Oletko yllätyskyläilijä
Kommentit (20)
No, eihän minun tarvitse ilmoittaa tulemistani.
Olisin vaan se on kovasti tuomittu juttu. En siis ole.
Ilmeisestikin olen spontaani mitä muut eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyskyläilijät on ihan per see stä
Todellakin. Meille 2 pariskuntaa tulla tupsahtaa aina ilmoittamatta. Ihan perussiistiä meillä aina on, mutta silti ärsyttää.
En. En ylipäätään pidä kyläilemisestä. Minä viihdyn kotonani , toivottavasti muut viihtyy myös omissa kodeissaan.
En. Enkä pidä yllätyskyläilijöistä, pari kaveria harrastaa tuota, sitten vielä suuttuvat kun ei ole aikaa kahvitella yms..
Vanhan maailman juttuja kun aikaa oli vielä kuin muille jakaa.
60-vuotiaalla isälläni on pari tällaista kaveria. Asuvat kaikki yksin, joten heillä on joku tällainen yhteisymmärrys. Itse kyllä en sietäisi.
Vierailija kirjoitti:
Olisin vaan se on kovasti tuomittu juttu. En siis ole.
Ilmeisestikin olen spontaani mitä muut eivät ole.
Ei, vaan olet huonokäytöksinen, mitä muut eivät ole. On yksinkertaisesti huonoa käytöstä tunkea ilmoittamatta kylään, jos ette ole erikseen sopineet, että yllätysvierailut ovat ok.
yllätyskyläilijät on sadisteja: nauttivat kun toinen saa paniikin kämppänsä siivottomuudesta ja on alisteisessa asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhan maailman juttuja kun aikaa oli vielä kuin muille jakaa.
Sillon oli ihan normaalia poiketa jos oli vaikka ohikulkumatkalla. Eikä ollut vielä kännyköitä, millä ilmoittaa tulostaan.
Vierailija kirjoitti:
yllätyskyläilijät on sadisteja: nauttivat kun toinen saa paniikin kämppänsä siivottomuudesta ja on alisteisessa asemassa.
No, toinen noista meille tupsahtavista rouvista siunaileekin, että kun teillä on aina niin siistiä. Mitä helkutin tupatarkastusta se tulee tekemään? T:5
Vierailija kirjoitti:
No, eihän minun tarvitse ilmoittaa tulemistani.
No, eihän minun tarvitse avata ovea sinulle.
Yllätyskyläilijöillä ei ole mitään asiaa mun asuntoon!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kämppäsi on niin paskainen ja miksi päästät vieraat sisälle? Mikset sano että nyt ei sovi?
Yllätyskyläilijä karsiutuu pois ystäväpiiristäni.
Yllätyskyläilijät on ihan per see stä