai Jyväskylään ,missä molemmissa kesäaikana on bileet jos toisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Hotelli toki on, eli siellä on hienoa yöpyä, mutta Tuurista ei taida löytyä edes lähiökuppilaa, eli bileitä on hankala järjestää. Toki voit junalla hurauttaa joko Seinäjoelle tai Jyväskylään ,missä molemmissa kesäaikana on bileet jos toisetkin.
Ottaakohan ne karavaanarit huikkaa, jos liittyisi seuraan?
Olen käynyt, siitä on jo aikaa, mutta sanonta Keskisen kyläkauppa tai Tuurin kyläkauppa on jokseenkin harhaanjohtava, sillä se on Keskisen kaupunki tai Keskinen City, siinä heti maitolaiturilta oikealle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hotellissa baaria? Sekin riittää jos porukalla tulee.
-eri
Vesa osti hotelliravintolan Alavuden keskustasta (n. 7 km Tuurista) ja suunnittelee sinne kai yökerhoa. Bilettämään Alavudelle, ou jee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaakohan ne karavaanarit huikkaa, jos liittyisi seuraan?
Sen verran on karavaanialueella tilaa, että eiköhän sinne muutama huikkaajakin ole mukaan eksynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Eiköhän siinä tyyriimmässä ravintolassa ole anniskeluoikeudet.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo Keskisen kyläkauppa ihan hiton hyvä. Se on lähellä kesämökkiäni. Haen aina kaikki ruokatavarat mökkireissullle sieltä. Hinnat paljon halvempia kuin Tampereella ja paljon tarjouksia. Laadukasta ruokaa ja erittäin hyvä valikoima. Myös tavarapuoli on erittäin hyvä. Suurin osa yllättävistä remonttitarpeista löytyy Keskiseltä. Kauppa on omaleimainen ja viihtyisä. Suomen paras hypermarketti se on - Prisma on Neuvostoliittoa Keskiseen verrattuna... Veskun kauppa on Ameriikkaa...
Remppajuttuja tosiaan on paljon, samoin lankoja, jos ei mitään hyperhifistelyä kaipaa. Mies kehuu kalastustarvikeosastoa. Meikkejä ja hiustenhoitotuotteita on ainakin omaan tarpeeseen hyvä valikoima. Erilaisia fanituotteita, esim Pokemon, Marvel jne on paljon.
Ei tuo mikään taivas ole, mutta mieluummin mä tuonne meen kuin vaikka Ideaparkiin.
Pitäähän sitä elämässä olla hohtoa! Keskellä ei mitään on yhtäkkiä valtavan suuri ostoskeskus. Tuuri on yhdistelmä hyvää ja huonoa makua. Joten sopii kaikille, paitsi hernenenille.
Rinnastus Prismaan on minusta outo, koska kaikki Prismat, joissa olen käynyt, on pimeän tunkkaisia ja jotenkin ahtaita ja vaatevalikoimat kummalliset. Tuurissa on lääniä! ja jokaiselle jotakin. Tokmanniin vertaus yhtä huono. Itse asiassa löydän Tuurista paljon useammin sellaista, mitä en näe myynnissä missään muualla.
Ei kai kukaan lähdekään Keskiselle siinä mielessä, että nyt säästyy rahaa, kun kaikki on halvempaa kuin muualla. Mistä tämmöinen käsitys on saatu? Tuurin tuotteet on normihintaisia, mutta tarjouksiakin on paljon. Ja tavaraa on laidasta laitaan, ja valinnanvaraa löytyy.
Tuurissa on ihan oma tunnelmansa ja henkilökunta on todella ystävällistä. Kahviloita ja ravintoloitakin on jos niitä kaipaa. Kaikki on aina hyvin järjestetty.
Kärkkäinenkin on hyvä kauppa, ainakin Lahdessa. Kyllä sielläkin sitä kamaa riittää ja kaikkea löytyy.
ttaa.
Kävin tänään, ostin lapselle uikkarit ja tarjouksesta uuden mascaran. Huomaa että on kesä, kun Keskeisellä joutuu jonottamaan kassalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Alko löytyy samasta rakennuksesta.
Olen käynyt siellä, mutta en ymmärtänyt silloin missä olin vaikka muistan sen reissun kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommasitko ap kouvolatukan vai ehdan kananperseen? Onko sävytetty samalla likaisella fuksian sävyllä kun vaatteesi crockseja myöten? Ne sopivatkin hyvin miehesi metrohousuihin ja räikeän keltaiseen työtakkiin. Sovitte loistavasti joukkoon Keskiselle. Vielä jos pari räkäistä huutavaa kersaa olis mukana. 👍
Helpottiko? Ihme päänaukomista, kun kysyin ihan asiallisesti muiden kokemuksia. Ja, jos et tiedä niin ei tarvitse alkaa näyttämään juntilta vaikka menisikin vierailemaan toisella paikkakunnalla.
Tuolla on kyllä ihan joka junaan jengiä. Joku pukeutunut pieruverkkareihin, toinen iltapukuun. Onpa siellä tullut bongattua varsin pyylevä nainen pikkubikineissä. Kaikki mahtuu, tilaa kyllä on.
Kuulostaa Rehupiiklesin Ylihärmältä. :D
Ihan hyvä vertaus :D
Ajokoirannahkakintaita en tosin ole kenelläkään bongannut!
Onhan tuo Keskisen kyläkauppa ihan hiton hyvä. Se on lähellä kesämökkiäni. Haen aina kaikki ruokatavarat mökkireissullle sieltä. Hinnat paljon halvempia kuin Tampereella ja paljon tarjouksia. Laadukasta ruokaa ja erittäin hyvä valikoima. Myös tavarapuoli on erittäin hyvä. Suurin osa yllättävistä remonttitarpeista löytyy Keskiseltä. Kauppa on omaleimainen ja viihtyisä. Suomen paras hypermarketti se on - Prisma on Neuvostoliittoa Keskiseen verrattuna... Veskun kauppa on Ameriikkaa...