Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkisesti röhöyskivät ja räkäänsä kröhäilevät ihmiset

Vierailija
01.06.2021 |

Olin eilen koronarokotuksessa. Kun odotin sen jälkeen käytävässä sitä viisitoistaminuuttista, muutaman tuolin päähän tuli henkilö, joka ensin aivasti ja sitten alkoi kröhiä räkäänsä. Vaihdoin paikkaa. Silloinpa uuden paikkani vieressä oleva nainen alkoi hänkin kröhäillä räkäänsä. Vaihdoin käytävään, jossa ei ollut ristin sielua.

Tänään taas kävin kaupassa. Kun menin pullonpalautuksen ohi, siihen tuli nainen, joka yski, yski ja yski - eikä edes laittanut kättä suun eteen. Hän jatkoi yskimistä koko sen ajan, kun menin ohi ja olin kuuloetäisyydellä.

Tuo koronarokotuspaikan kröhäily ihmetyttää erityisesti, koska tullessa terveyskeskukseen siellä kysytään, onko ollut hengitystieoireita. Silti tuollaiset pääsevät sisään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on astmaa, keihkoahtaumaa ja refluksia jotka aiheuttavat jatkuvaa kröhimistä. Ei heiltä voi estää ulkonaliikkumista.

Vierailija
2/5 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä häiritse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tubi!!

Vierailija
4/5 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat sinulle allergisia. Käytätkö jotain tuoksuvaa?

Vierailija
5/5 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurihuoneiston tupakkimies ja röökimuija kröhivät ja selvittelevät kurkkuaan niin usein, että en edes enää kiinnitä huomiota. Limaneritys ilmeisesti toimii täydellä teholla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän