Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies; voiko naisen rinnat olla liian isot?

Nainen kysyy
31.05.2021 |

Yleensähän sanotaan et miehet tykkää tisseist mut onks joku raja tai et onks isot tissit aina kivat vai voiko olla liian isot. Mun tissit on kasvaneet kun on tullut painoa lisää ja mietin et voiko ne olla liian isot.. 😂 ite haluisin pienemmät rinnat takaisin mut minkäs teet

Kommentit (97)

81/97 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin suuret ja riippuvat rinnathan ovat kaunein ulkoinen ominaisuus naisessa! Eli mitä suuremmat ja riippuvammat, niin sitä kauniimpi nainen mielestäni ainakin ulkoisesti! Jos vähintään navan tasolla tai mielellään alempanikin roikkuisivat, niin silloin kyseessä olisi täydellinen feminiininen tyllerö kaunis kuin aamukasteinen kukkaketo!

Vierailija
82/97 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta niihin liittyvä maha, naama ja perse voi olla liian iso.

Mieluummin sellaiset rinnat mitkä liittyvät normaalin tai hoikkaan vartaloon. Jos rasvakerros on paksumpi, kuin modernilla joulukinkulla on liian isot rinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi isoja rintoja pitää häpäistä ja miksi niitä pitäisi hävetä?

Vierailija
84/97 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulee jatkuvasti juttuja nettilehtiin, että on niin mahtavaa, kun on pienet rinnat ja isoista on pelkkää negatiivista sanottavaa? Että on niska-hartiasärkyjä aina (mulla ei ole J-kupista huolimatta), ei voi harrastaa liikuntaa (tykkään uida ja pyöräillä, juoksu ei ole koskaan kiinnostanut), on rivon ja irvokkaan näköinen (itse olen saanut positiivista palautetta, en kuitenkaan paljastele ja korosta rintojani, jos mekko on liian iso vyötäröltä, voi siitä ottaa sisään vyötärön kohdalta tai käyttää vyötä) jne? Aivan kauheaa tekstiä, vaikka kaikenlaisten rintojen pitäisi olla hyviä. En ole saanut mitään etuja rintavuudesta huolimatta, ehkä jotkut miehet innostuvat enemmän, mutta se on vain sellaista pinnallista huomiota, jota en tarvitse. On mulla ollut pitkäaikainenkin kumppania ja vähän lyhyempiä suhteita myös.

Vierailija
85/97 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä että on rintoja moneen makuun ja itse löydän kaikenlaisista positiivisen tulokulman.

Mutta mulle on sisäänkoodattu erityinen rakkaus isoihin rintoihin. Ne vaan saa mut hulluksi ja tekemään hölmöjäkin asioita. Isorintaiset rakkaudet ovatkin hymyilleet, kuinka eivät tunne ketään kaltaistani, joka huomioi niitä niin paljon. 

En asialle voi mitään ja joskus käyn kyllä suurta sisäistä kamppailua herrasmiehen ja himokkaan välillä. Heikkona hetkenä se katse käy silmiä alempana silloin kun ei pitäisi.

Vierailija
86/97 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tulee jatkuvasti juttuja nettilehtiin, että on niin mahtavaa, kun on pienet rinnat ja isoista on pelkkää negatiivista sanottavaa? Että on niska-hartiasärkyjä aina (mulla ei ole J-kupista huolimatta), ei voi harrastaa liikuntaa (tykkään uida ja pyöräillä, juoksu ei ole koskaan kiinnostanut), on rivon ja irvokkaan näköinen (itse olen saanut positiivista palautetta, en kuitenkaan paljastele ja korosta rintojani, jos mekko on liian iso vyötäröltä, voi siitä ottaa sisään vyötärön kohdalta tai käyttää vyötä) jne? Aivan kauheaa tekstiä, vaikka kaikenlaisten rintojen pitäisi olla hyviä. En ole saanut mitään etuja rintavuudesta huolimatta, ehkä jotkut miehet innostuvat enemmän, mutta se on vain sellaista pinnallista huomiota, jota en tarvitse. On mulla ollut pitkäaikainenkin kumppania ja vähän lyhyempiä suhteita myös.

Koska kateus

Vierailija
87/97 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kateus

Olisiko myös muoti ja painostus pienennysleikkaukseen, kaikesta kehopositiivisuudesta huolimatta se ei tunnu ulottuvan isoihin rintoihin. Isoa takapuoltakaan ei saa enää moittia, no pientä taitaa saada. Outoa mielestäni, pari mallia naiselle, mikä on hyvä: hoikka/päärynävartalo pienin rinnoin ja isoin takapuolin/pluskoko, jos on alavartalopainoitteinen. Mukamas suvaitsevaa

Vierailija
88/97 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin suuririntaisena lehtiin kommentteja niiden hyvistä puolista. Itseäni ei ole koskaan vaivannut. Täälläkin miehet ihailevat pikkutisuleita. Lehdissä voisi sitten puhua isoista rinnoista muutenkin kuin povipommeista tai seksisymboleista. Naisten rintojenkin koko on kasvanut tässä vuosien myötä....

89/97 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottaisin suuririntaisena lehtiin kommentteja niiden hyvistä puolista. Itseäni ei ole koskaan vaivannut. Täälläkin miehet ihailevat pikkutisuleita. Lehdissä voisi sitten puhua isoista rinnoista muutenkin kuin povipommeista tai seksisymboleista. Naisten rintojenkin koko on kasvanut tässä vuosien myötä....

Kyllähän kaikki miehet ja suurin osa naisistakin pitävät oikein todella hyvin suuria ja riippuvia rintoja kauneimpana ulkoisena ominaisuutena naisessa! Ja leveä takamus tulee sitten kakkosena tuon povekkuuden jälkeen, mutta se ei kuitenkaan yllä lähellekään oikein todella erittäin hyvin rintavan naisen ulkoista kauneutta, joka loistaa kuin juurii lakatut saunan lauteet mökillä raukeana kesäaamuna Suomen suvessa!

Vierailija
90/97 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla koskaan liian isot

Vierailija
91/97 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle on Kuin lottovoitto päästä isojen rintojen väliin.

Vierailija
92/97 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla liian isot, jos ihan luomut. Toki niitä tekohinkkejä on maailmalla, jotka kävisi vaikka traktorin takarenkaasta, niissä ei ole mitään järkeä.

Vierailija
93/97 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-kuppi on siinä rajoilla ja sen yli jos mennään niin kauhistuttavaksi ja liian isoksi muuttuu.

tissimies

Vierailija
94/97 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On liian isot jos haittaa lenkkeilyä. Tosin jos on paljon ylipainoa, niin sitten se lenkkeily ei onnistu muutenkaan. C-kuppi on hyvä ja kyllin iso hoikalle naiselle.

Harvalla hoikalla naisella on C kuppi luonnostaan. Vaan pienempi.

95/97 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin pidän oikein todella erittäin hyvin suuria ja riippuvia rintoja kauneimpana feminiinisenä ominaisuutena naisessa! Eli mitä suuremmat ja riippuvammat, niin sitä kauniimpi nainen ainakin ulkoisesti mielestäni. Vähintään jos ainakin navassa asti lepäisi uhkean upea jättipovi, niin sellainen neito olisi täydellinen feminiininen jumalatar viehkeä kuin aamukasteinen kukkaketo!

Vierailija
96/97 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat eivät ole ulkoisesti lainkaan kiihottavat. Ihan sama uhota nänneilllä tai jotain. Suuret rinnat vievät voiton, eikä niitä tule leikellä pienemmiksi.

Vierailija
97/97 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ne rinnathan eivät voi olla väärän kokoiset, kun ne ovat juuri sen kokoiset kuin ne ovat.

Mitä taas tulee miesten mieltymyksiin, niin varmasti ihan jokaisen kokoiselle on oma fanikuntansa ja suurin osa miehistä tykkää enemmän siitä rintojen omistajasta kuin niistä rinnoista.