Keksitään mahdollisimman korneja hoitokotien nimiä!
Minusta nuo Iltakajot, Ruskanhönkäykset ja Marrashovit kuulostavat niin kalmolta, että en kyllä itse haluaisi vanhana joutua :D
Pistetään tässä ketjussa vielä paremmaksi!
Kommentit (652)
Rauhanniitty
Auringonlasku
Ilta-auringon Lämpö
Syksyn Tuulet
Loppusointu
Levon Lehto
Viimeinen niitti
Sarkofaagi
Pyramidi
Pompeiji
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ETTÄS KEHTAATTEKIN .EI TEILLÄ ITSELLÄKÄÄN KOVIN PITKÄ MATKA OLE NOIHIN PAIKKOIHIN. KORKEINTAAN 50 VUOTTA
Juurikin näin tai jo aikaisemmin, kun elämästä ei koskaan tiedä.
Nimen omaan. Itellä tulee, jos elossa vielä olen, reilun kuukauden kuluttua 50 vuotta täyteen. Olen vähän sitä mieltä, että korkeintaan noin 20 vuotta tässä on jäljellä tätä elämää. Se on lyhyt aika, mä makaan kuolinvuoteella ottamassa sitä viimeistä hönkäystä nopeammin kuin huomaankaan. Paljon enemmän on takana kuin edessäpäin.
Tästä on nyt parisen vuotta, kun entinen koulukaveri kuoli 50-vuotiaana syöpään. Sen että ehti sen viiskyt täyttää, niin sai syövän, joka vei niin ettei seuraavaa kevättä enää nähnyt. Ties vaikka itellä olisi sama edessä. No ei tiiä, on tää elämä niin arvaamatonta. Vaikkei sitä voi tietääkään, niin sen tästä kaikesta kuitenkin tietää, etten mä hengissä ole sadan vuoden kuluttua. Jää se seuraava Suomessa näkyvä täydellinen auringonpimennys varmuudella näkemättä.
Status Quo
Stairway to Heaven
Lazy
Rocking All Over The World
Highwaystar, Speedking
Perustelut: rokkibändejä/hittejä ajoilta, jolloin olivat nuoria, ja noiden faneja.
Mummola