Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ihan aikuisten oikeasti, ylläpito ja modet, haluan vastauksia ja jotain selkoa tähän linjavetoon!

Vierailija
02.06.2021 |

Onko nyt niin, että te paukutatte poistoon kaikki aloitukset, joita nämä trollit keksivät ilmiantaa? Kertokaa nyt, mistä täällä saa keskustella. Jos kysytään mielipiteitä vegaaniruoasta, se kyllä poistetaan, mutta jos haukutaan pääministeriä tuhansin eri sanamuodoin, ne kyllä keikkuvat tuossa poiminnoissa ja suosikeissa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderoinnin esimies kirjoitti:

Ensinnäkin olemme ylityöllistettyjä. Meillä on monta muutakin tehtävää kuin pelkkä tämän palstan moderointi. Joudumme osittain arpomaan ilmiannettujen suuresta määrästä johtuen mitä poistetaan ja mitä ei. Emme millään voi lukea kaikkia ilmiannettuja tekstejä. Ottakaa itse vastuuta omista teksteistänne. Älkää kirjoittako mitä sattuu tai menkää muualle. Emme jaksa tätä kaaosta enää pitkään ja sekoamme lopullisesti jos ette lopeta.

Anteeksi, mutta millä logiikalla siis tiedät, että esim minä olen kirjoittanut mitä sattuu, jos et ole niitä ilmiannettuja tekstejäni edes lukenut? Miksi minä olisin vastuussa muiden perseilystä ja aiheettomista ilmiannoista? 

ap

Vierailija
22/25 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Automaattisensuuri. Tarpeeksi monta ilmiantoa = poistoon.

Eli käytännössä minäkin saan poistaa täältä haluamiani keskusteluja ihan mielivaltaisesti eikä kukaan katso, oliko siinä ketjussa mitään poistettavaa? 

ap

Alat päästä asian ytimeen. Näin toimivat naistenpalstat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellettyä on kaikki sellainen, joka loukkaa Sanoman suomenruotsalaisia omistajia.

Vierailija
24/25 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku aloitus saa tarpeeksi ilmiantoja se poistuu automaattisesti tietyn ajan kuluessa..

Vierailija
25/25 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpito ei lue ketjuja, poistaa käyttäjien asiattomiksi ilmoittamat ketjut/viestit .Mikäli haluat viestiä ylläpidon kanssa, laita palaute

https://www.vauva.fi/anna-palautetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä