Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tunne yhtäkään ikäistäni naista joka olisi ottanu itseään vanhemman miehen

Vierailija
02.06.2021 |

Olen 35, ja melkein kaikilla ystävilläni mies on suunnilleen samaa ikäluokkaa. Kaveri just dumppasi lyhyen suhteen jälkeen yli nelikymppisen miehen joka oli jo käynyt vasektomiassa kun haluaa itse saada lapsia. Kaikki ne joilla pitkä vakiintunut parisuhde, niin kumppani suunnilleen samanikäinen. Tiedän vain vanhemmista polvista näitä joilla nainen yli 10 vuotta nuorempi tms. Ja yhden pariskunnan missä nainen reilusti vanhempi kuin mies, mutta hekin ovat molemmat jo yli 60-v.

Joten mistä ihmeestä nämä hopeakettujutut tulevat?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä on ihmeellisempää kuin oma ystäväpiirisi.

Vierailija
2/55 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse taas tunnen 30-vuotiaan naisen, joka otti yli viiskymppisen miehekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihan naurettavalle kun tinder ja muut deittipalstat täynnä vanhoja ukkoja väärennetyllä iällä, yrittävät epätoivoisesti saada paljon nuoremman naisen. Sori, mut juna meni jo. 

Vierailija
4/55 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35, mieheni 40v. Yhtään vanhempaa en huolisi. Tämä ikäero vielä ok. Kai sitä aina löytyy vähemmistö jtn daddy issues-naisia. Maailmassa on kaikenmoista hiihtäjää...

Vierailija
5/55 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan miten ällöttävälle jo kolmekymppiset miehet tuntuivat kun olin joku 18-v. Pystyin miettimään vakavasti korkeintaan 25-vuotiasta. 

Vierailija
6/55 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v, ja miesystäväni on 65v. Yhdessä olemme olleet monta vuotta. Ystäväpariskunnallani on ikäeroa 24v. Ovat naimisissa. Tiedän myös muutaman muun parin, jolla yli 20 vuoden ikäero. Rakkaus on kummallinen asia. Ikinä en olisi voinut kuvitellakaan, että ikäeroa olisi näin paljon rakkaan kanssa.

Vierailija
7/55 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullossakin kasvaa ja kuplassa voi elää

Vierailija
8/55 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ja toisella kierroksella on vaihdettu samanikäiseen tai nuorempaan.

Vierailija
9/55 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35, mieheni 40v. Yhtään vanhempaa en huolisi. Tämä ikäero vielä ok. Kai sitä aina löytyy vähemmistö jtn daddy issues-naisia. Maailmassa on kaikenmoista hiihtäjää...

Hiihtäjiä on joo. Mutta noi en huolisi jutut kuulostaa niin pinnalliselta. Tiedätkö mikä on rakkaus? Silloin ei oteta vaan mennään tunteella.

Vierailija
10/55 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 15 vuotta vanhempi mies ja hyvin menee. Oikein nuorekas mutta huomioi naisen eri lailla kuin lapselliset pojat.

Ei kannata olla noin negatiivinen vanhapiika.

Vierailija
11/55 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit samantien julkaista sen muunkin 10-sivun kriteerilistasi. Nilittäjät tiedetään.

Vierailija
12/55 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joilla paljon vanhempi mies, oletteko miettiineet sitä että miehellä on keskimäärin lyhyempi elinikä? Ja siinä vaiheessa kun itse pääsette eläkkeelle mies voi olla jo täysin raihainen sänkypotilas, jos enää elossa edes. 

Vierailija
13/55 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran alat olla ikäsi puolesta rupsahtanut, että ei kannata käydä ylimieliseksi

Vierailija
14/55 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. En itse pystyisi siihen, koska en halua vaipanvaihtajaksi/omaishoitajaksi ennen aikojaan (toki niin voi käydä samanikäisenkin kanssa, tiedän). En myöskään haluaisi menevänä kuusikymppisenä katsella kasikymppistä hissuttelijaa. 

Vierailija
15/55 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut vanhempi mies. Pienin ikäero on ollut 5 vuotta. Eihän se missään näy kun miehet ei aikuistu.

Vierailija
16/55 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 42v. ja aviomies on mua 16 vuotta vanhempi. Aloimme seurustella kun olin 34v. Yksi yhteinen lapsi. 

Vierailija
17/55 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te joilla paljon vanhempi mies, oletteko miettiineet sitä että miehellä on keskimäärin lyhyempi elinikä? Ja siinä vaiheessa kun itse pääsette eläkkeelle mies voi olla jo täysin raihainen sänkypotilas, jos enää elossa edes. 

Olen ollut eläkkeellä alle nelikymppisestä asti jo joten ei ole mietitityttänyt.

Vierailija
18/55 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole miettinyt. Tätinikin järkyttyi jäädessään nelikymppisenä leskeksi kun miehensä 65-vuotiaana potkaisi tyhjää. Ei ole uutta miestä saanut, enkä ihmettele…

Vierailija
19/55 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen aviovaimo kirjoitti:

Mä olen 42v. ja aviomies on mua 16 vuotta vanhempi. Aloimme seurustella kun olin 34v. Yksi yhteinen lapsi. 

Niin eikä mulla ole mitään ongelmallista isäsuhdetta, sattuu nyt vain mies olemaan vanhempi. Mulla on hyvä isä joka on huolehtinut lapsistaan. Kummallista olettaa, että kaikissa ison ikäeron suhteissa naisella on joku isä-ongelma.

Vierailija
20/55 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran alat olla ikäsi puolesta rupsahtanut, että ei kannata käydä ylimieliseksi

En ole rupsahtanut. Pidän ulkonäöstäni ja terveydestäni huolta. Kuulostat katkeralta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän