Kohtaanto-ongelma deittimarkkinoilla
Vähän räntti, skipatkaa vapaasti :)
Tässä muutaman vuoden deittimarkkinoilla liikkuneena iäkkäämpänä naisena ei voi kuin itkupotkuraivaroida elämää vastaan.
Koska näköjään vaan menee niin, että sitä itselle sopivaa ei vaan löydy.
Ne, joista itse pitäisin, eivät tykästy minuun, ja taas minusta kiinnostuneet eivät sytytä meikäläistä.
Tiedän, että 53 veenä olen jo liian vanha.. paitsi puumailemaan. Tai vanhoille papoille.
Mutta kun haluaisin parisuhteen!
Ei kiitos siis naimisiin, mutta parisuhteeseen. seksiseuraa toki saisi.. kaiken ikäisiltä, mutta kun se ei kiinnosta näin demiseksuaalina.
Kuten moni mies, tykkään itseäni VÄHÄN nuoremmasta. Mutta toisin kuin moni 50+ mies, EN hae 18-30 -vuotiaita :D
Mutta kun ne minuakin vähän nuoremmat haluaa nuorempaa... Huokaus.
Jotenkin tuntuu ikävältä, että elämä mennee sitten yksin.
Kiitos kun kuuntelitte (tai ette :D)
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nelikymppinen mies, ja haen 25-30v hoikkaa naista. Ei vaan pysty kelpuuttamaan mitään lihavaa nelikymppistä yyhoota.
Miten tämä liittyy aloittajaan? Ja mitä sinuun tulee, olet hypergaminen. Ei se mitään, mutta se kannattaa tiedostaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nelikymppinen mies, ja haen 25-30v hoikkaa naista. Ei vaan pysty kelpuuttamaan mitään lihavaa nelikymppistä yyhoota.
Ymmärrän että haet hoikkaa, mutta miksi joku 20 vuotta nuorempi nainen haluaisi vanhan miehen?
Varmaan sekin voi karkoittaa mahdollisia kumppaneita, jos käyttää sanoja tyyliin "kohtaanto" treffien aikana.
Ap:lla sentäs on niin hyvä tilanne, että edes jonkinlaisia tarjokkaita löytyy, vaikka ei nappaakaan ja vielä seksiäkin saisit lähes keltä vaan.
Minä en ole deittisovelluksissa saanut edes minkäänlaisia yhteyksiä ja seksiä ei tarjoa kukaan koskaan. Eli joku pudokas olen tässä maailmassa. Poistuin jo sovelluksista, kun vuoden yrittämisen jälkeen saldo oli 0. Mitäs noissa roikun, kun en kiinnosta ketään. Ei sen puoleen, en kiinnosta livenäkään ketään. Olen ilmaa kaikille.
Tässä on pari viikkoa mennyt jo aika pohjamudissa, alakuloisena, itkuisena, kun en tule koskaan saamaan rakkautta, enkä läheisyyttä, vaikka sydän halkeaa ja oikein kivistää näiden kaipuusta. Onhan se aika ikävää tietää, että mahdollisesti n. 25-50 vuotta joutuu vielä elämään täysin yksin.
N46
Tunnen useita viidenkympin tienoilla olevia eronneita naisia joilla on vaikeuksia löytää kumppania. Fiksuja, koulutettuja työssäkäyviä sopusuhtaisia tasapainoisia naisia. He ovat löytäneet alkoholisteja, henkisesti tasapainottomia, ylivelkaantuneita, pelureita, pettäjiä yms.
Kaikki hyvät miehet taitaa olla jo varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen useita viidenkympin tienoilla olevia eronneita naisia joilla on vaikeuksia löytää kumppania. Fiksuja, koulutettuja työssäkäyviä sopusuhtaisia tasapainoisia naisia. He ovat löytäneet alkoholisteja, henkisesti tasapainottomia, ylivelkaantuneita, pelureita, pettäjiä yms.
Kaikki hyvät miehet taitaa olla jo varattuja.
Eihän nyt miehen siviilistatus pitäisi noin hyvälle naiselle olla kuin hetken hidaste.
Itsellä kans tosi vanhat tai liian nuoret lähestyy. Tai ulkkarit
En ymmärrä, miksi aloittaja nirsoilee kumppanin iän tai lasten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Joo ikä on kyllä ongelma. Siis Naiselle ei miehelle koskaan.
itse huomasin että kun täytin 50, lakkasi kaikki kontaktinhaut. niin kuin 50 olisi eri kuin 49.. jolloin "kelpasin" veilä
No, miehille ei tule kontaktihakuja missään iässä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla sentäs on niin hyvä tilanne, että edes jonkinlaisia tarjokkaita löytyy, vaikka ei nappaakaan ja vielä seksiäkin saisit lähes keltä vaan.
Minä en ole deittisovelluksissa saanut edes minkäänlaisia yhteyksiä ja seksiä ei tarjoa kukaan koskaan. Eli joku pudokas olen tässä maailmassa. Poistuin jo sovelluksista, kun vuoden yrittämisen jälkeen saldo oli 0. Mitäs noissa roikun, kun en kiinnosta ketään. Ei sen puoleen, en kiinnosta livenäkään ketään. Olen ilmaa kaikille.
Tässä on pari viikkoa mennyt jo aika pohjamudissa, alakuloisena, itkuisena, kun en tule koskaan saamaan rakkautta, enkä läheisyyttä, vaikka sydän halkeaa ja oikein kivistää näiden kaipuusta. Onhan se aika ikävää tietää, että mahdollisesti n. 25-50 vuotta joutuu vielä elämään täysin yksin.
N46
Valitat vain, että sinuun ei osoiteta kiinnostusta. Mitä jos osoittaisit sitä itse? Enkä tarkoita mitään vaivihkaisia vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi ap että vastaan tälle aiheen vierestä vastaajalle mutta:
On ok etsiä hoikkaa ja urheilullista jos on itsekin sellainen. Ja on ok etsiä lapsetonta jos on itsekin sellainen. Kieltämättä nelikymppinen lapseton mies on harvinainen ja sinänsä epäilyttävä.
Antoisinta on olla hoikan ja fresshin 25v naisen kanssa.
t. nelikymppinen mies edelliseltä sivulta