Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten laitat hiukset arjessa?

Vierailija
31.05.2021 |

Ovatko hiuksesi hyvässä kunnossa?
Mitä aineita kannattaa käyttää kampauksen (esim. ponnari) pohjana, ettei hiukset olisi niin lirut ja päätä myöten. ..?
Helpot arkikampausvinkit?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu hyvässä kunnossa tuuhea pitkä tukka persuksille. Arjessa auki, niskaponnari, niskanuttura tai letti tavallisimmat.

Vierailija
2/13 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen aamulla, kuivaan, muotoilen, kiinnitän. Lyhyet hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja jos pidät hiuksia auki, käytätkö jotain aineita ja välineitä, vaan ovatko ihan luomusti? 😅

Vierailija
4/13 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitkät ja pidän joko auki ja jos jaksan vähän kihartelen raudalla. Useimmiten en ja saan loivat kiharat ihan vaan laittamalla vähän kosteat hiukset sykkyrälle yöksi.

Sitten sivuponnari on aika kiva. Myös nuttura.

Ja sellainen toispuoleinen kampaus kanssa missä hiukset kerätään toiselle puolelle päätä ja toiselle puolelle pistetään pinneillä tai soljilla kiinni.

Vierailija
5/13 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan naurettavan ohuet luonnonkiharat, jotka ovat melkein aina ihan pörrössä, kesällä erityisesti. Pidän hiuksia aina auki, aamulla lisään pari suihkausta jotain kiharoiden hoitotököttiä, että olisi vähän siistimmän näköiset. Suihkun jälkeen hieron hoito-öljyä. Muuten en jaksa tehdä näille mitään, tekisi vähän mieli ajella koko roska pois :)

Vierailija
6/13 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkä tukka, teen aamulla aina näyttävän letin kun hiusten tulee olla töissä kiinni. Youtubessa helppoja ohjeita.

Vierailija
7/13 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika paksu luonnonkihara tukka. Aamulla sumutan suihkepullolla vettä ja harjaan hyvin. Kahvia juodessa se kuivuu ja asettuu nätisti.

Vierailija
8/13 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen joka päivä, laitan hiuspohjaan seerumia, pituuksiin jätettävää hoitoainetta ja joskus muotovaahtoa. Kuivaus hiustenkuivaajalla ja hiukset auki tai letille. Pitkät ja hyväkuntoiset hiukset.

Vierailija
9/13 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisilla paikoilla auki, kotona joku nopea ponnari. En käytä mitään aineita.

Vierailija
10/13 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisilla paikoilla auki, kotona joku nopea ponnari. En käytä mitään aineita.

No hyvä! 😂

Vierailija
11/13 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset joka toinen ilta ja käytän joka päivä hoitoainetta. Hiukset saa kuivua omaan tahtiinsa ja aamulla sitten vaan harjaan ne. Töissä annan yleensä olla auki, mutta kotona ne on monesti nostettu ylös jollain klipsillä.

Vierailija
12/13 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan auki vaan, en osaa laittaa hiuksiani. Pitkät hiukset ja keskipääjakaus. Mitään erityisiä tuotteita en käytä. Shampoo ja hoitoaine pesupäivinä. Usein jos (kun) hiukset tuntuu olevan tiellä, vetäisen ne niskaan ponnarille.

Eihän ne tyylikkäät ole, aika päänmyötä menevät ja lievä luonnonkihara laineilee pituuksissa miten sattuu. Mutta en minä kuitenkaan mitenkään epäsiisti ole, ja asiakkaat käsittääkseni tulee mun toimistolle hoitamaan asioitaan eikä ihastelemaan mun hiuksia.

Vierailija
13/13 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen ja töihin laitan ponnarille. Vapaa-ajalla saatan pitää auki, silloin laitan jotain tuuheuttavaa tuotetta, esim. muotovaahtoa. Polkkamittaiset aika ohuet suorat hiukset. Onhan ne lirut mutta hiusten laittaminen on tylsää, lisäksi kroonisesti jumissa olevien hartioiden kanssa on epämukavaa pitää käsiä ylhäällä kampausta tehdessä, joten en senkään takia viitsi opetella mitään erikoisempaa.