Viettäisittekö mieluummin yön kummittelevassa talossa vai kummittelevassa metsässä?
Viettäisittekö mieluummin yön kummittelevassa talossa vai kummittelevassa metsässä? Jälkimmäiseen saa ottaa teltan mukaan.
Kommentit (43)
Faith kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö oo nähny blair witch projectia, molempi paha 😱
Aivan, siinä oli sekä kummitteleva metsä että talo. Niistä valitsisin sittenkin metsän :)
Meinaatko kristittynä että kummituksia on olemassa? Itse olen nukkunut kuin lapsi monessa sellaisessa paikassa jossa kuulemma kummittelee.
Ei taida alakerran isäntä mielellään tulla Jeesuksen nimellä nöyryytettäväksi...
Mitäs nämä symbolisoi? Talo turvallisuutta, metsä seikkailua sielun syvyyksiin? Vapautta?
Olisiko kummittelu negatiivista vai positiivista/neutraalia? Ja pääsisikö metsästä pois helposti?
Ihan sama, kunhan saisin nukkua. Jos minä en häiritse kummituksia, rohkenen olettaa niiden olevan yhtäläisen hienotunteisia ja ystävällisiä minua kohtaan.
Vain lapset uskovat kummitusjuttuihin. Talossa olisi tietenkin mukavempi nukkua kuin metsässä. Toki riippuu minkälaiset telttailukamppeet on mukana. Ja jos se talokin on joku homeinen ja pölyinen rähjä, niin sitten kallistuisin metsäretken puolelle. Kummituksia ei löydy metsistä eikö taloista, joten niiden perusteella ei tarvitse päätöstä tehdä
Asun talossa, jolla on ikä yli 200 vuotta ja täällä kummittelee. Silti olen viihtynyt yli 10 vuotta, toki poistunut päivisin muualle töihin eli en ole talon vankina. Kummitukset ei pääsääntöisesti ole kovinkaan hankalia.
Joskus lapsena, tosi kauan sitten, vietin paljon aikaani yksin metsässä. Myös iltaisin ja joskus tosi aikaisin aamullakin . Kävelin ympäriinsä, haistelin metsän tuoksuja ja keräilin kaikkea kivaa askartelujuttuihin. Kauniita kiviä, kuivia oksia, lehtiä. Tunsin usein olevani osa metsää. Pieni lettipäinen punatukkainen eläin siellä. En ikinä pelkää metsää. Ja jos kummituksia jossain oikeasti on, tulen heidän kanssaan kyllä toimeen. Lukee cv:ssäkin: "Tulen toimeen kaikkien kanssa"
Talossa on mukavampaa. Kummituksia ei ole kummassakaan.
Talossa, suojaisin itseni salvialla ja suolalla ja loitsuilla. Tekisin sellaisen suojaavan piirin ympärille.
Talossa. Metsä on liian iso paikka, ja kummitus voi liihotella perässä vaikka kuinka kauas, jos kummitus on vain talossa, voi sieltä paeta, paukauttaa peräässään oven kiinni ja kummitus lentää päin ovea ja sen nenä menee lyttyyn.
Ett spöke, spöket, spöken, spökena
Vierailija kirjoitti:
Asun talossa, jolla on ikä yli 200 vuotta ja täällä kummittelee. Silti olen viihtynyt yli 10 vuotta, toki poistunut päivisin muualle töihin eli en ole talon vankina. Kummitukset ei pääsääntöisesti ole kovinkaan hankalia.
Miten se kummittelu talossasi ilmenee?
Metsässä. Pidän vapaudesta. Talossa olisin kuin vanki.
Det är bara en plastsäck på vägmärket.
Vierailija kirjoitti:
Det är bara en plastsäck på vägmärket.
Märken
talossa, mieluummin sisällä kuin ulkona