Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osallistuisitko kipeänä valintakokeeseen?

Vierailija
31.05.2021 |

Hemmetti. Kurkku aivan tulessa ja nenä vuotaa, pari päivää pääsykokeisiin. Ei huvita siirtää vuodella sen takia, että eivät tuota tietokoneella tehtävää koetta ole viitsineet muokata kotona tehtäväksi. Onko muita menossa kipeänä pääsykokeisiin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti, todennäköisesti menisin jos voisin salata asian. Tiedän että se on väärin. 

Vierailija
2/17 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti, todennäköisesti menisin jos voisin salata asian. Tiedän että se on väärin. 

Korjaan että sinuna kävisin kyllä koronatestissä kun aikaa on. En menisi jos tulos positiivinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet saanut negatiivisen koronatestituloksen?

Vierailija
4/17 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronatestiin!!!

Vierailija
5/17 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt. Jos ei ehdi tulla vastaus tai on positiivinen ei pääse, siksi en halua mennä testiin.

Vierailija
6/17 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti, niin minäkin. Toivottavasti et tule samoihin pääsykokeisiin kuin minä. Sairaana ei tulla tartuttamaan muita. Toivottavasti sinua ei päästetä sisälle, jos olet tunnistettavasti sairas.

Koronatestiin siitä!

Vierailija
7/17 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tos jo näkee kuinka itsekkäitä korkeesti koulutetut on, et oma koulutus ja tulotaso menee muitte terveyden edelle.

Vierailija
8/17 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa typerä systeemi että tämä pääsykoeruljanssi korkeakouluihin on vain kerran vuodessa. Monissa muissa maissa haut jopa 2 krt/vuosi esim. Ruotsissa. Jos olisin kipeä, niin menisin kokeeseen silti. Itsekästä ehkä mutta vuosi on pitkä aika odottaa seuraavaa mahdollisuutta.

Vierailija
9/17 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene testiin. Ihan sen vuoksi, että paikalla voi olla joku nuori, jolla on sairaus joka ei näy päälle, mutta sen lääkityksen takia korona voi olla hengenvaarallinen.

T. Äiti, jonka biologisia lääkkeitä ja sytostaatteja saava lapsi on menossa parin päivän päästä pääsykokeeseen.

Vierailija
10/17 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, korkeakoulut tiesi kyllä riskit. Ei oikeasti kukaan oota vuotta uudelleen hakeakseen, jos on nuhassa. Kokeet olis mahdollista järjestää etänä. Miten mun maskin läpi joku päälle päin näkee, että oon flunssassa :D

Vierailija
11/17 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on korona ja kävin laitoshuoltajan YAMK valintakokeessa. Kirjoitin Vileda väärin, en päässyt. :(

Vierailija
12/17 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille alalle haet? Oletko aiemmin hakenut?

Vierailija
13/17 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti koska muuten se on vuosi lisää odottamista. Eiköhän siellä maskipakko ole.

Vierailija
14/17 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Tos jo näkee kuinka itsekkäitä korkeesti koulutetut on, et oma koulutus ja tulotaso menee muitte terveyden edelle.

Mikäs korkeakoulutettu sellainen on joka vasta haaveilee pääsevänsä opiskelemaan.

Vierailija
15/17 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on korona ja kävin laitoshuoltajan YAMK valintakokeessa. Kirjoitin Vileda väärin, en päässyt. :(

Moi jonne, eilenhän sä vasta hait laitoshuoltaja AMK-tutkintoon etkä muistanut saippuan nimeä.

Raukkaparka.

Vierailija
16/17 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siellä ole maskitja käsidesit. Mikä on syy niiden käyttöön, jollei suojaaminen bakteereilta?

Vierailija
17/17 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ajattelen niin, että jokainen joka sinne kokeeseen menee, ottaa tietoisen riskin. Olen täältä intiavariantin polttopisteestä ja täällä ilmeisesti on satoja oireettomia kantajia ja leviää myös sairaalaolosuhteissa. On todellakin mahdollista saada korona kokeesta, ymmärrän sen.