En halua kuulostaa itserakkaalta, mutta minuun ilmeisesti ihastutaan aika usein
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Sama. Epäilen että syynä on suomalaisille epätyypillinen avoimuus, hyväntahtoisuus, tuttavallisuus, ystävällisyys ja helpostilähestyttävyys.
Ite taas olen vähän hitaastilämpenevä tyyppi, mutta olen aito ja sellanen välitön kun tutustun paremmin. Herttaiseksi jotkut sanoneet. En siis oikeasti halua kuulostaa itserakkaalta, mutta joskus on kiva miettiä hyviä puolia itsestään kun yleensä me suomalaiset vaan morkataan ja vähätellään itseämme. 😊
Ap
hyvä sulle, vaikka kai sinä siitäkin jotain valittamista keksit
On hyvä miettiä omia mukavia puoliaan, se on totta.
Sitten taas jos haluaa tehdä sen julkisesti palstalla, jossa on kymmeniätuhansia kävijöitä, voi miettiä, että kuulostaakohan se kuitenkin vähän itserakkaalta?
Vierailija kirjoitti:
hyvä sulle, vaikka kai sinä siitäkin jotain valittamista keksit
Eikös nämä tyrkyt yleensä valita siitä, että tavallisetkin miehet ihastuvat heihin, eikä jonossa ole pelkästään lentäjälääkäreitä
Lihaisa pastori Icäwä kirjoitti:
Sitten taas jos haluaa tehdä sen julkisesti palstalla, jossa on kymmeniätuhansia kävijöitä, voi miettiä, että kuulostaakohan se kuitenkin vähän itserakkaalta?
No sitten kuulostaa, ei voi mitään. Olen kuitenkin oikeasti itserakkaan vastakohta, joten ihan tarkoituksella yritän ”kehua” itseäni. Ap
Minuunkin ihastutaan helposti, tai no viimeisen 10 vuoden ajalta ei oikein ole dataa... :D Mutta nuorempana ainakin. En ole erityisen kaunis tai hoikka, mutta olen helposti lähestyttävä, sellainen jolle vieraat ihmiset tulevat avautumaan elämästään baarissa. Hymyilen paljon ja haen kontaktia. En myöskään suhtaudu ylimielisesti minusta kiinnostuviin (en esim ajattele kenestäkään että olisivat jotenkin "huonotasoisempia" kuin minä). Haluaisin sanoa kaikille ulkonäöstään kriiseileville nuorille ihmisille, että kanssakäymisessä muiden kanssa, myös romanttisen kiinnostuksen kohteiden kanssa, iloinen luonne ja avoin, hymyilevä olemus on tuhat kertaa tärkeämpiä kuin pelkkä ulkonäkö.
Hyvä ap kun tuot esiin tuollaisia asioita ja rohkeasti uskallat etsiä ja mainita itsestäsi positiivisia asioita.
Se on harvinaista tällä palstalla.
Tulin hyvälle mielelle aloituksesta ja ap:n kommenteista.
Oletko nuori nainen? Jos olet niin et ole ainoa.
Mut joka tapauksessa mulla on ollut samoin. Ja jos ulkonäköseikat jätetään pois niin uskon syynä olevan se että olen aito, enkä osaa teeskennellä - ja tämä ei tarkoita että olisin joku räväkkä ritu joka ei säästele sanojaan, vaan olen aidosti ystävällinen ja kohtelen kaikkia samalla tavalla, toki riippuen heidän omasta käytöksestään.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nuori nainen? Jos olet niin et ole ainoa.
Mut joka tapauksessa mulla on ollut samoin. Ja jos ulkonäköseikat jätetään pois niin uskon syynä olevan se että olen aito, enkä osaa teeskennellä - ja tämä ei tarkoita että olisin joku räväkkä ritu joka ei säästele sanojaan, vaan olen aidosti ystävällinen ja kohtelen kaikkia samalla tavalla, toki riippuen heidän omasta käytöksestään.
Melko nuori olen joo. Ap
Halvat hinnat vetää eniten porukkaa...
Oletko hoikka blondi jolla mahdollisesti isot tissit? Niihin ihastutaan aina.
Sama. Miehet rakastaa isotissisiä blondeja.
Se hyvä puoli tässä on, että itse ei tartte pokata ketään, sen kun vain valitsee kenet haluaa.
Odotahan kun täytät 40. Sen jälkeen on ihastumiset harvassa. Ainakaan niiltä joita sinä toivot.
Ihastun helposti hymyileviin, hyväitsetuntoisiin, katsovat silmiin ystävällisesti, puheliaisiin, avoimiin ja jotenkin "fyysisiin". Eli sellaisiin, jotka koskettavat, ovat kiinnostuneita, flirttailevat, käyttävät melko paljastavia vaatteita ja ovat sinut kehonsa kanssa, vaikuttavat kiinnostavilta ja kiinnostuneilta. Eli siis toisin sanoen itseni vastakohdat kiinnostavat.
Lihaisa pastori Icäwä kirjoitti:
Ehkä näin jos Ap kirjoittaisi viestiinsä nimensä ja asuinpaikkansa. Mutta jos joku kertoo omat hyvät puolensa anonyymisti niin eikö se ole itserakkaudesta aika kaukana? Vaikka 10 000 ihmistä lukisi tämän, niin ei tämä nosta ap:ta kenenkään silmissä kun emme edes tiedä kuka hän on.
Isorintaiset herättävät kiinnostusta myös, ja sellaiset, joilla on pitkät sääret ja kauniit solakat reidet ja vartalo.
Sama. Epäilen että syynä on suomalaisille epätyypillinen avoimuus, hyväntahtoisuus, tuttavallisuus, ystävällisyys ja helpostilähestyttävyys.