Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa mitään kaupaksi Tori.fissä :(

Vierailija
01.06.2021 |

Joo en anna puoli-ilmaiseksi vaan odotan saavani tavaroistani käypän hinnan

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, olen saanut lähes kaiken myydyksi ja lähes pyynti hinnalla. Myyn lähes priima tavaraa ja en tietenkään oleta että joku maksaisi uuden hinnalla käytettyä.

Vierailija
2/69 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, olen saanut lähes kaiken myydyksi ja lähes pyynti hinnalla. Myyn lähes priima tavaraa ja en tietenkään oleta että joku maksaisi uuden hinnalla käytettyä.

Missä päin Suomea asut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijanti huono, tavara huono tai pyyntihinta liian kallis.

Vierailija
4/69 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Ilmaiseksi pitäis antaa kaikki, ihan järjettömiä tarjouksia tulee. Ja niiltä ulkomaisilta huijareilta myös tulee viestejä.

En ole nyt ees jaksanut mitään kuvata. Laiskuttaa. FB:ssa ei mee kaupaksi sen paremmin

Vierailija
5/69 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano joku esimerkki tavarasta ja hinnasta?

Vierailija
6/69 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla sellainen joka pyytää 100€. Joku tarjoaa 50€ ja et myy vaan viet kaatopaikalle kun kukaan ei ostanut.

Kaikki mitä olen myynyt on mennyt heti kun hinta on sopiva

Vierailija
7/69 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi ei ole käypä hinta, jos ei mene sillä kaupaksi. 

Kyllä muakin harmitti, kun yksi suht kallis tuote, jolla olin ajatellut olevan hyvä jälleenmyyntiarvo, meni lopuksi kaupaksi ihan pennosilla. Mutta sellaista se on, nykyään maailma on niin täynnä tavaraa, että pitää aika spesiaali olla, jotta joku maksaisi siitä käytettynä hyvän hinnan. 

Vierailija
8/69 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on jo niin täynnä tavaraa, että ulolle haisevat kamasi eivät kelpaa enään kennellekkään!

Vierailija
9/69 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin saanut paljon tavaraa siellä myytyä hyvällä hinnalla. Usein ihan pyyntihinnalla, välillä tulee tinkijöitä, ja joihinkin suostun. Moni myy ihan älyttömillä hinnoilla siellä "ei laatu-tavaraa". Pitää osata hinnoitella tuotteet niille sopivilla hinnoilla. Suurimmaksi osaksi olen postittanut, ja siltikin saanut myytyä.

Vierailija
10/69 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita selkeät otsikot ja tekstit jossa näkyy mm. valmistajan nimi, koko yms. Ihmiset kiinnostuvat helpommin.

Vierailija
11/69 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan se sinä, joka joka päivä lisäät uudelleen ilmoituksen Emmaljungan 2017 ostetuista yhdistelmävaunuista, jotka maksavat tasan sata euroa vähemmän kuin uusien saman mallisten hinta on kaupassa tänään? "Pientä käytön jälkeä rungossa ja tekstiileissä, ei haittaa käyttöä."

No, ainakin olet sitkeä ihminen, jos olet sama tyyppi. On nimittäin jo monta kuukautta jaksanut. 

Vierailija
12/69 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika.

Vierailija
13/69 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kyllä viestejä joissa joku ostaisi ihan pyytämääni hintaan, mutten jaksa vastailla. Sen verran on kumuloitunutta vitutusta aiemmista kaupoista sekä myyjänä että ostajana että nykyään mulla on ihan haistapaskanasenne vaikka joku olisi tulossa savupiipun kautta ostamaan jotain roinaani.

Jos yrität myydä jotain tuotetta jolle ei ole JUURI NYT _paras mahdollinen_ sesonki, niin ketään ei kiinnosta vaikka antaisit pilkkahinnalla.

Sitten kun sesongin huippu on päällä niin sitten kyllä kaiken maailman jaripetterit kyselee että kiinnostaisi, mä olen ihan vaan että aijaa, ostakoon kaupasta 4x hintaan.

Vierailija
14/69 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalusteet menee nopeasti, jos hinta max 20 euroa.

Vierailija
15/69 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa myyjistä ei ymmärrä käytetyn tavaran hintoja. Sama pätee kirppareillakin. Ajatellaan liikaa sitä, paljonko on itse maksettu tai paljonko tavara maksaisi uutena, eikä huomioida lainkaan sitä että käytetty on lähtökohtaisesti aina käytetty. Ostajakin miettii sitä, ostaisiko käytettynä vai uutena ja paljonko olisi valmis maksamaan.

Torissa monilla myyjillä myös on valitettavasti huonot kuvat tai epäselvät myyntitekstit, joista ei tule luotettavan oloista vaikutelmaa.

Vierailija
16/69 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalusteet menee nopeasti, jos hinta max 20 euroa.

kuka jaksaa 20 euron tähden vastailla kaikille typerille kyselijöille. mieluummin roskikseen

Vierailija
17/69 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä jo aiempiin, niin ainakaan itse en osta mitään "paketteja", elleivät tavarat ole selvästi yhteen tarkoitettuja. En tiedä ostavatko jotkut niitä tuhansia paketteja vaatteita koossa M tai vauvanvaatepaketteja, mutta ainakin itse lähtökohtaisesti aina ohitan nämä. Ymmärrän kyllä pointin, mutta yleensä maku ei ole kuitenkaan niin samanlainen, että haluaisin ostaa ne kaikki vaatteet yhtenä pakettina, mitä joku myy.

Taannoin etsin kestovaippoja ja joku myi Ikea-kassillista kestovaippoja. Ei mitään tietoa, että montako tai minkälaisia. Näitäkin kun on ihan tuhottomasti erilaisia! Laiskuutta myyjältä tällainen. Etsin mieluummin suoraan ilmoituksen, jossa tiedetään mitä ollaan myymässä.

Vierailija
18/69 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kriittiset tiedot kuten mitat tms. Puuttuu ilmoituksesta tai kuva on surkea, en yleensä edes jaksa yrittää pyytää lisätietoja tai parempaa kuvaa. Tavaraa on niin paljon tarjolla että valitsen vaan sen seuraavan joka osaa ilmoittaa mitä myy.

Vierailija
19/69 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni  ostos kaatuu siihen  että myyjä on   hisittömässä talossa  8 kerros.  En lähde sieltä huonekalua hakemaan.

Vierailija
20/69 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasta  ei näy eikä sanota  nojatuolin väriä.. joku kahvikone maksaa samn kuin  uusi.