Naisille ja miehille eri kysymys doggystylestä
Nainen: mistä haluat, että mies pitää kiinni, kun panee sinua takaapäin? Tai mihin haluat miehen kädet siinä?
Mies: mistä haluat pitää kiinni, kun panet naista takaapäin? Tai mihin haluat kätesi siinä?
Saa kyllä soveltaa muihinkin sukupuoliin ja ei-heteroseksiin ja vastata sen mukaan.
Kommentit (34)
Mä tykkään kun mies pitää lanteilta tai pakaroista kovasti kiinni...
En pidä muutenkaan halailusta, niin en tuossakaan (yleensä)
N40
Naisen perseestä pidän kiinni molemmin kämmenin :)
Ei ole vain yhtä tapaa.
Eniten tykkään siitä et mies puristaa kunnolla pakaroita. Joskus läiskii kovaakin.
Asento määrittelee.. jos vaikka sohvalla niin sitten rinnoista kiinni.
Tykkään mies et mies kaittaa sormet peppuun.. kaikki siis käy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies: Vuoron perään lantiolla tai tisseissä kiinni, yleensä toinen käsi pitelee välillä hiuksista. Itselle parasta siinä asennossa on, kun rinnat heiluu käsiä vasten.
Aha , vielää siis löytyy miehiä, jotka lulevat, että rintoja hieromalla se orgasmitulee! Vissiin miehellekkin sitten se puhallus palleihin riittäköön.
Voi luoja. Kyllä mä oon saanut orkkuja siten et mies on imenyt tissejä samallaku panee!
Ihan jeez kunhan nainen ajanut paparikarvat,muuten aika apinahommaa....
Aika paljon saanut ääniä tuo klitoriksen hyväily, naisiilta siis varmaankin. Miksiköhän.
Toinen käsi pakaralla ja toinen keskellä, peukku pyllyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lanteista, voi myös laittaa kädet selälle. Klitorista voi hieroa jos ylettää jotenkin. Mutta ehdottomasti kädet jonnekin vartalolleni kiitos! Älä vain töki lanteillasi :D
Tämä just, kiinni pitää pitää ja kunnolla, pidän siitä kun mies vetelee mua itseänsä vasten. Jotenkin alkukantaista ja nautinnollista.
Ylivoimaisesti parasta olisi että naisella on joku pehmeä ja leveä soljeton "vyö" josta voi kiskoa rajusti peppua taaksepäin samalla kun työntää sisään.
Tisseistä tai ponnarista ei voi kiskoa riittävän rajusti koska se oikeasti sattuu ja hartioista tukea ottaessa kumpikin joutuu kumartumaan väärään kulmaan. Siinäkin naisen selkään sattuu jos voimalla yrittää vetää taaksepäin.
Pidän kiinni naisen lantiosta ja joskus hyväilen selkää tai pakaroita. Joskus tulee läimäyteltyä rakastajattaren peppua vaihtelevarytmisen työntelyn lomassa ja otettua tiukka tukistusote hiuksista. Kiihottava asento, joka saa verkkaisemmallakin tahdilla tulemaan harmillisen pian jopa uusintakierroksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies: Vuoron perään lantiolla tai tisseissä kiinni, yleensä toinen käsi pitelee välillä hiuksista. Itselle parasta siinä asennossa on, kun rinnat heiluu käsiä vasten.
Aha , vielää siis löytyy miehiä, jotka lulevat, että rintoja hieromalla se orgasmitulee! Vissiin miehellekkin sitten se puhallus palleihin riittäköön.
Voi luoja. Kyllä mä oon saanut orkkuja siten et mies on imenyt tissejä samallaku panee!
No mtenhän tämä on onnistunut !! Panet takaapäin ja imet samalla rintoja, ja nainen muka saa orkkuja!! Sulla vissii pitkät riippurinnat, jotka heität olan yli selänpuolelle .Taasmies varmaan kirjoittanut, ja muut painaneet tykkää nappia! Voi jestas.
No josonkin ollut 2 miestä, toinen alla imenyt rintoja, toinen pannu takaapäin. Onnen tyttö!
Vierailija kirjoitti:
Takaa päin pantaessa otan häpyhuulet sormien väliin reilusti ja hankaan niitä, herkimmät osat jää sisälle. Tai nuolaisen sormen kosteeksi ja pistän häpyhuulien väliin hieroakseni niitä tai otan klitasta hellän pihtiotteen, panoliike tekee liikkeen kuin automaattisesti. Yksinkertainen temppu painaa pantaessa kädellä häpyä, sekin tekee häppäriä. M50+
Voi miten kiva! Ottakaas oppia muutkin miehet. Tästä naiset varmasti innostuvat.
Minusta paras on, kun mies tulee päälle eli nojaa yläkropalla selkään (pituuseroa on sen verran, että yltää). Kädet on siis maassa. Tässä asennossa on todella ihana, kun tuntee olevansa todella "pinteessä" ja mies yltää työntymään todella syvälle.