Miksi joillakin lentää hiukset miten sattuu pienessäkin tuulessa, mutta toisilla ne näyttävät pysyvän ihan hyvin paikoillaan?
Mitä voi tehdä, jotta hiukset eivät liehuisi tuulessa. Hiuslakka ei auta.
Kommentit (8)
Onko olemassa joku oikeasti hyvä hiuslakka mikä jämäköittää tukkaa, mutta ei tee koppuraksi?
Käytä päähinettä tai pidä hiuksia kiinni. Niin minäkin teen, muuten saisi selvitellä tukkaa tuntitolkulla.
Minulla on todella ohuet hiukset ja ei tarvitse kuin pikkaisen tuolla niin on koko tukka aivan miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Käytä päähinettä tai pidä hiuksia kiinni. Niin minäkin teen, muuten saisi selvitellä tukkaa tuntitolkulla.
Päähine litistää hiukset ja minulle ei sovi kiinniolevat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päähine litistää hiukset ja minulle ei sovi kiinniolevat hiukset.
Mutta sotkuiset hiukset taitaa sopia?
Mulla on kihartuvat hiukset ja kun ilmassa on vähänkin kosteutta niin lyhyet päällihiukset kihartuvat ja sojottavat ihan mihin sattuu. Näyttävät pörhöisiltä.
Hiuslaadusta se riippuu. Itselläni oli nuorempana karheat ja vahvat hiukset, jotka pysyivät hyvin asennossa tuulessakin ilman muotoilutuotteita. Sairastumisen myötä on tullut ohuet ja hauraat hiukset, jotka pörrööntyvät helposti ja lentelevät joka puolelle pienestäkin tuulenvireestä. Ei mahda mitään, on vain käytettävä lakkaa jos haluaa saada aisoihin.