Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin nainen haukkuu ja nolaa lapsiaan koko ajan ja kommunikoi niille lähinnä huutamalla

Vierailija
03.06.2021 |

Sillä on kolme lasta ja se on jatkuvasti niiden kimpussa. Lapset ovat tosi arkoja, enkä sitä kyllä yhtään ihmettele. Eilenkin se nainen avasi rivitaloasuntonsa ulko-oven puoli neljän aikaan iltapäivällä ja karjui täyttä kurkkua: - Kakarat syömään ja heti! Jos te saatanan maanvaivat ette ole ruokapöydän ääressä viiden minuutin päästä, kippaan sapuskalautasenne suoraan roskiin! (Lapsiparat! Mikään pakkohan ei ole hankkia jälkikasvua.)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii vissihi.

Vierailija
2/13 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keksitty tarina. Enpä usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä äitejä joka lähtöön. Meidän naapurissa se on isä, joka huutaa jatkuvasti lapsilleen ja vaimolleen. Kurja kuunnella moista.

Vierailija
4/13 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla av-mamma.

Vierailija
5/13 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla minä kun kymmenen ystävällisen kehoituksen jälkeen ei näy kullanmuruja ruokapöydässä.

Vierailija
6/13 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä äitejä joka lähtöön. Meidän naapurissa se on isä, joka huutaa jatkuvasti lapsilleen ja vaimolleen. Kurja kuunnella moista.

Todella kurjaa, kun ei voida keskustella normaalilla puheäänellä. Tuossa on myös se suuri riski olemassa, että lapset pistävät aikanaan kiertoon saamansa kommnikointiopit.

Vierailija
7/13 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin olla minä kun kymmenen ystävällisen kehoituksen jälkeen ei näy kullanmuruja ruokapöydässä.

Siellä huudetaan noin jo heti ensimmäisellä kierroksella. Ne lapset eivät sattuneesta syystä oikein viihdy kotona, ovat paljon ulkona siinä lähimetsässä leikkimässä. Ovat 12-, 10- ja 8-vuotiaita, keskimmäinen on poika.

Vierailija
8/13 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä keksitty tarina. Enpä usko.

Älä mitään,kaverilla oli lapsenlapset käymässä ja vanhempi tuli melkein samoilla sanoilla kiekumaan,kaik kuului puhelimeen...olin jotta no rissus maaria ja poikans anssi!

Kauheeta kuultavaa! Pienin jotain 2v

Vierailija
9/13 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein silleen että hissukseen siivosin ruuat pois. Sitten kun tulivat vinkumaan ruokaa..."Seuraava ruoka on iltapala. Oisitte tulleet."

Vierailija
10/13 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää ensin pystyttekö itse hallitsemaan täydellisesti joka sanan ja tunteen?

Kaikkien elämäntilanteet ovat erilaisia ja huonosti käyttäytyvän vanhemman taustalla voi olla uupumusta jne. Sen vuoksi voi pinna olla erityisen kireällä. Näissä tilanteissa tulisi enemmänkin ymmärtää❤️, kuin ihmetellä.

Vierailija
11/13 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää ensin pystyttekö itse hallitsemaan täydellisesti joka sanan ja tunteen?

Kaikkien elämäntilanteet ovat erilaisia ja huonosti käyttäytyvän vanhemman taustalla voi olla uupumusta jne. Sen vuoksi voi pinna olla erityisen kireällä. Näissä tilanteissa tulisi enemmänkin ymmärtää❤️, kuin ihmetellä.

Kyllä av. mammat ovat niin fiksuja, että vaikea löytää huonoja puolia.

Vierailija
12/13 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta mutta rajansa kaikella. Jos huutamalla kasvatetaan lapsia vuodesta toiseen, mitä tulee lapsista?

Vierailija
13/13 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan voimaantunut nainen. Varmaan sinkku?