Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BionTech-Pfizer koronarokote

Vierailija
03.06.2021 |

Onko ilmennyt sivuoireita. Mitä oireilua Teille on ylipäätään tästä rokotteesta tullut tai onko ollut mitään?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Teille kaikille, jotka vaivauduitte vastaamaan, kiitos, ja pysykäämme terveinä. Sain näistä vastauksista aika kattavan oirekuvien kirjon, mitä odotettavissa voi olla. Hyvää kesää kaikille vastanneille. T: kysymyksen lähettäjä

Vierailija
42/63 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikainen kuolema luvassa.

Kulkutautimyönteisten sivulla kerrottiin että kuulema 25.5.2023 alkaa rokotettujen kuolemat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei oo tullut. Enkä oo kyllä kokeillukkaan mitään,sillä käsi on muutenkin jo työnteossa kipeytynyt. En tarvi rokotteella lisäkipua siihen

Vierailija
44/63 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikainen kuolema luvassa.

Kulkutautimyönteisten sivulla kerrottiin että kuulema 25.5.2023 alkaa rokotettujen kuolemat. 

Kasvohalvausmyönteinen panee vaan kupin naamalleen takaisin, ettei vauriot paljastu. Muuten emme me piikkaamattomat koskaan uskalla piikille

Vierailija
45/63 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokasta annoksesta tuli vaa lihassärkyä ja vähän lämpöä ei muuta

Vierailija
46/63 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin muttne voi vielä kertoa. odotas kymmenen vuotta niin voin sanoa suunnilleen kaikki oireet. niien perusteella sun on helpompi itsekin tehdä päätös

Vierailija
47/63 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pfizer rokotteesta on enemmön haittailmoituksia kuin muista.

äitini juuri eilen väitti ettei prizeristä oo tullu mitään oireita ja neon astrasta mitä on. On ite fizerin ottanu ja isä astran ja pari siskoo myös jotkin piikit. Oli äiti mullekin jo bvarausaikaa järjestämässä mutta kieltäysin täysin voimin. No, vähän aikaa se siinä kärysi tyrmistyneenä ,mutta lähti sitten kotiinsa eikä olla sen koommin pukahdettu asiasta

Vierailija
48/63 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tätä testivaiheessa olevaa hötsiä koitetaan normalisoida, ihan kuin se olisi jokin yhtä harmiton asia kuin verikoe

Vierailija
49/63 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eka saatu 2 vkoa sitten. Pelkäsin oireita, koska on atopia/astma taustalla. Rokotuspäivänä oli käsi hieman arka, pientä särkyä. Viikko sitten hetken särki nilkkoja. Nyt vähäistä kutinaa käsissä/jaloissa. Meni kyllä nopeasti ohi. Laitoin vaan perusvoidetta. Yhdistän nämä oireet rokotteeseen. Joskus kutisee käsivarret stressistä, mutta aina samasta kohtaa. Tietty rokotus stressasi myös. Niin ja ajoittain väsymystä, mutta sitä oli ennen rokotustakin.

Kiitos! Minulla eka pistos ensi viikolla, olin alusta asti sitä mieltä, etten rokotetta ota lainkaan, mutta nyt vaan pakotin itseni ottamaan. Ei tiedä, miten pahaksi tauti syksyllä vielä pahenee tai meneekö ohitse. Kyllä mietityttää ihan julmetusti, saanko ja mitä kamalia jälkikramppeja, kasvohalvaus on yksi mahdollinen haitta, oli liuta muitakin. Kun ei koskaan omaa anatomiaa täysin tunne, miten vieras aine siellä reagoi. Tauti on paha, joten on pakko mennä, jouduin pyörtämään oman itseni, ei voi mitään, en varmaan nuku edellisenä yönä lainkaan, ei voi mitään.

Varmaan kuitennki nukut paremmin ennen rokotusta, jos piikki sattuukin tekemään niin kipeäksi että menee loputkin unet, ehhehehee

Vierailija
50/63 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään oireita. Ei edes pistokohta ollut hellänä. Jos en olisi nähnyt itse tapahtumaa, en olisi edes tiennyt, että minua rokotetaan. Huipputaitava pistäjä!

Vierailija
51/63 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullehan se pamahti lepra hiti piikin jälkeen ja irtosi rokotettu käsi samantien. Sinänsä onni että rokoteaineet jäivät siihen irronneeseen käteen eivätkä levinneet mujale minuun

Vierailija
52/63 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensimmäisen maaliskuussa ja toisen huhtikuussa. Molemmilla kerroilla käsi oli ihan vähän kipeä muttei mitään muuta.

Vierailija
53/63 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin varmuuen vuoksi nielemällä rokotteen. EI ollu hyvä. Sain oksennettua pois. Jos olisi pistetty niin sitäpoä ei enää saisikaan irti tuolta ropasta. Tyytyisi mennä johonkin verenvaihtoon varmaan, tehdä niinkuin öljynvaihto ratkoriin. Varpaaseen viilto ja oottaa että veri 5 litraa verta pakenee kartanolle. Sitten salvekvik paikalleen ja tehään kaulavaltimoon viilto josta sisään 5 litraa uutta verta. olisi se vaan ....tana työmaa. helkpompi homma vaan ku neilee rokotteen ja oksentaa jos ei hyvältä tunnu

Vierailija
54/63 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulamainen olo päivä sen jälkeen

Vierailija
55/63 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta ei tullut mitään. Eilen sain toisen ja olka on jonkunverran kipeä, päätä ja käsivarsia vaimeasti kolottaa ja lämpö on 37,3, eli nippanappa hieman koholla. Otin 1g panadolia.

Vierailija
56/63 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aio ottaa rokotetta. Kärsin mm. neulapelosta ja pelkään mahdollisia haittavaikutuksia. Lisäksi yritän vältellä myös lääkäriä viimeiseen saakka huonojen kokemusten kanssa. Koko aikuisikäni aikana en myöskään ole ottanut yhtään lääkettä, en edes yhtään Buranaa, enkä juonut alkoholia, joten mitään sietokykyäkään ei ole. Verikokeissakaan en ole koskaan käynyt. Tiedän kyllä,että voin sairastaa tietämättäni ties mitä, mutta hyväksyn asian. Minulla on sitä paitsi todella huonot geenit ja riski moniin sairauksiin, mutta olen hyväksynyt lyhyen eliniänodotteeni. Köyhä pitkäaikaistyötön olen, joten lopulta en varmaan edes saisi tarvitsemaani hoitoa.

Olen myös saanut kahdesta rokotuksesta haittavaikutuksia ja tuosta 20 vuotta sitten teininä saamastani viimeisestä rokotuksestani aiheutunut rokotuskohdan mustelmamainen kipu/jomotus vaivaa taas. En muista, mikä rokotus tuo edes oli, käteen annettu jäykkäkouristus tai polio. Useita kertoja olen yrittänyt varata aikaa jätkkäkouristusrokotteeseen ja melkein mennyt jo kysymään punkkibussista, että antavatko jäykkäkouristusrokotustakin, mutta en vaan pysty. Jos kerran en pysty ottamaan edes kauan käytettyä, tutkittua ja hyödyllisenä jopa pitämääni jäykkäkouristusta niin miten ihmeessä pystyisin ottamaan koronarokotuksen, joka siis ei oikein ole noita.

Vierailija
57/63 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oireet on yleisiä.

https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/koronavirus-covid-19-/koronarokott…-

Pfizerista on eniten ilmoituksia. Yleisesti vähintään joka kymmenes saa jotain yleisistä oireista.

Auts. Oli aika pahan näköinen raportti, aivoinfarkteja 23 kpl, pidän sitä aika isona lukuna. Taidan perua koko ajan!

Koronaan on kuollut 959 ihmistä Suomessa. Sanoisin, että sen haittavaikutukset on rokotusta suuremmat. Itse sai Pfizerin piikin tänään. Käsi on kipeä, toistaiseksi ei muita oireita.

Koronaan on Suomessa kuollut muutama kymmenen ihmistä. Viime vuoden joulukuussa luku oli muistaakseni n. 20 ja varmaan on tullut joitakin lisää. Nuo ovat siis sellaisia ihmisiä, joilla olisi ilman koronaa ollut vielä jonkilainen elämä edessä. Loput kuolleet ovat olleet jossain laitoksessa jo odottamassa kuolemaa. Korona on mahdollisesti jouduttanut sitä tai sitten sillä ei ole ollut mitään merkitystä asian kanssa. (THL:n sivujen mukaan 2% kuolleista on asunut muualla kuin jossain laitoksessa...)

Vierailija
58/63 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon että haittoja alkaa ilmetä kun yhä useammat saavat toisen annoksen. Tuttavapiirin kaksi riskiryhmäläistä on joutunut 2. annoksen jälkeen jäämään pois töistä perussairauden pahennuttua. Liekö sattumaa, sitä ei voi tietää. Itse seuraan tilannetta ja päätän vasta myöhemmin otanko vai en.

Vierailija
59/63 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat annokset saatu. Pistoskohta oli hiukan arka pari päivää, ei muita oireita.  

Vierailija
60/63 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oireet on yleisiä.

https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/koronavirus-covid-19-/koronarokott…-

Pfizerista on eniten ilmoituksia. Yleisesti vähintään joka kymmenes saa jotain yleisistä oireista.

Auts. Oli aika pahan näköinen raportti, aivoinfarkteja 23 kpl, pidän sitä aika isona lukuna. Taidan perua koko ajan!

Ymmärrät kai, että nuo on ihmisten itse tekemiä raportteja, joita ei ole todennettu. Todennetut vakavammat haitat on olleet todella harvinaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi