IL: Marin ateriaedustaan: ”On kohtuullista, että pääministeri saa avun ja tuen arkeensa”
Moni kahta työtä perheensä elättämiseksi tekevä yksinhuoltaja odottaisi varmaan samanlaista kohtuullisuutta arkeensa. Miehensä ilmeisesti makoilee illat sohvalla?
Kommentit (3679)
Tuo selitys Tampereelle menneestä veroilmoituksesta on vaan niin nolo. Eikö ole kuullut omavero palvelusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä???
Viimeiseen tuntiin tullut vain alle 50 viestiä!
Mehän sovittiin, että vähintään yksi Marin-trolli minuutissa pitää puskea eetteriin. Loppuu palkanmaksu hyvin äkkiä, jos ei ala trollia tulemaan!!! Jaksaa Jaksaa!!!
t: työnjohtonne työmies Matti ja isopomo Jussi
Me kuule jo saavutettiin se, mitä täällä haettiinkin. 🔛 niin voittaja -fiilis.
Palataan uudelleen astialle kun Kuntavaalien tulos on selvillä. Jookos ?
Relaa ja vedä välillä happea.
Ette jum ankauta lyö hanskoja tiskiin kesken urakan, nyt on päinvastoin lisättävä höökiä pyttyyn, muuten loppuu palkanmaksu justiinsa!
t: pomonne työmies Matti, isompi pomo Jussi ja isoin pomo Vladimir
Lisätään siis höökiä, Mestarini. Eikä sen ylityökorvauksen ja iltalisän niin väliä, sovitaan vaikka paikallisesti jotain.
Mitäs paahtoleipää toveri Rinne laittoi puoluetoimistolta teille pitkän damagecontroltrollaus-viikonlopun eväiksi? VoiMariinia toki levitteeksi? Sinäkin olet jo aamusta asti samaa väsynyttä virttä veisannut, ei taida lakisääteiset liitonkorvaukset ropsahtaa ylitöistä tilille, eväspalkalla painetaan nämä talkoot vasemmalla siivellä, eiks nii?
Minä olen tässä ketjussa vain pitämässä hauskaa! Enkä muuten taida olla ainoa.
Sujuvasti valehtelet, kuten Marin. Sinua vatuttaa kuin pientä oravaa, mutta demareissa sekin käännetään hauskanpidoksi. Rehellisyys on pahasta.
Kovin epäluuloiset ihmiset eivät usein edes tunnista rehellisyyttä sitä kohdatessaan. Näin kävi tässäkin tapauksessa. Mutta tsemii hei! Posin kautta!
Viittaat edelleen demareihin? Pidähän jatkossakin hauskaa puoluetoimistolla.
Peli-iltojen iloksi pelataan -löydä rehellinen demari- peli, voittaja kuittaa herkkukorin aamiaistarpeineen + ekstraa verovaroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on röyhkeää vallassa olleen esim imettää tissi näkyen omaa lastaan, sillä se on suoraa haistatusta ulkopuolisille. Nämä ei ikinä tajua tällaisia asioita, mikä on hienotunteisuutta, vaan ihan läyhäävät muille noin.
evoluutio on halunnut, että ihmisnaaraat imettävät pieniä lapsiaan ja on myös halunnut, että ihmislapsille tulee nälkä silloinkin kun ihmisnaaras on töissä, joten siltä osin imettäminen on täysin luonnollista. Jos sinua häiritsee toiminnassa olevat maitorauhaset, älä katsele niitä.
Se on täysin toisinpäin: vauva herättää aina ulkopuolisuuden tunteita luonnostaan ihmisissä ja jokainen joka jostain tajuaa ei vallassa ollen toimi noin. eikä näinkään kuten nyt. Hän on ihan ulkona kuin lumiukko.
Pääministeri on kuntavaaliehdokkaana Tampereella, eli virallisesti on kirjoilla siellä. Maksetaanko hänelle myös kulukorvauksia, vaikka asuu vakituisesti Kesärannassa.
Käyttäjä34791 kirjoitti:
Sinänsä vähän tämä kohi käy sääliksi Sannaa. Jos minulle yli 40 vuotiaalle miehelle olisi tarjottu tuota ateriaetua, niin tottakai olisin sen ottanut. Ihan empimättä.
Toisaalta jos kaikki alkaisi minulta minua työstäni ulos kampeamaan tuon vuoksi, niin ilomielin antaisin työnantajan irtisanoa itseni, ja päästää seuraajan samaa pestiä hoitamaan. Itseäni en tietenkään irtisanoisi vapaaehtoisesti, kun se vaan meidän järjestelmässä on tyhmää. Tulee karenssi.
Kun menin mukaan poliittiseen toimintaan ja otin ensimmäisen luottamustoimeni vastaan, "jouduin" käymään läpi kurssin, jossa muun muassa käytiin läpi luottamustoimeen liittyviä velvollisuuksia, korruption määritelmää sekä erilaisten etuuksien vastaanottamista. Tuli täysin selväksi mitä saa tehdä ja mitä ei ja mitkä lounaat on parempi maksaa itse ja mitkä voi antaa kutsujan maksaa.
Ilmeisesti nykyisin ei edes pääministeri saa tällaista opastusta.
jos olisin ollut samassa asemassa, en olisi hetkeäkään pohtinut aamiaisedun käyttämistä säännöllisin perustein, vaan ottaisin niitä vain erityisestä ja tarkkaan harkitusta syystä (korona tai koronakiireet eivät olisi olleet sellaisia. Olisin tilannut ruokani itse nettikaupasta, tai oikeammin pyytänyt, että assistenttini tilaa ne, koska olisin halunnut niinikään pitää syömiseni ja tuotevalintani pois julkisuudesta. Vaihtoehtoisesti olisin voinut sopia puolisoni kanssa, että hän hoitaa ruokaostokset)
Vierailija kirjoitti:
Palauttaako Marin nyt suomen kansalaisoikeutensa omien periaatteidensa mukaisesti kun osoittautui veronkiertäjäksi?
Lähtee venepakolaiseksi Belgiaan, saadakseen sen, mitä luvattiin Brysselissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kohtuullista, että pääministeri saa apua ja tukea arkeensa, raskas työ ja jatkuvasti kaikkien ruodittavana. Mutta kun on niin hyvä palkka, pitäisi maksaa itse. Ja on näitä kaikenlaisia ylimääräisiä etuja varmasti muillakin kuin pääministerillä.
Hän saa monenlaista tukea: ilmainen virka-asunto meren rannalla, talonmies- ja kiinteistöpalvelut, siivouspalvelu, keittiöpalvelu ja emäntä, virka-auto ja kuljettaja,....
Harmi, että elintarvikkeet pitää ostaa itse. Tuo setti kelpaisi kyllä minulle.
Mitenkähän muuten sen saunalla olevan baarikaapin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä???
Mehän sovittiin, että vähintään yksi Marin-trolli minuutissa pitää puskea eetteriin. Loppuu palkanmaksu hyvin äkkiä, jos ei ala trollia tulemaan!!! Jaksaa Jaksaa!!!
Ette jum ankauta lyö hanskoja tiskiin kesken urakan, nyt on päinvastoin lisättävä höökiä pyttyyn, muuten loppuu palkanmaksu justiinsa!
Lisätään siis höökiä, Mestarini. Eikä sen ylityökorvauksen ja iltalisän niin väliä, sovitaan vaikka paikallisesti jotain.
Mitäs paahtoleipää toveri Rinne laittoi puoluetoimistolta teille pitkän damagecontroltrollaus-viikonlopun eväiksi? VoiMariinia toki levitteeksi? Sinäkin olet jo aamusta asti samaa väsynyttä virttä veisannut, ei taida lakisääteiset liitonkorvaukset ropsahtaa ylitöistä tilille, eväspalkalla painetaan nämä talkoot vasemmalla siivellä, eiks nii?
Sujuvasti valehtelet, kuten Marin. Sinua vatuttaa kuin pientä oravaa, mutta demareissa sekin käännetään hauskanpidoksi. Rehellisyys on pahasta.
Kovin epäluuloiset ihmiset eivät usein edes tunnista rehellisyyttä sitä kohdatessaan. Näin kävi tässäkin tapauksessa. Mutta tsemii hei! Posin kautta!
Peli-iltojen iloksi pelataan -löydä rehellinen demari- peli, voittaja kuittaa herkkukorin aamiaistarpeineen + ekstraa verovaroista.
Viittaan ainoastaan itseeni. Jaxuhali sulle!
Vierailija kirjoitti:
Tässä tilanteessa olisi kohtuullista korottaa PM:n liksaa tuntuvasti niin, että se kattaa ainakin kodinhoitajan palkkausjulut. Nyt kun ateriaedut lakkautetaan, se olisi vähintä. Ihme kateellisten marmatusta täällä.
Mitä sekoilet? Jo nyt on virka-asunnon etu tarpeellinen henkilökunta.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34791 kirjoitti:
Sinänsä vähän tämä kohi käy sääliksi Sannaa. Jos minulle yli 40 vuotiaalle miehelle olisi tarjottu tuota ateriaetua, niin tottakai olisin sen ottanut. Ihan empimättä.
Toisaalta jos kaikki alkaisi minulta minua työstäni ulos kampeamaan tuon vuoksi, niin ilomielin antaisin työnantajan irtisanoa itseni, ja päästää seuraajan samaa pestiä hoitamaan. Itseäni en tietenkään irtisanoisi vapaaehtoisesti, kun se vaan meidän järjestelmässä on tyhmää. Tulee karenssi.
Kun menin mukaan poliittiseen toimintaan ja otin ensimmäisen luottamustoimeni vastaan, "jouduin" käymään läpi kurssin, jossa muun muassa käytiin läpi luottamustoimeen liittyviä velvollisuuksia, korruption määritelmää sekä erilaisten etuuksien vastaanottamista. Tuli täysin selväksi mitä saa tehdä ja mitä ei ja mitkä lounaat on parempi maksaa itse ja mitkä voi antaa kutsujan maksaa.
Ilmeisesti nykyisin ei edes pääministeri saa tällaista opastusta.
jos olisin ollut samassa asemassa, en olisi hetkeäkään pohtinut aamiaisedun käyttämistä säännöllisin perustein, vaan ottaisin niitä vain erityisestä ja tarkkaan harkitusta syystä (korona tai koronakiireet eivät olisi olleet sellaisia. Olisin tilannut ruokani itse nettikaupasta, tai oikeammin pyytänyt, että assistenttini tilaa ne, koska olisin halunnut niinikään pitää syömiseni ja tuotevalintani pois julkisuudesta. Vaihtoehtoisesti olisin voinut sopia puolisoni kanssa, että hän hoitaa ruokaostokset)
Korruption vastainen koulutus kuuluu nykyisin kaikkien ulkomaankauppaa käyvien yritysten henkilöstön peruskoulutuksiin. Yrityksissä on hyvin tarkat ohjeistukset etuuksiin, lahjoihin ja tarjoiluihin liittyen. koska kansalaiset on vat hyvin perillä näistä säännöistä ja ongelmatilanteista ja menettelyistä on erittäin epäuskottavaa ettei lain säätäjänä toimiva kansanedustaja-ministeri niitä tuntisi. Suurta hämmästystä aiheuttaa myös Marinin suuri tietämättömyys oman veroilmoituksensa suhteen.
Oliko tuo taas uhriutumista, kun Marin samassa twitter viestissä kertoi sekä maksavansa verot että maksavansa kaiken edun takaisin.
Marinin pitäisi muuten maksaa verot äitinsä asumisesta Virka-asunnolla. Eikös hän tarjoa äidilleen asumisetua. Äidillä etu josta ei veroja makseta. Nyt voisi perehtyä au-pairin verotukseen Suomessa, olisiko siihen rinnastettavissa.
Minua ihan pelottaa mitä tästä sopasta löytyykään vielä. On kanavia joitten kautta saa selville yhtä ja toista aina joku. Alibikamaa alkaa olla. Millainenkahan mafia siellä sitten hiljenteleekään ihmisiä kun Italiaan menivät ne rahatkin, voi voi sentään. Tämä ihan vaan vibana tässä. Joutuvatkohan ihmiset pelkäämään jos tulevat ulos jne? Kaikki on nykyään mahdollista.
Kiltinnäköiset puhtonaamat ovat niitä kaikkein pahimpia noin yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Pääministeri on kuntavaaliehdokkaana Tampereella, eli virallisesti on kirjoilla siellä. Maksetaanko hänelle myös kulukorvauksia, vaikka asuu vakituisesti Kesärannassa.
Hyvä kysymys.
Joka tapauksessa pitäisi kieltää asettumasta ehdolle kunnallisvaaleissa sun muihin tehtäviin kun on "tuo hirveän vaativa ja kaiken ajan vievä" pääministeriys huolehdittavana.
Justhan Sanna Marin selitti, että hän tarvitsee ja ansaitsee kaiken avun selviytyäkseen tehtävistään pm:nä. Miten ihmeessä Sanna Marin edes parhaimmassa kuvitelmassaan voi kuvitella voivansa vielä toimia jonkun kaupungin kaupunginvaltuutettuna.
Ajatelkaa sitä, äänestäjät. Ette te halua maksaa jollekin siitä, että tämä ei edes ehdi ajatella tejtäväänsä kun on niin kaulaa myöten työtaakan alla jo olemassa olevassa tehtävässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä???
Peli-iltojen iloksi pelataan -löydä rehellinen demari- peli, voittaja kuittaa herkkukorin aamiaistarpeineen + ekstraa verovaroista.Viittaan ainoastaan itseeni. Jaxuhali sulle!
Eli demariin, en yllättynyt. Voimia. ❤️
Ei kulu äidin omat sähköt eikä vedet kun lorottelee veronmaksajien laskuun.
Voisiko kyseessä olla äidin osalta myös talkootyö?
Äidin työ lastenhoitana vapauttaa äidin maksuvelvollisuudesta asunnon ym suhteen kun oleilee pm virka-asunnollq jolloin äidin talkoona tekemä lastenhoitotyö onkin verotettavaa. Onkos tästä verot maksettu?
Ei tuo työ ole raskasta, siellä ovat muut sanomassa miten toimitaan. Niihan hän kaikella tapaa tässäkin tunnusti. Siksi hänessä ei ole näkynyt huolen häivääkään koko aikana. HÄn on vaan nukke edessä koska niilla sedillä on likaiset pussit. Sanna haistoi tilaisuutensa saada mitä hupittaapi.