Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homeisen marjan syönti, onko vaarallista?

Vierailija
31.05.2021 |

Söin homeisia pensasmustikoita. Voiko vaarallista? Siis siinä mielessä, että akuutisti voisi saada jonkun myrkytyksen tai oireita?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkä sortin home on marjoihin eksynyt. Osa homeista tappaa

Vierailija
2/20 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha saattaa mennä sekaisin mutta tuskinpa yhtään mitään muuta. Ihmiset hengittävät ja syövät hometta elämänsä aikana enemmän kuin moni uskookaan.

Vierailija
4/20 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home kelluu pinnalla. Riittävästi syötynä et tarvitse veneillessä kelluntaliivejä.

Vierailija
5/20 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaarallista kun. Riippuu sulfydtä määrästä ja tosiaan siitä mikä home on kyseessä yleensä ei ole kovin kummoista mutta homeet tuottaa hermomyrkkyä, joka voi tosissaan viedä hengen.

Vierailija
6/20 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää oksentaa, juoda lääkehiiltä ja maitoa.

Tai sitten nostaa jalat ylös ja katsoa tulisiko televisiosta mitään mielenkiintoista.

Maailman väkiluku olisi hurjan paljon pienempi jos homeisen ruoan syöminen olisi vaarallista.

Vierailija
7/20 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästele läheisesi ja poista sivuhistoriasi.

Vierailija
8/20 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvästele läheisesi ja poista sivuhistoriasi.

Järkevintä on käyttää incognito-tilaa.

Vierailija
9/20 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla vaarallista kun. Riippuu sulfydtä määrästä ja tosiaan siitä mikä home on kyseessä yleensä ei ole kovin kummoista mutta homeet tuottaa hermomyrkkyä, joka voi tosissaan viedä hengen.

Höpö höpö. Asuminen hometalossa ja jatkuva hengittäminen terveydelle vaarallista hometta on täysin eriasia kuin satunnainen homeen syöminen. En usko että marjoissa ollut sädesientä tai Stachybotrysta. 🙃 Ja vaikka olisikin niin suun kautta kuljettuna on huomattavasti paremmat suodattimet kuin hengitettynä.

Maailma on toksinen paikka.

Vierailija
10/20 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolinsiivous kannattaa aloittaa ennekuin se oksentaminen alkaa.

Vierailija
11/20 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi saada nyt pelottelua kun oon muutenkin ihan hermona. Oon nukkunu viime yönä 3 tuntia ja nyt alkoi sydän tykyttää täysiä ja rytmihäiriötuntemuksia, niin nyt ei todellakaan ole oikea aikaa heittää mitään läppää asiasta. Oisin vaan halunnu tietää, onko vaarallista. Mutta ilmeisesti ei.

Ap

Vierailija
12/20 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi saada nyt pelottelua kun oon muutenkin ihan hermona. Oon nukkunu viime yönä 3 tuntia ja nyt alkoi sydän tykyttää täysiä ja rytmihäiriötuntemuksia, niin nyt ei todellakaan ole oikea aikaa heittää mitään läppää asiasta. Oisin vaan halunnu tietää, onko vaarallista. Mutta ilmeisesti ei.

Ap

Mitä ihmeen läppää? Minä tiedän muutamankin homeiseen ruokaan kuolleen ihmisen. Kuolemia edelsi juuri tuollaiset sydänoireet, joista kirjoitit.

Vierailija
13/20 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut voivat syödä homejuustoja mutta homesienien ja homemarjojen syömistä ei suositella.

Vierailija
14/20 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta litraa söit homeisia marjoja ennen kuin alkoi epäilyttää. Veikö korona makuaistin?

Vierailija
15/20 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeisten marjojen syönti on terveysriski.

Vierailija
16/20 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole vaarallista, ei ollenkaan. Rytmihäiriöt johtuu jostain muusta, esim stressistä. Nuo marjat voit ihan huoletta unohtaa.

Vierailija
17/20 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten raukkamainen ja sairas ihmisen pitää olla, kun sanoo toiselle "kuole"? Miten tällainen ihminen ansaitsee itse elää? Miten tuollainen ihminen kykenee elämään itsensä kanssa? Miten pystyy katsomaan itseään peilistä? Eikö ällötä? Vai onko vaan oma elämä niin surkea ja säälittävä, ettei keksi enää muuta tapaa purkaa pahaa oloaan? Hankkikaa ihmiset apua. Apua on saatavilla. Miten kestätte itseänne, hyi saasta

Vierailija
18/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietyt homeet on vaarallisia jopa syöpää aiheuttavia.Lue: Homemyrkyt. Ja muut aiheet

Vierailija
19/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa juttua.??????

Vierailija
20/20 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi salataan että Suomessa kuolee ja sairastuu 6 miljoonaa hometta syönyttä ja hengittänyttä joka päivä!

oletko 7v?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän