Ruutu +
Onko muilla ruutu plus hinta noussut ilman eri ilmoitusta.
Huvittavinta kun laitoin tilauksen poikki, niin sitten tarjosi alkuperäisellä hinnalla. Vähän mainoksia 6,95/ kk.
Kommentit (15)
Ruutu+ on kyllä surkein suoratoistopalvelu. Ihan kämänen tarjonta, eikä paljoa mitään mitä ei paremmistakin paikoista näkisi. Silti maksaa yhtä paljon kuin muutkin, enemmänkin kuin jotkut, jos haluaa ilman mainoksia katsella.
Mulla ainakin ilmestynyt tekstitykset kaikkiin niihin ohjelmiin! On tosi rasittavaa katsoa, kun huomio kiinnittyy siihen tekstiin (suomenkielinen ohjelma siis)
Ihanaa , etten ole ainut !
Minä luulin jo, että olen jotenkin sekoillut.
Minulla nousi myös mystisesti maksut.
Olin aiemmin maksanut 6 euroa ja joitakin senttejä päälle, kun yhtäkkiä huomasin, että onkin veloitettu 9 euroa ja risat.
Olen kahdesti laittanut asiakaspalveluun kyselyä asiasta , mutta en ole saanut vastausta.
Ruutu + olisi yksi sarja, joka haluaisin katsoa, mutten maksa ennenkuin saan vastauksen yllättävään hinnan nousuun.
Olet tilannut tarjoushintaan ja unohtanut, että sen tarjouksessa mainitun ajan jälkeen tilaus jatkuu taulukkohintaisena kestotilauksena, ellei sitä irtisanota.
Täällä myös, suivaantunut entinen ruutuplus tilaaja.
Lopetan myös sanomatilini Hesaria myöten.
Sitten kävin omilla sivuilla, jossa tiedote oli !
Mutten ole minäkään saanut mitään tiedotetta erikseen, vaan olisi pitänyt ymmärtää käydä nelosen sivuilla.
Se mikä jurppii, niin ( jos nyt ymmärrän oikein )
Minun olisi pitänyt pudottaa pois urheilu, jota en olen koskaan tilannutkaan ????
- olisin ymmärtänyt jos urheilua olisi tarjottu lisämaksusta.
Mutta että lisätään hintaa ja palvelua jota en ole tilannut !!!!!
Ruutu+-tilauksen hinta muuttuu
Ruutu+-tilauksen hinta muuttuu
2.6.2022
Tärkeää tietoa Ruutu+-tilaajille urheilusisällöistä ja Ruutu+-tilauksen hinnasta.
TUNNISTEET: hinta, urheilu, asiakkuus, hinnasto, tilaukset, tilaus
Ruudussa jokainen asiakas voi räätälöidä tilauksensa sen mukaan, mitä sisältöjä itse haluaa katsoa. Omaa tilausta voi jatkossa muokata entistä enemmän, sillä 6.6.2022 alkaen urheilusisällöt voi lisätä tai poistaa tilauksesta erillisellä Urheilu-tuotteella.
Mikäli haluat katsoa urheilua nykytilauksellasi jatkossakin, sinun ei tarvitse tehdä mitään.
Voit harkita asiaa rauhassa, sillä urheilun ja viihteen kokonaishinta pysyy samana koko kesän ajan. Syyskuun laskutuksessa nykyisen tilauksesi hinta nousee automaattisesti +3 €/kk. Uusi päivitetty hinta astuu voimaan ensimmäisestä 6.9. jälkeisestä maksusta alkaen.
Jos et halua, että Ruutu+-tilauksesi hinta nousee,voit vaihtaa edullisempaan tilaukseen, johon ei sisälly urheilusisällöt. Käy päivittämässä tilauksesi6.7.alkaen, mutta viimeistään 6.9. mennessätäältä.
Voit lisätä Urheilu-tuotteen takaisin tilaukseesi milloin vain! Lisäksi voit jatkossakin räätälöidä tilaustasi kätevästi sen mukaan, haluatko katsoa ohjelmia mainoskatkoilla vai ilman.
Kyllä minulle tuli sähköposti joskus kesällä, että hinta nousee 3e.
Minulla menee ruutu+ sähköpostit roskapostiin, varmaan monella muullakin. Kannattaa välillä tarkistaa sieltäkin viestit.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle tuli sähköposti joskus kesällä, että hinta nousee 3e.
Minulla menee ruutu+ sähköpostit roskapostiin, varmaan monella muullakin. Kannattaa välillä tarkistaa sieltäkin viestit.
Minä kävin läpi sähköpostini roskakoria myöten, ei löytynyt.
Käyttäjä32638 kirjoitti:
Lopetan myös sanomatilini Hesaria myöten.Sitten kävin omilla sivuilla, jossa tiedote oli !
Mutten ole minäkään saanut mitään tiedotetta erikseen, vaan olisi pitänyt ymmärtää käydä nelosen sivuilla.Se mikä jurppii, niin ( jos nyt ymmärrän oikein )
Minun olisi pitänyt pudottaa pois urheilu, jota en olen koskaan tilannutkaan ????
Mutta että lisätään hintaa ja palvelua jota en ole tilannut !!!!!Ruutu+-tilauksen hinta muuttuu
Ruutu+-tilauksen hinta muuttuu2.6.2022
Tärkeää tietoa Ruutu+-tilaajille urheilusisällöistä ja Ruutu+-tilauksen hinnasta.
TUNNISTEET: hinta, urheilu, asiakkuus, hinnasto, tilaukset, tilausRuudussa jokainen asiakas voi räätälöidä tilauksensa sen mukaan, mitä sisältöjä itse haluaa katsoa. Omaa tilausta voi jatkossa muokata entistä enemmän, sillä 6.6.2022 alkaen urheilusisällöt voi lisätä tai poistaa tilauksesta erillisellä Urheilu-tuotteella.
Mikäli haluat katsoa urheilua nykytilauksellasi jatkossakin, sinun ei tarvitse tehdä mitään.
Voit harkita asiaa rauhassa, sillä urheilun ja viihteen kokonaishinta pysyy samana koko kesän ajan. Syyskuun laskutuksessa nykyisen tilauksesi hinta nousee automaattisesti +3 €/kk. Uusi päivitetty hinta astuu voimaan ensimmäisestä 6.9. jälkeisestä maksusta alkaen.
Jos et halua, että Ruutu+-tilauksesi hinta nousee,voit vaihtaa edullisempaan tilaukseen, johon ei sisälly urheilusisällöt. Käy päivittämässä tilauksesi6.7.alkaen, mutta viimeistään 6.9. mennessätäältä.
Voit lisätä Urheilu-tuotteen takaisin tilaukseesi milloin vain! Lisäksi voit jatkossakin räätälöidä tilaustasi kätevästi sen mukaan, haluatko katsoa ohjelmia mainoskatkoilla vai ilman.
Mutta tuohan on kuin ennen vanhaa, jos et ymmärrä peruuttaa saatua tarjousta, niin se jatkuu vain.
Muistan joskus Valittujen Palojen aikakaudelta ja siitähän meteli synti.
Eihän tuo voi olla kuluttajasuojan mukainen.
Peruttu tilaus kirjoitti:
Käyttäjä32638 kirjoitti:
Lopetan myös sanomatilini Hesaria myöten.Sitten kävin omilla sivuilla, jossa tiedote oli !
Mutten ole minäkään saanut mitään tiedotetta erikseen, vaan olisi pitänyt ymmärtää käydä nelosen sivuilla.Se mikä jurppii, niin ( jos nyt ymmärrän oikein )
Mutta että lisätään hintaa ja palvelua jota en ole tilannut !!!!!Ruutu+-tilauksen hinta muuttuu
TUNNISTEET: hinta, urheilu, asiakkuus, hinnasto, tilaukset, tilausRuudussa jokainen asiakas voi räätälöidä tilauksensa sen mukaan, mitä sisältöjä itse haluaa katsoa. Omaa tilausta voi jatkossa muokata entistä enemmän, sillä 6.6.2022 alkaen urheilusisällöt voi lisätä tai poistaa tilauksesta erillisellä Urheilu-tuotteella.
Mutta tuohan on kuin ennen vanhaa, jos et ymmärrä peruuttaa saatua tarjousta, niin se jatkuu vain.
Muistan joskus Valittujen Palojen aikakaudelta ja siitähän meteli synti.Eihän tuo voi olla kuluttajasuojan mukainen.
Siis tämä;
Vaikka tämäkin foorumi kuulu sanoma konserniin, niin miksiköhän ei ole kommentoitu Ruutu + puolesta.
Koska täky on varmasti, missä ja mitä ruudusta puhutaan.
( tiedän sen , vakuutusyhtiöilläkin on netti seula).
Teliakin kommentoi heitä koskevia juttuja, vaikka ei kuulukaan sanoma konserniin.
Peruttu tilaus kirjoitti:
Käyttäjä32638 kirjoitti:
Muistan joskus Valittujen Palojen aikakaudelta ja siitähän meteli synti.Eihän tuo voi olla kuluttajasuojan mukainen.
Eikö tuo ole laitonta myymistä ?
Laitoin kyselyä ruudulle, mutten ole saanut vastausta , edelleenkään.
Ja minä en uusi ruutu+ tilausten ennen kuin saan henkilökohtaisen vastauksen , ei ole tullut sitä ilmoitus sähköpostia ( tarkistin ).
Jurppii viläkin, minulla olisi varmaan edelleenkin ellei hinta olisi noussut ilmoittamatta.
https://www.ruutu.fi/video/4701700
kiroilua perheohjelmassa, siistiytyykää miehet ja erityisesti nuoremmat naiset.
sama missä sarjoissa tahansa
Mä ostan Ruutu+:n lahjakortilla niin ei tarvitse miettiä mitään tilauksen katkaisuja.