Onko muita, jotka mielellään pitää kesälomansa elokuussa?
Usein elokuu on kesän kaunein kuukausi ja pahin ruuhka-aika ohitettu. Tänä vuonna pidän loman elokuun lopussa ja syyskuun alussa.
Kommentit (7)
En halua olla koko kesä- ja heinäkuuta koskaan töissä, yleensä palaan töihin elokuun ensimmäisellä tai viimeistään toisella viikolla.
Tällä kertaa venyy aika pitkälle eli olen lomalla 9.7-22.8
Mä pidän aina alkukesästä. Parasta aikaa kun on valoista, luonto alkanut heräilemään kesää kohti, päivisin saattaa olla lämmintä tai sitten ei, mutta yleensä kuitenkin yli +10 ja yleensä aina aurinkoinen keli. Saa painattaa luonnossa rauhassa ilman ötököitä, kaupoissa ja missä milloinkin aika rauhassa kun suurin osa muista vielä töissä / koulussa. Ennen pidin vasta myöhemmin kesällä, mutta itselleni paras aika on selkeästi alkukesästä.
Mulla on pari viikkoa kesäkuussa ja pari viikkoa elokuussa. Kumpikin tuntuu kivalta. Mukavia lomia kaikille!
Elokuu on hyvä kuukausi olla lomalla. Ahneimmat on jo lomansa pitäneet. :)
Mulla ollut jo monta kesälomaa elokuussa
Tykkään elokuusta ja töissä kesä heinäkuussa rauhallisempaa
Hyvää kesänjatkoa kaikille 😎
Minusta heinäkuu on kiva olla töissä, kun toimistolla on hyvin vähän porukkaa töissä. On kotoisaa ja rentoa, vaikka ihan töitä toki paiskitaan.
Pitäisin kait, jos pystyisin. Pidän kyllä suurimman osan lomista mieluiten talvella.