Japanin maaseudulla yli 8 miljoonaa tyhjaa taloa.
Jos ei anneta ilmaiseksi niin myydaan $500. Lisaksi saa mittavia avustuksia remonttiin.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? Japanin maaseutu on uskomattoman kaunista. Taidan muuttaa sinne heti kun Helsingistä vyöryy maaseudulle vääränväristä porukkaa.
Japanilaiset pitävät sinua väärän värisenä. Miksi siis itse menisit saastuttamaan heidän maaseutunsa?
Vierailija kirjoitti:
Olisko linkkiä?
On linkki mutta kokemukseni mukaan sita on ihan turha laittaa jos se on englanniksi. Kommentit loppuvat siihen kun ei jakseta/osata lukea vierasta kielta. Tamakin loytyy helposti Googlella kun kaantaa otsikon englanniksi.
https://news.yahoo.com/more-8-million-empty-homes-103413523.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko linkkiä?
On linkki mutta kokemukseni mukaan sita on ihan turha laittaa jos se on englanniksi. Kommentit loppuvat siihen kun ei jakseta/osata lukea vierasta kielta. Tamakin loytyy helposti Googlella kun kaantaa otsikon englanniksi.
Minä luen ja puhun englantia paremmin kuin Suomea nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? Japanin maaseutu on uskomattoman kaunista. Taidan muuttaa sinne heti kun Helsingistä vyöryy maaseudulle vääränväristä porukkaa.
Japanilaiset pitävät sinua väärän värisenä. Miksi siis itse menisit saastuttamaan heidän maaseutunsa?
En minä sinne mene mitään saastuttamaan, enkä pelkää paria vinosilmää. Niillä on hyvännäköisiä naisia joita toki olisi ihanaa pistää takaa päin pyllyyn. VAIKKA VÄHÄN ASTETTA RAJUMMALLAKIN VOIMANKÄYTÖLLÄ!
Tama on siis mielestasi ihan oikein mutta jos pari arabia puhuu suomalaiselle naiselle niin se on rikos?
Eikös suomessakin saa jossakin ilmaisen tontin jos muuttaa kylään jne. Tuosta sielläkin on kyse. naapurit on sitten kaikki 90 vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko linkkiä?
Minä luen ja puhun englantia paremmin kuin Suomea nykyään.
Bless your heart.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä sinne mene mitään saastuttamaan, enkä pelkää paria vinosilmää. Niillä on hyvännäköisiä naisia joita toki olisi ihanaa pistää takaa päin pyllyyn. VAIKKA VÄHÄN ASTETTA RAJUMMALLAKIN VOIMANKÄYTÖLLÄ!
Tama on siis mielestasi ihan oikein mutta jos pari arabia puhuu suomalaiselle naiselle niin se on rikos?
Ei minua kiinnosta mitä arabit tekee suomalaisille naisille.
Varmaan niitä säteilyllä saastuneita taloja joissa säteily on voimakasta. Kuka niitä syöpätaloja edes ilmaiseksi ottaa.
SINNE MIEHET MENEE TAAS PAREMPIIN NAISIIN!!?!?! 🤬😡😠
Vierailija kirjoitti:
Miksi kohtaus? Oletko kateellinen aasialaisille naisille?
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ainakaan kiihota aasialaiset naiset yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Siellä yli 25-vuotiaat ovat sosiaalisesti hyljeksittyjä ja heitä ei huolita enää miksikään muuksi kuin sukulaisten lapsenpiiaksi. Sinne vain Japancupidiin etsimään ”liian vanhoja” naisia jos kotimaiset eivät nappaa. Yleensä suomalaiset ja japanilaiset sopivat hyvin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan niitä säteilyllä saastuneita taloja joissa säteily on voimakasta. Kuka niitä syöpätaloja edes ilmaiseksi ottaa.
Totta! Katsoin juuri äsken Netflixistä makaaberit matkakohteet osan jossa oli Japanin säteilyllä saastuneita alueita ja pieniä kaupunkeja tyhjillään. Fukusima yms. onnettomuudet taustalla.
Italiassa on eurolla ihania kivitaloja maalaiskylissä. Jopa kokonaisia kyliä myynnissä. Mieluummin sinne kuin kylmään Japaniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset on ihan äärirasisteja. Sinne ei kannata muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä yli 25-vuotiaat ovat sosiaalisesti hyljeksittyjä ja heitä ei huolita enää miksikään muuksi kuin sukulaisten lapsenpiiaksi. Sinne vain Japancupidiin etsimään ”liian vanhoja” naisia jos kotimaiset eivät nappaa. Yleensä suomalaiset ja japanilaiset sopivat hyvin yhteen.
Joo, täällä sopii hyvin yhteen. Mutta kun tuollaisen parin hedelmä menee käymään siellä, sitä ei hyväksytä. Väärä väri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset on ihan äärirasisteja. Sinne ei kannata muuttaa.
No ei ihme, kun länsimaalaiset miehet himoitsee niiden naisia ja tulevat viemään työt ja naiset kunnon japanimiehiltä!
Vierailija kirjoitti:
Italiassa on eurolla ihania kivitaloja maalaiskylissä. Jopa kokonaisia kyliä myynnissä. Mieluummin sinne kuin kylmään Japaniaan.
Ei niitä Italian "euron" taloja todellisuudessa todellakaan saa sillä yhdellä eurolla.
Japanissa talot tehdään paperista. Varmasti halpoja. Muistatteko kun Aku ankka rupesi japanilaiseksi? Kulki judopuvussa ja sahasi huonekaluista jalat poikki. En muista miksi epäonnistui, tuuli vei talon?
Olisko linkkiä?