Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin kaikki Nokian omistajat! Katsokaas salkkuihinne

Vierailija
03.06.2021 |

Joko olette +/- nollilla?

Omista Noksuista saisi nyt osinkojen ja verojen jälkeen reaalinettoa saman verran kuin rahaa 5v säästötilillä hautoen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. En myy. Luultavasti se on virhe, koska koko sijoitus on ollut virhe, ja virheen tein siinäkin etten alkuvuoden hypessä myynyt kun olisin saanut hieman karkkirahaakin. Mutta edelleen istun käsien päällä. 

Vierailija
2/5 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki männävuosien THE kansanosakkeen omistajat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noksua, ikinä en myy. Mulle enemmän tunne kuin järkiasia. Olen saanut osakkeet perintönä ja pidän niitä siihen asti kunnes pulju on konkassa. Ihana historiallinen reliikki salkussani. Tuottoa teen sitten muilla jutuilla.

Vierailija
4/5 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on noksua, ikinä en myy. Mulle enemmän tunne kuin järkiasia. Olen saanut osakkeet perintönä ja pidän niitä siihen asti kunnes pulju on konkassa. Ihana historiallinen reliikki salkussani. Tuottoa teen sitten muilla jutuilla.

Pidät konkkaa todennäköisempänä vaihtoehtona kuin ostotarjousta? Aika vähän luottoa sulla on Nokiaan, kun tilastojen perusteella asia on yleisellä tasolla päinvastoin.

Vierailija
5/5 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on vielä yksi nokian 3310 kaapin perukoilla, katsoin salkkuuni ja tyhjä se oli jos ei pikkuroskia lasketa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme