En tunne yhtäkään ikäistäni naista joka olisi ottanu itseään vanhemman miehen
Olen 35, ja melkein kaikilla ystävilläni mies on suunnilleen samaa ikäluokkaa. Kaveri just dumppasi lyhyen suhteen jälkeen yli nelikymppisen miehen joka oli jo käynyt vasektomiassa kun haluaa itse saada lapsia. Kaikki ne joilla pitkä vakiintunut parisuhde, niin kumppani suunnilleen samanikäinen. Tiedän vain vanhemmista polvista näitä joilla nainen yli 10 vuotta nuorempi tms. Ja yhden pariskunnan missä nainen reilusti vanhempi kuin mies, mutta hekin ovat molemmat jo yli 60-v.
Joten mistä ihmeestä nämä hopeakettujutut tulevat?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 35, mieheni 40v. Yhtään vanhempaa en huolisi. Tämä ikäero vielä ok. Kai sitä aina löytyy vähemmistö jtn daddy issues-naisia. Maailmassa on kaikenmoista hiihtäjää...
Voisit samantien julkaista sen muunkin 10-sivun kriteerilistasi. Nilittäjät tiedetään.
Nykyinen mieheni täyttää kaikki 'kriteerini', joten olen kai sitten onnekas...
En tunne yhtään lappilaista mutta uskon niiden olemassaoloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joilla paljon vanhempi mies, oletteko miettiineet sitä että miehellä on keskimäärin lyhyempi elinikä? Ja siinä vaiheessa kun itse pääsette eläkkeelle mies voi olla jo täysin raihainen sänkypotilas, jos enää elossa edes.
Kyllä olen miettinyt. Koskaan ei elämästä tiedä. Minä voin kuolla tai sairastua liikuntakyvyttömäksi ennen häntä. Vain tällä hetkellä on merkitystä.
Elät varmasti myös kädestä suuhun, koska vain tällä hetkellä on merkitystä.
Omassa lähipiirissä pariskuntien ikäero on 2-5 vuotta. Niillä, jotka ovat ensimmäisessä liitossa, mies on yleensä se vanhempi. Toisella kierroksella tuntuu olevan yleisemmin toisin päin. Näin itsellänikin. Ex-mieheni on 3 vuotta minua vanhempi, nykyinen kumppani 4 vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joilla paljon vanhempi mies, oletteko miettiineet sitä että miehellä on keskimäärin lyhyempi elinikä? Ja siinä vaiheessa kun itse pääsette eläkkeelle mies voi olla jo täysin raihainen sänkypotilas, jos enää elossa edes.
Kyllä olen miettinyt. Koskaan ei elämästä tiedä. Minä voin kuolla tai sairastua liikuntakyvyttömäksi ennen häntä. Vain tällä hetkellä on merkitystä.
Ei ihan sama asia kuitenkaan.
En minäkään ajatellut, että niin kävisi ja jossain vaiheessa kipuilinkin ikäeron vuoksi.
Rakastuin. Rakastun tuskin koskaan enkä ole valmis tyytymään enää kompromissi-/tyytymissuhteisiin. Ihminen on minulle oikea, seuransa tuntuu hyvältä.
Minun elämäni kulkee nyt näin.
Ikäeroa 18 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama asia.
Ystäväpiirini naiset lähentelee viittä kymppiä. Kaikilla 8-12 vuotta nuoremmat miehet ja monen vuoden suhde takana. Tarkoituksella eivät ole nuorempaa miestä hakeneet, on vaan sattunut näin.
Nykyaikaiset suhteet on sellaisia, että jos toiselle käy huonosti iästä riippumatta niin se on hasta la vista ja vaihtoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama asia.
Rakkaus ja rahan säästäminen sama asia🤔
Vierailija kirjoitti:
Ystäväpiirini naiset lähentelee viittä kymppiä. Kaikilla 8-12 vuotta nuoremmat miehet ja monen vuoden suhde takana. Tarkoituksella eivät ole nuorempaa miestä hakeneet, on vaan sattunut näin.
Tottakai hyvin toimeentulevat naiset ottaa joko nuoren kumppanin tai rakastajan. Ei vain miehet mittaa omaa menestystään sen kautta kenet saa pokattua ja mitä on tuoda näytille.
Tunsin yhden pariskunnan, jossa mies 20v vanhempi. Nainen dumppasi miehen vajaa nelikymppisenä ja otti omanikäisen tilalle.
Muuten pariskunnat ovat kyllä suurin piirtein samaa ikäluokkaa. Jostain syystä naiset muutaman vuoden miestä vanhempia lähipiirissä.
Hopeakettujutut ovat yleensä vanhempien miesten haavekuvia.
Vierailija kirjoitti:
Olen 42v, ja miesystäväni on 65v. Yhdessä olemme olleet monta vuotta. Ystäväpariskunnallani on ikäeroa 24v. Ovat naimisissa. Tiedän myös muutaman muun parin, jolla yli 20 vuoden ikäero. Rakkaus on kummallinen asia. Ikinä en olisi voinut kuvitellakaan, että ikäeroa olisi näin paljon rakkaan kanssa.
Kumma juttu, kun tilastoissa tämä on todella harvinaista, alle 0.5%pariskunnista, ja aina ne kaikki sattuu tänne ihan keskusteluihin, ja kaikilla on vähintään 100 tuttua ja sukulaista, joilla asia onnäin :D:D:D
Iso ikäero sopii julkkiksille tai erakoille. Kukaan tavallinen ihminen ei halua edes kutsua kotiinsa mitään sugardaddy tai puumajuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Murehdin murheita, kun osuvat kohdalle. En aio elää elämääni etukäteen huolehtien. Nyt on hyvä näin ja sillä mennään. Voinhan minäkin kuolla vaikka jo tänään.
T: nainen jolla 10 vuotta vanhempi mies
Rakkaus on liioiteltua. Tavallinen peruspersunainen joita on kohta 30% suominaisista ajattelee vaan ruokaa, lompakkoa ja turvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 42v, ja miesystäväni on 65v. Yhdessä olemme olleet monta vuotta. Ystäväpariskunnallani on ikäeroa 24v. Ovat naimisissa. Tiedän myös muutaman muun parin, jolla yli 20 vuoden ikäero. Rakkaus on kummallinen asia. Ikinä en olisi voinut kuvitellakaan, että ikäeroa olisi näin paljon rakkaan kanssa.
Kumma juttu, kun tilastoissa tämä on todella harvinaista, alle 0.5%pariskunnista, ja aina ne kaikki sattuu tänne ihan keskusteluihin, ja kaikilla on vähintään 100 tuttua ja sukulaista, joilla asia onnäin :D:D:D
Johan noita ikäeropareja julkisuudessakin on ja on ollut useita. Ei mitään kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on käynyt mielessä, mutta en mä haaskaa mahdollisuutta rakkauteen ja ihanaan ja luotettavaan miehen sen takia, että sattuu olemaan mua vanhempi. Mä en ole koskaan tajunnut, että miksi pitäisi hylätä rakkaus sen takia, että on ikäeroa. Väkisin etsiä oman ikäinen puoliso joka ei kuitenkaan ole se oikea. Sekö on sitten onnellista elämää?
Ai jaaha, miehiä vaan otetaan! Taitaa olla aikamoinen miljonäärimissi tuo AP