Mitä sinulle tulee mieleen viesteissä roimasti hymiöitä käyttävästä ihmisestä?
Itselleni tulee mieleen ensimmäisenä jokseenkin yksinkertainen henkilö sillä oletuksella, että täysi-ikäisestä on kyse.
Kommentit (38)
Pidän hymiöistä. Mutta mietin hymyileekö tai haluaako se henkilö hymyillä oikeasti sillä hetkellä (edes mielessään) vai onko vakavana laittanut hymiön. Ja toistuuko sama hymiö liian monta kertaa peräkkäin vai riittääkö vähempi määrä.
Vierailija kirjoitti:
Köyhä sanavarasto = elämäm koulu
Sana varasto kirjotetaan tuossa yhteytessä eeriksen.
;D
Yksittäiset hymiöt ok, jos viestissä on enemmän kuin yksi muutamaa riviä kohden katoaa niiden tarkoituskin. Hymiö-myrskyjä harrastavat lähinnä pyramidi- ja verkostomarkkinointihuijarit.
Älykkyys ja kauneus samassa paketissa :) :) :) ;) ;) :P ;P
Hymiöillä tulkkaavat ✌️ ihmiset saavat minulta 👩🏼🦰erityismaininnan. Skoolit 🥂 sille!
Saan henkilöstä yksinkertaisen ja lapsellisen kuvan. Yksi tai kaksi hymiötä on ok, enemmän liikaa.
Minä käytän paljon hymiöitä. Olen livenäkin aika elehtivä ja naureskeleva kun juttelen, niin on ihan luonnollista terästää viestejä erilaisilla ilmehymiöillä. En käytä niitä kuitenkaan miljoonaa samassa yhteydessä, yksi riittää lauseen perään. Paitsi itkunauruhymiöitä laitan useita jos toisen viesti naurattaa, luen jokaisen niistä "ha" -tavuksi.
Itselleni tulee mieleen yksinkertainen ihminen, jonka kirjallinen ilmaisu on puutteellista.
Yksi oikein käytetty hymiö tekstissä on ok, peräkkäiset hymiöt teinien ja muiden keskenkasvuisten touhua.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, etenkin nämä: 😎🤙🥰
Miksi? Tuo sydämiä pursuileva on tosi kiva :)
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän paljon hymiöitä. Olen livenäkin aika elehtivä ja naureskeleva kun juttelen, niin on ihan luonnollista terästää viestejä erilaisilla ilmehymiöillä. En käytä niitä kuitenkaan miljoonaa samassa yhteydessä, yksi riittää lauseen perään. Paitsi itkunauruhymiöitä laitan useita jos toisen viesti naurattaa, luen jokaisen niistä "ha" -tavuksi.
Minä olen juuri samanlainen ja käytän mielelläni ilmehymiöitä.
Ennen se näkyi somessa. Nyt palstalla. Niin hyvässä kuin huonossa. Mitä se tarkoittaa, paitsi jos on miettivä hymiö.
Älä nyt hyvä ihminen joka ketjuun tule puhuaksesi itsestäsi ja millainen olet. Tää ei oo deittipalsta.
:P