Miksi miehellä ei saisi olla vaatimuksia?
Usein kun mies esittää vaatimuksia siitä, millainen nainen kelpaa, niin tulee täystyrmäys ja kuoro laulaa et yksin saat koko elämäsi elää. Miksi hyvätuloisen diplomi-insinöörimiehen tulisi huolia joku päihdeongelmainen tai mt-taustainen elämänkoululaisnainen? Varsinkin jos tällä ei ole mitään tarjottaavaa eikä annettavaa.
Köyhempikin nainen kyllä kelpaisi, mutta sitten on oltava jotain muuta, kuten esim. kaunis vartalo ja ulkonäkö.
Miksi mies ei saa näitä vaatimuksia esittää? Ei enää eletä 70-lukua ja kulissiliittojen aikakautta.
M36
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin vaadin 30 miljoonaa. LOL.
Pariutuminen on yksinkertainen juttu. Homma on ensiksikin vapaaehtoista ja toisekseen ne, jotka miellyttää toisiaan ja ovat toisilleen sopivat valitsee toisensa.
Vaatimalla ei parisuhteita muodostu.
Apkin on siellä jämäkopassa, koska ei herätä kenenkään kiinnostusta.
Samaa mieltä näistä vaatimuksista. Parisuhdeasioissa ei voi kuin toivoa, että se johon itse ihastuu, osoittaa myös kiinnostusta. Haluamaansa kun ei voi tilata, eikä varsinkaan voi tilata varustettuna ominaisuudella "tarjoaa vastarakkautta".
Vierailija kirjoitti:
Vakka löytää kantensa. Aseta vain vaatimuksia, käteen jää se, mihin rahkeet riittää.
Mitä haet näillä aloituksilla? Miksi haluat, että ”kelpaamattomille” tulee paha mieli? Vaikka minulla on miljoona pankkitilillä, ei minulla ole aikaa treffailla ketään. Ainiin, olen hiukan ylipainoinen, jos sillä nyt on merkitystä.
Ketään ei kiinnosta muiden vaatimukset. Homma perustuu vapaaehtoisuuteen. Kenenkään ei tarvitse ryhtyä olemaan kuin sellaisen kanssa ,joka itseä miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tulee mieleen se maajussicase kun joku normaalipainoinen kehtas toivoa normaalipainosta naista :D
Eipä ollut häävi se toiveen esittäjäkään.
niin miehen pitää olla pitkä, tumma, komee, koulutettu ja rikas että kehtaa toivoa normaalipainosta naista.
Sivistynyt ihminen tietäisi mitä kannattaa sanoa ääneen ja mitä ei. Kun on juntti niin on juntti. Siinä ei auta mikään ulkonäkö tai varallisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tulee mieleen se maajussicase kun joku normaalipainoinen kehtas toivoa normaalipainosta naista :D
niin miehen pitää olla pitkä, tumma, komee, koulutettu ja rikas että kehtaa toivoa normaalipainosta naista.
Sivistynyt ihminen tietäisi mitä kannattaa sanoa ääneen ja mitä ei. Kun on juntti niin on juntti. Siinä ei auta mikään ulkonäkö tai varallisuus.
ihan yhtä juntilta ne naiset kuulostavat listojensa kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit vaatia toiselta kaiken mihin itsekkin pystyt 👍
Ja hyvin todennäköistä on, ettei näitä vaatimuksen mukaisia kiinnosta pätkääkään.
On mulla vaatimuksia ja odotuksia mut ne on mun enkä niitä ala jossain palstalla ruotimaan tai niistä jankkaamaan.
Ei ne kuulu kellekään muulle.
En ymmärrä koko aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan yhtä juntilta ne naiset kuulostavat listojensa kanssa :D
Missä näitä naisia listojen kanssa on?
Vierailija kirjoitti:
Saahan niitä olla, mutta elä niitä ala vaatia ääneen treffi-ilmoituksessa tai palstalla, vaan kysele potentiaaliselta ehdokkaalta, jos hän loukkaantuu kysymyksestä eikä vastaa, jatka matkaa. Syytä ei tarvitse kertoa miksi ei kelvannut.
Komppaan. Pitää olla kohtelias - valinnat tehdään sitten oman maun mukaan itsekkäin perustein.
Saat vaatia ihan mitä haluat. Miten niin muka et saisi? Onhan täällä mieskuoro ulisemassa naisten ylimitoitetuista vaatimuksista ja hypergamiasta tämän tästä, vaikkei kukaan nainen olisi mitään vaatimuslistaa edes esittänyt.
En tajua mistä ihmeestä tuollainen käsitys tulee, että juuri miehillä ei saisi olla vaatimuksia. Ensinnäkään laki ei aseta minkäänlaisia rajpituksia vaatimuksille, olit sitten mies tai nainen. Tällä palstalla jos kerrot vaativasi sitä sun tätä, niin aina saat kuulla vaativasi kohtuuttomia, olit sitten mies tai nainen. Deittiprofiilissa jos esittelet vaatimuslistaa, niin aina löytyy niitä, jotka eivät sen takia sinusta kiinnostu, olit sitten mies tai nainen. En mä ainakaan keksi, että tässä kovin suurta tasa-arvo-ongelmaa olisi.
Oma moka jos alkaa muiden kritiikkiä kuunnella. Turhaan ap valitat että et saa sanoa sitä ja tätä. Joku sanoo aina jotain. Heikoilla ihmisillä menee siitä hermot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan niitä vaatimuksia esittää, mutta turha sitten valitella miten ei löydä ketään. Niitä instabeibejä ei riitä kaikille.
Suomessa ilmeisesti on vain kolmenlaisia naisia? Mt-tapauksia, päihdeongelmaisia ja instabeibejä?
niin ja sit oon mä, joka on näitä kaikkia✨
Kannattaa puhua kriteereistä eikä vaatimuksista. Et sinä voi vaatia ketään olemaan yhtään minkäänlainen, mutta sinulla saa olla rajaton määrä kriteereitä. Eri asia on, löytyykö sellaista ihmistä, mutta sehän ei kuulu kenellekään muulle kuin sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin hyvin koulutettu mies haluaa mitään insta beibejä vaan vertaisensa.
Ekalla kierroksella vertaisensa, tokalla instabeibin.
nii miehellä voi olla vaatimuksia, mutta ei saisi olla.
Kun ikää ja elämänkokemusta kertyy, tajuaa että tuollaiset mt ongelmaiset, päihdeongelmaiset, elämänkoululaiset kategoriat eivät kerro automaattisesti että ihminen olisi jotenkin "kelvoton".
Elämässä tulee haasteita ja ne vaativat kasvamista sekä työtä. Monesti nuo kokemukset jopa sivistävät ihmistä, antavat viisautta ja armollisuutta.
Sellainen pumpulissa kasvanut supersuorittaja ei itseäni juuri nappaa. Kun sitä sydämen sivistystä ei silloin välttämättä juuri löydy.
ei ymmärrä että kansan valitsemat edustajat tekee kansalle duunia, eikä toistepäin.
Vierailija kirjoitti:
Kun ikää ja elämänkokemusta kertyy, tajuaa että tuollaiset mt ongelmaiset, päihdeongelmaiset, elämänkoululaiset kategoriat eivät kerro automaattisesti että ihminen olisi jotenkin "kelvoton".
Elämässä tulee haasteita ja ne vaativat kasvamista sekä työtä. Monesti nuo kokemukset jopa sivistävät ihmistä, antavat viisautta ja armollisuutta.
Sellainen pumpulissa kasvanut supersuorittaja ei itseäni juuri nappaa. Kun sitä sydämen sivistystä ei silloin välttämättä juuri löydy.
Kumma juttu, että tuota ei sanota silloin, kun puhutaan kelvottomista miehistä. Sillon kaikki miehet on juopposyöppösikoja, semmosina pysyvätkin. Kokemuksesta voin sanoa, että vakavista mt-ongelmista kärsivästä ihmisestä, oli sp kumpi tahansa, ei tule normaalia, eikä myöskään päihdeongelmaisesta. Nuo ongelmat seuraa koko elämän ajan varjon lailla, nousten ajoittain pintaan.
Kriteerinsä saa jokainen vapaasti asettaa. Kannattaa muistaa, että parisuhteeseen tarvitaan kaksi. Mitä tiukemmat omat kriteerit on, sitä pienemmästä joukosta pitää löytyä se henkilön, jonka kriteereihin itse sovit.
Jokainen saa etsiä juuri sellaista puolisoa kuin haluaa, eikä mitään muuta tarvitse huolia. Mutta ei ole kenenkään vika, jos ei sellaista löydy. Parisuhde kun ei ole mitään kauppaa, vaan ne ihmiset rakastuvat jotka rakastuvat.