Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtaanto-ongelma deittimarkkinoilla

juna meni jo
03.06.2021 |

Vähän räntti, skipatkaa vapaasti :)

Tässä muutaman vuoden deittimarkkinoilla liikkuneena iäkkäämpänä naisena ei voi kuin itkupotkuraivaroida elämää vastaan.
Koska näköjään vaan menee niin, että sitä itselle sopivaa ei vaan löydy.

Ne, joista itse pitäisin, eivät tykästy minuun, ja taas minusta kiinnostuneet eivät sytytä meikäläistä.
Tiedän, että 53 veenä olen jo liian vanha.. paitsi puumailemaan. Tai vanhoille papoille.
Mutta kun haluaisin parisuhteen!
Ei kiitos siis naimisiin, mutta parisuhteeseen. seksiseuraa toki saisi.. kaiken ikäisiltä, mutta kun se ei kiinnosta näin demiseksuaalina.

Kuten moni mies, tykkään itseäni VÄHÄN nuoremmasta. Mutta toisin kuin moni 50+ mies, EN hae 18-30 -vuotiaita :D
Mutta kun ne minuakin vähän nuoremmat haluaa nuorempaa... Huokaus.

Jotenkin tuntuu ikävältä, että elämä mennee sitten yksin.

Kiitos kun kuuntelitte (tai ette :D)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki harrastus, jossa oman ikäisiä miehiä ja naisia. Voittaa 100-0 kaikki Tinterit ja baareissa roikkuminen. Pääset rauhassa tutustumaan ja sinuun saa rauhassa tutustua. Ei meille 50+ (ainakaan minulle) tuo nettideittaaminen ole koksaan ollut luontevaa muutenkaan.

Esimerkiksi: sekakuorot, harrastajateatterit, tanssiharrastus jne. jne. jne.

Vierailija
2/32 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia sitten etsit ja millainen itse olet? Siitähän se pitkälti kiinni on. Samanlaiset harrastukset yms. samanlaisuutta monessa asiassa Tuntemani ikäisesi naiset ovat löytäneet hyvin seuraa ja uuden suhteen, joten ei kannata heti luovuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia sitten etsit ja millainen itse olet? Siitähän se pitkälti kiinni on. Samanlaiset harrastukset yms. samanlaisuutta monessa asiassa Tuntemani ikäisesi naiset ovat löytäneet hyvin seuraa ja uuden suhteen, joten ei kannata heti luovuttaa.

Lisään vielä, että nuo tuntemani naiset ovat parisuhteessa juurikin hiukan nuorempien miesten kanssa yhtä lukuunottamatta, joka on samanikäinen. 

Vierailija
4/32 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se karu totuus on, että tuossa iässä sekä miehet että naiset joutuu enemmän tai vähemmän tyytymään.

Vierailija
5/32 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku, ihan kuin olisin itse kirjoittanut aloittajan viestin. Ikään vähän vähemmän, 48 v, mutta yhtä vaikeaa on. Keskityn urheilemaan ja uralla etenemiseen, ehkä ostan kissan joskus myöhemmin.

Vierailija
6/32 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 53v mutta kirjoitat kuin 18v. Oletan, että olet myös ulkonäöltäsi hyvin säilynyt. Nami nami, nuuhkisin.

Vierailija
7/32 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on täysin epärealistinen maailmankuva ka elämänkuva. Ei se hyvinvointi sillä parane että lyöt päätäsi seinään seuraavatkin vuodet. Ihmettelen, että noin vanha ihminen on noin ymmärtämätön.

Vierailija
8/32 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se karu totuus on, että tuossa iässä sekä miehet että naiset joutuu enemmän tai vähemmän tyytymään.

Ei ole tyytymistä, kun löytää sopivan kumppanin.

Vierailija
9/32 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karu totuus on se, että ne jotka ovat olleet suosittuja, fiksuja ja hyvännäköisiä ovat sitä vanhemmitenkin. Vanhemmiten tuo fiksuus ja elämäntavat vielä korostuvat parinvalinnassa molemmin puolin. Joku voi parantaa tilannettaan olemalla tyylikkäämpi ja fiksumpi kuin nuorempana, toiset taas ovat kehittäneet itselleen kaikenlaisia ongelmia, jolloin ulkonäkö ja fiksuus rapistuu, vaikka nuorena olisi ollut toisin.

Varmasti totta, että seuraa on vanhemmiten vaikeampi löytää ja netistä se on vaikeampaa kuin neulan etsiminen heinäsuovasta. Ainakin jos on vähän enemmän toiveita kumppanista. Sellaiset eivät ole noissa nettideiteissä ollenkaan.

Vierailija
10/32 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen (kuulemma) huomattavasti nuoremman näköinen, joku nelikymppinen (tämä siis usealta taholta kuultu). Ihan ok kunnossa kroppa.

Mutta olen aika kotikissa, en tykkää käydä kapakoissa, ei tanssimisesta. Asun maaseudulla pienellä paikkakunnalla, työssä vain naisia ja muutenkin työt etänä.

Tykkään lukea ja katsella leffoja. Toki voin kokeilla jotain harrastusta jos joku ehdottaa (kävin pesismatsejakin katsomassa joskus :D)

Nykyään kaikkien naisten pitää näköjään olla kovin liikunnallisia ja matkustella. Toki tykkään matkailusta, mutta töitäkin pitää tehdä eikä voi remuta maailmalla kaikki ajat. Itse tykkään luonnossa samoilla, mutta muuten en ole urheilullinen.

Se, että harrastuksen kautta joku tulisi, tuntuu mielestäni kaukaahaetulta, siksi, että en halua alkaa harrastaa jotain asiaa vain siksi,e ttä löytäisin sieltä miehen.. Minua ei kiinnosta tanssi, laulu, teatteri, laskettelu, golf, crossfit jne.

Mitä haen?

No siinä tuleekin todennäköisesti iän lisäksi toinen suuri este: haluan samassa elämäntilanteessa olevan miehen, eli ei lapsia/lapsenlapsia. Itselläni ei ole.

Muuten ei pahemmin kriteereitä, päihdeongelmaisia tai (näitä ikävän yleisiä) elämän katkeroittamia en kuitenkaan halua.

Niin ja jotenkin tuntuu, että kukaan (yleistettynä) ei halua enää parisuhdetta. Vain "ei vakavaa" tai FWB tai "aikuisten välinen suhde, jossa tapaillaan kun molemmille sopii". Niin ja nämä varatut ja polyt.. ei kiitos myöskään.

Vierailija
11/32 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä etsimällä etsi nuorempaa, antoisinta on olla samanikäisen kanssa. Jos kumppani on nuorempi, tuntee itsensä vanhaksi.

Vierailija
12/32 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta olen aika kotikissa, en tykkää käydä kapakoissa, ei tanssimisesta. Asun maaseudulla pienellä paikkakunnalla, työssä vain naisia ja muutenkin työt etänä."

No tota... meinasitko, että ensi jouluna tulee joulupukki savupiipusta ja sen kanssa sitten..? Jos haluat seuraa niin kyllä sä JOTAIN joudut itsekin tekemään.

Vierailija
13/32 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet huomattavan menestynyt/varakas/sivistynyt tms tuo voi olla vielä realismia. Taviksen tapauksessa kannattaa laskea rimaa tai adoptoida kissa.

Vierailija
14/32 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta olen aika kotikissa, en tykkää käydä kapakoissa, ei tanssimisesta. Asun maaseudulla pienellä paikkakunnalla, työssä vain naisia ja muutenkin työt etänä."

No tota... meinasitko, että ensi jouluna tulee joulupukki savupiipusta ja sen kanssa sitten..? Jos haluat seuraa niin kyllä sä JOTAIN joudut itsekin tekemään.

No eiks hän  ole deittipalveluissa kai? Eiköse ole JOTAIN nykyaikana?

Jos ei juo, kuten minä eikä osaa tanssia, onko pakko lähteä kapakoihin?

Vierailija
15/32 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmallista on jos nykyään molemmat sukupuolet yrittävät saada itseään nuorempia.

Ja onhan se myönnettävä, että en suostu ottamaan vähänkään vanhempaa naista, nyt juttelen 5v nuoremmalle naiselle.

Vierailija
16/32 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ikä on kyllä ongelma. Siis Naiselle ei miehelle koskaan.

itse huomasin että kun täytin 50, lakkasi kaikki kontaktinhaut. niin kuin 50 olisi eri kuin 49.. jolloin "kelpasin" veilä

Vierailija
17/32 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Jos on suhdetta vailla on ainakin noustava sängystä' - Cynthia Heimel

Jos et ole kiinnostunut mistään harrastuksesta on miehen tapaaminen kyllä vaikeaa. Entä tuo luonnossa samoilu? Joku retkeilyharrastus jossa tapaisi ihmisiä?

Teemamatkat? Itse olen tavannut todella mukavia ihmisiä reissuilla ihan Suomessa tai lähialueilla. Mutta pitää olla mielenkiintoa muuhunkin kuin sen suhteen tavoitteluun. Muuten käy tylsäksi.

Joka tapauksessa liikkeelle pitää lähteä, aluksi vaikka kirjastoon.

18/32 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmallista on jos nykyään molemmat sukupuolet yrittävät saada itseään nuorempia.

Ja onhan se myönnettävä, että en suostu ottamaan vähänkään vanhempaa naista, nyt juttelen 5v nuoremmalle naiselle.

Olen nainen, enkä suostunut ottamaan yhtään itseäni vanhempaa miestä. Kumppani löytyi helposti.

Vierailija
19/32 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisiköhän ulkomailta? Esimerkiksi Norjassa ja Ruotsissa taitaa olla miehiä enemmän kuin naisia ja Suomessa toisinpäin. Badoossa pystyy ainakin juttelemaan ulkomaalaisillekin :)

Vierailija
20/32 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nelikymppinen mies, ja haen 25-30v hoikkaa naista. Ei vaan pysty kelpuuttamaan mitään lihavaa nelikymppistä yyhoota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän