Pervoin nainen!
Pervoin nainen seksin suhteen , jonka olet tavannut. Mitä teitte?
Kommentit (7)
No yks perhetuttu rouva on tavattu köysittelemässä. Tuli silloin puhe että hän tykkää muutenkin subimeiningistä ja minä tykkään vallankäytöstä ja vaimo sitten sanoi että antaa meille yhden ybteisen illan kuukaudessa.
Tuttu rouva= pervoin
Minä = pervo, mutten nainen
Rouva = ihana ihminen, elämäni valo
Harvoin on tullu vastaan oikeasri pervoa naista, eiköhän seole enemmän miesten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin on tullu vastaan oikeasri pervoa naista, eiköhän seole enemmän miesten juttu.
Miss Luana pisti sisähäppärit solmuun, joten ei pelkästään miesten juttu...
Baarista lähti nainen matkaan. Mentiin minun kämpille ja suoraan sohvalle. Ratsasti kuin viimeistä päivää. Toimituksen jälkeen meni vessaan, viipyi hetken jonka jälkeen meni suoraan eteiseen laittamaan kengät jalkaansa ja lähti. Lavuaarista löytyi iso kasa....pas...... :D
Oliko sitten palaute suorituksestani vai mitä? :D
Kyllä se oli yksi "kylpyjatkoja" pitävä lesbo muija.. Orgioita jos jonkin moisia tuli nähtyä. Saatana kun olisin aina sinne halunnut sekaan, mutta katsojaksi miehet vain sinne kelpuutti! Joskus sai pistää vähän sormia sekaan ja pussailla sen panojen kanssa. Kateellinen, mutta sainpahan hyviä muistoja loppu elämäksi minäkin. Ette usko miten villi tapaus se olikaan. Tuskin tulee muita vastaavia vastaan
Yksi halusi nuolla vehkeen puhtaaksi perspanon jälkeen. Sen jälkeen olisi halunnut suudella mutta mä en ole niin pervo. En halunnut tavata häntä uudestaan.
Siitä on jo aikaa, mutta se oli entisajan yökerhossa. Nainen tuli perässä vessaan. Oli minihame päällä ja yhtäkkiä veti pikkarit pois ja kusi kengilleni. Sitten kysyi, että haluatko panna. Siihen, sanoin, että tottakai. No sitten nostin muijan lavuaarin päälle ja vedin pikavarvit tussuun. Sitten muija lähti samantien ulos, eikä viitsinyt edes pikkareita enää laittaa. Sen jälkeen en muijaa enää yökerhossa nähnyt. Omituisinta oli, että oman vähän tietysti rajoittuneen arvion mukaan muija ei ollut edes kännissä. Ilmeisesti vaan panetti niin.