Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Marin ateria­edustaan: ”On kohtuullista, että pää­ministeri saa avun ja tuen arkeensa”

Vierailija
02.06.2021 |

Moni kahta työtä perheensä elättämiseksi tekevä yksinhuoltaja odottaisi varmaan samanlaista kohtuullisuutta arkeensa. Miehensä ilmeisesti makoilee illat sohvalla?

Kommentit (3679)

Vierailija
721/3679 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on koronapandemia hoidettavana kiireellisenä (suomalaisia kohtaa terveyskriisi), kotona on pieni vauva, töitä on 24/7 ja on erikseen ohjeistettu että voi tilata ruokaa juuri noin kun on tehty eli tämän kyseisen palvelun kautta niin ei tässä minusta ole mitään epäselvää. Tottakai tarvitsee tukea.

Iltalehden vääristelevä toimittaja on vuoden 2017 kokoomuksen kuntavaaliehdokas. Siis juuri sen suosiotaan menettäneen ja tulevaa vaaliliittoa perussuomalaisten kanssa suunnittelevan kokoomuksen ehdokas.

Yksikään aiempi pääministeri ei ole käyttänyt etua noin laajasti ja säännöllisesti.

Kiireinen pääministeri voi ostaa apua (niin me muutkin teemme) ja toivottavasti hänen lähipiirissä myös auttaa.

Tässä on turha uhrautua ja vedota poliittiseen ajojahtiin.

Tässä on nyt kuitenkin noudatettu annettuja ohjeita.

Vierailija
722/3679 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

900e kuussa aamupaloihin on aika summa eli 30e per aamupala

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008022379.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
723/3679 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotteko vielä, miksei se mies voi hoitaa ostoksia ja kokata?????

Olisiko hänelläkin työ? 

Nettitilauksen tekeminen vie viisi minuuttia ja tilauksen saa kotiin.

Mekin on kyetty siihen.

Terveisin kaksi yrittäjää

Sinulla on etu yrittäjänä kuvitteellinen sama ateriaetu kuin Marinilla mutta maksat mielummin itse ja teet vielä töitä sen eteen ja keskeytät tehtävän työsi myös sen takia vai? Onneksi tuolla viisaudella ei ole pääministerimme valjastettu. 

Kaiken lisäksi marin ei saa ateriaetua vaan pääministeri jota virkaa marin parhaillaan hoitaa. Saman edun saa  myös tulevat pääminiterit ja on saanut 90 luvulta lähtien. Miten jos vaikka haavistosta tulisi preisdentti niin saako hän arvoisan moraalittoman porukan mielestä käyttää presidentin ateriaetua vai onko sekin tuomittavaa henkilöstä riippuen? Ajojahti tämä on ja läpinäkyvä sellainen. Kohteena on nuori menestyvä hyvint työnsä hoitava demari nainen joka on uudenajan poliitikko  ja sellaine vaarantaa konservatiivisen opposition jossa nainen on keittiössä tilaamassa ruokansa ja mies pääministeri saa käytttää ateriaetua. 

Presidentinkanslia on ilmoittanut, että presidentillä ei ole ateriaetua, huolimatta siitä että kuvaus presidentin asumiseen liittyvistä palveluista on täsmällren sama kuin pääministerillä.

Vierailija
724/3679 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta vauva kotona ja koronakriisin hoitaminen - jos annetaan ohjeet että voi tilata ruokaa niin saattaa olla että tulee noudatettua ohjeita.

Kepu ei ole saanut pidettyä ainoatakaan pääministeriä koko kautta ja muilla ei ole tainnut olla pitkään aikaan koko perhettä mukana asumassa kriisin keskellä joten tämä ei ehkä ole edes ollut ajankohtainen asia useimmalle.

Vierailija
725/3679 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kiellä tilaamasta ruokaa niin paljon kuin haluaa mutta lasku pitää maksaa itse.

Sanna saa helpottaa elämäänsä niin paljon kuin ikinä haluaa mutta lasku pitää maksaa itse.

Miten toi voi olla noin vaikea ymmärtää?

Demareiden ja kumppanien.

Vierailija
726/3679 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta miksi sinä mielummin maksaisit palvelusta joka varattu sinulle ilmaiseksi. Keskeyttäisit tärkeän työsi jonka takia etu sinulle on myönnetty ja tekisit tarpeetonta työtä, jotta saisit maksaa asiasta, joka on sinulle jo hoidettu viran puolesta. Kysyn tätä nyt uudestaan kun et vastannut. Onnekesi meidän pääministerimme ei tarvitse paeta selkeitä kysymyksiä noin kuin sinä  ja onneksi pääministerimme ei ole noin tyhmä että hoitaisi asiat tarpeettomasti itse kun viran puolesta ne on juuri siksi hoidettu, ettei niitä tarvitse miettiä.

En ottaisi vastaan laitonta etua, en ajattele kuin demari.

Vierailija
727/3679 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen Persut, tämä aamiasetu ei ollut laiton. Muistutetaanpa vielä siitä, missä puolueessa 10% ehdokkaistakin on rikollisia.

https://www.kansanuutiset.fi/artikkeli/4521065-mediat-turvallisuusteemo…

Demarilogiikkaa, kun muut on rikollisia, niin silloin on lupa olla itsekin.

Vierailija
728/3679 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyh, sillä on 19 avustajaa, konkurssi-mies, mummoa ja ties mitä. Eikö muut kuin Sanna osaa käydä kaupassa?

Vierailija
729/3679 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pikkusen nuttura kireellä. Minä mihinkään Lidliin tai Prismaan mene. Ja saan koko suvun ruokkia 24/7 kansan piikkiin. Mitä helvettiä se suomalaisille junteille kuuluu. Turvat kiinni.

Mun äijä imuroi yhteiskunnan tuet firmoihinsa ja ajaa ne konkkaan. Mä käytän sitä neuvonantajana talousasioissa ja sillä osaamisella mä optimoin omat verot. Veroilmoituksen täytän ku huvittaa. Ei perkele kuulu muille, täytänkö vai en ja jos, niin milloin.

Me ei makseta asunnosta, matkustamisesta ja kauppalaskuista mitään. Miks mun mekot ei sisälly tähän asuntodiiliin. Sitä en tajuu. Kohtuuden nimissä pitäs kuulua. Sen verran tärkee olen, että pitäs Luiskan laukkukin sisältyä. Mutta ei. Pännii.

Kaupan kassalla asiakkaat saa iloiseksi, ku ne antoi 3euroa, niin mun matikalla annoin 6egee takas. Mikä tätä kansaa vaivaa, kun EUlle lykkää 6miljardia, niin saatiin 3miljardia takas. Ettäs kehtaatte nillittää niin hyvistä kaupoista. Siis 3 miljardia takas.

Olkaa iloisia, että teillä on mut, kun mä saan patsastella lehdissä, mutta mihinkään joutavanpäiväisiin duunarin hommiin mä en enää lähde. Valtion velat on saatu tappiin, niin nyt on kuntien aika. Ääni meikäläisille, on ääni kuntien lisävelanotolle. Nyt tunarit eiku duunarit äänestämään meitä.

Yks Demari Vaan (salasin nimeni)

Vierailija
730/3679 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtioneuvoston kanslian virkamiesten ohjeistus.

Ei ihme että Marinin lause on tässäkin aloituksessa katkaistu vääristelevästi kesken.

Vierailija
731/3679 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on koronapandemia hoidettavana kiireellisenä (suomalaisia kohtaa terveyskriisi), kotona on pieni vauva, töitä on 24/7 ja on erikseen ohjeistettu että voi tilata ruokaa juuri noin kun on tehty eli tämän kyseisen palvelun kautta niin ei tässä minusta ole mitään epäselvää. Tottakai tarvitsee tukea.

Iltalehden vääristelevä toimittaja on vuoden 2017 kokoomuksen kuntavaaliehdokas. Siis juuri sen suosiotaan menettäneen ja tulevaa vaaliliittoa perussuomalaisten kanssa suunnittelevan kokoomuksen ehdokas.

Sanna ei koronakriisia yksin hoida, vaan suurimmat workloadin tekee avustajat. Sannan "raskaus" on lähinnä sitä, että kulkee kokouksesta toiseen ja on saavutettavissa esim. puhelimen äärestä. Vauvakaan ei ole enää kovin pieni ja hänellä on hoitajia useampia. Mies hoitaa lasta, kuten myös Sannan äiti ja varmaan äidin kumppanikin. Varmasti tuo"vauva" käy myös hoidossa jossain, koska pitää opetella sosiaalisia taitoja. Muut pääministerit ovat osanneet hoitaa sekä taloutensa että arkensa, ihme ettei Sanna osaa. Minua ei haittaa ateriaedun olemassaolo, vaan salaajasannan hommailut. Ei sovi demokratiaan asioiden salailu.

Vierailija
732/3679 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sijoittaa konkurssifirmaansa

Vierailija
733/3679 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole demari, paremminkin perussuomalainen, en edes pidä Marinista, mutta ihmettelen asiasta noussutta kohua. Mitä tuota tutkimaan, varsinkaan poliisi. Jos etuus todetaan vääräksi, sen voi lakkauttaa. Ei ole Marinin syy, että hän käyttää hyväkseen etua, joka pääministerille on myönnetty.

Miksi sitten oli Kulmunin vika, että hän käytti hyväkseen valmennusetua, joka hänelle oli myönnetty?

Vierailija
734/3679 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin oikein uhriutui, kun sanoi että pääministerillä on muutakin tekemistä kuin käydä prismassa.

Mutta tässä ketjussa joku nosti esiin tärkeän asian, että miten muut ruuat.

Marinille annettu ohje oli aamiastarvikkeet ja kylmä lounas (huom vain lounas). Joten jotenkin ne muut ateriat on pitänyt ostaa (Välipalat päivällinen iltapalat). Ellei niitäkin sitten tilattu veronmaksajien rahoilla.

Nyt kuitit esiin, tämä ei ole tässä.

Vierailija
735/3679 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pikkusen nuttura kireellä. Minä mihinkään Lidliin tai Prismaan mene. Ja saan koko suvun ruokkia 24/7 kansan piikkiin. Mitä helvettiä se suomalaisille junteille kuuluu. Turvat kiinni.

Mun äijä imuroi yhteiskunnan tuet firmoihinsa ja ajaa ne konkkaan. Mä käytän sitä neuvonantajana talousasioissa ja sillä osaamisella mä optimoin omat verot. Veroilmoituksen täytän ku huvittaa. Ei perkele kuulu muille, täytänkö vai en ja jos, niin milloin.

Me ei makseta asunnosta, matkustamisesta ja kauppalaskuista mitään. Miks mun mekot ei sisälly tähän asuntodiiliin. Sitä en tajuu. Kohtuuden nimissä pitäs kuulua. Sen verran tärkee olen, että pitäs Luiskan laukkukin sisältyä. Mutta ei. Pännii.

Kaupan kassalla asiakkaat saa iloiseksi, ku ne antoi 3euroa, niin mun matikalla annoin 6egee takas. Mikä tätä kansaa vaivaa, kun EUlle lykkää 6miljardia, niin saatiin 3miljardia takas. Ettäs kehtaatte nillittää niin hyvistä kaupoista. Siis 3 miljardia takas.

Olkaa iloisia, että teillä on mut, kun mä saan patsastella lehdissä, mutta mihinkään joutavanpäiväisiin duunarin hommiin mä en enää lähde. Valtion velat on saatu tappiin, niin nyt on kuntien aika. Ääni meikäläisille, on ääni kuntien lisävelanotolle. Nyt tunarit eiku duunarit äänestämään meitä.

Yks Demari Vaan (salasin nimeni)

Teit semionnistunutta parodiaa vain itsestäsi ja kaltaisistasi kärjistävistä nillittäjistä.

Vierailija
736/3679 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole demari, paremminkin perussuomalainen, en edes pidä Marinista, mutta ihmettelen asiasta noussutta kohua. Mitä tuota tutkimaan, varsinkaan poliisi. Jos etuus todetaan vääräksi, sen voi lakkauttaa. Ei ole Marinin syy, että hän käyttää hyväkseen etua, joka pääministerille on myönnetty.

A. Pääministerin pitäisi ymmärtää ettei tuollainen massiivinen etuus voi olla veroton.

B hän johtaa sitä kansliaa joka sen on myöntänyt eli ei hän voi sanoa että ”noi anto tän mulle, ei syy ole minun”. Hän siitä on vastuussa.

C. Kukaan ei ole myöntänyt pääministerille etua, jolla hänellä olisi lupa ruokkia 24/7 perhettään ja sukuaan ja veronmaksajien kustannuksella. Jos jokin etu on, se koskee sitä pääministeriä, ei hänen äitiään rai tämän kaveria.

D. Pääministerin salailu on asiatonta. Varsinkin kun on itse julistanut kaatavansa salailevan hallintomallin

E. Pääministerin kitinä siitä että hän tarvitsee tukea on asiatonta. Ostakoon palveluja kuten muutkin. Ei niitä meiltä voi vaatia.

Vierailija
737/3679 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna ei koronakriisia yksin hoida, vaan suurimmat workloadin tekee avustajat. Sannan "raskaus" on lähinnä sitä, että kulkee kokouksesta toiseen ja on saavutettavissa esim. puhelimen äärestä. Vauvakaan ei ole enää kovin pieni ja hänellä on hoitajia useampia. Mies hoitaa lasta, kuten myös Sannan äiti ja varmaan äidin kumppanikin. Varmasti tuo"vauva" käy myös hoidossa jossain, koska pitää opetella sosiaalisia taitoja. Muut pääministerit ovat osanneet hoitaa sekä taloutensa että arkensa, ihme ettei Sanna osaa. Minua ei haittaa ateriaedun olemassaolo, vaan salaajasannan hommailut. Ei sovi demokratiaan asioiden salailu.

Marin on lapsestaan huolimatta ottanut pääministerin pestin, sdp puheenjohtajuuden, ja treen kaupunginvaltuuston pestin. Tuskin paljon edes sitä lastaan näkee joten eiköhän sillä ole muut jotka hoitaa. Siksikin on törkeää että vetosi pikkulapseen kun yritti selitellä huhtikuun 2020 summia ateriaedussa.

Vierailija
738/3679 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotteko vielä, miksei se mies voi hoitaa ostoksia ja kokata?????

Olisiko hänelläkin työ? 

Nettitilauksen tekeminen vie viisi minuuttia ja tilauksen saa kotiin.

Mekin on kyetty siihen.

Terveisin kaksi yrittäjää

Sinulla on etu yrittäjänä kuvitteellinen sama ateriaetu kuin Marinilla mutta maksat mielummin itse ja teet vielä töitä sen eteen ja keskeytät tehtävän työsi myös sen takia vai? Onneksi tuolla viisaudella ei ole pääministerimme valjastettu. 

Kaiken lisäksi marin ei saa ateriaetua vaan pääministeri jota virkaa marin parhaillaan hoitaa. Saman edun saa  myös tulevat pääminiterit ja on saanut 90 luvulta lähtien. Miten jos vaikka haavistosta tulisi preisdentti niin saako hän arvoisan moraalittoman porukan mielestä käyttää presidentin ateriaetua vai onko sekin tuomittavaa henkilöstä riippuen? Ajojahti tämä on ja läpinäkyvä sellainen. Kohteena on nuori menestyvä hyvint työnsä hoitava demari nainen joka on uudenajan poliitikko  ja sellaine vaarantaa konservatiivisen opposition jossa nainen on keittiössä tilaamassa ruokansa ja mies pääministeri saa käytttää ateriaetua. 

Presidentinkanslia on ilmoittanut, että presidentillä ei ole ateriaetua, huolimatta siitä että kuvaus presidentin asumiseen liittyvistä palveluista on täsmällren sama kuin pääministerillä.

Saulista on myös paparatsikuvia kaupasta, joten pressa kerkeää käydä vessapaperi ostoksilla

Vierailija
739/3679 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomat on kysynyt emeritusprofessorin mielipidettä tietojen salausasiaan ja hän tulkitsee ruokaostosten kuuluvan yksityisyyden suojan piiriin. Ok, ei tässä olekaan siitä kyse että kansaa kiinnostaisi se ministerin perheen lempipaahtoleivän merkki tai mistä kaupasta se on ostettu.

Sanotaan nyt vielä kerran, että aukeaisi heikommallakin ymmäryksellä: kansaa kiinnostaa se, millä varoilla ministerin ja hänen perheensä YKSITYISruokailuja varten ostetut tarvikkeet on hankittu. 

Vierailija
740/3679 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa nyt tätä sen eilistä käytöstä. Täyspäinen kolmekymppinen ei käyttäydy noin lapsellisesti. Marin nolasi itsensä täysin. Todella lapsellista ja narsistista käytöstä. Mikä oikeus sillä on tilata 15 000 eurolla ruokaa ja jättää laskut maksamatta. Jos on aikaa tilata ruokaa, niin ne varmaan voi maksaa samalla.

Jos aika on niin tiukilla, ettei ehdi pankkikorttia vilauttaa tai tehdä sähköistämaksua, niin ehkä kannattaisi jättää kuntavaalit väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan