Mies; voiko naisen rinnat olla liian isot?
Yleensähän sanotaan et miehet tykkää tisseist mut onks joku raja tai et onks isot tissit aina kivat vai voiko olla liian isot. Mun tissit on kasvaneet kun on tullut painoa lisää ja mietin et voiko ne olla liian isot.. 😂 ite haluisin pienemmät rinnat takaisin mut minkäs teet
Kommentit (97)
Kaikille teille, jotka sanotte että silikonit ei sytytä, onko ne koskaan sytyttäneet? Oletteko kokeilleet tuntumaa? Miksi eivät sytytä?
Olen itse 75F-koon nainen ja kyllähän nämä roikkuvat. Itsellä päähänpinttymä kiinteistä silikoneista, vain ne näyttävät hyvältä, joten omani ovat mielestäni oksettavat. Tiedätte varmaan videoita, joissa silarit omistava nainen nostaa paitaa ja tissit pompahtaa, no, omani eivät, ne lötkähtävät. Koskaan toisaalta en leikkaukseen menisi vain ulkonäkösyistä, mutta onhan tämä inhottavaa kun tuntuu että rintakehästä roikkuu kaksi pullataikinaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille teille, jotka sanotte että silikonit ei sytytä, onko ne koskaan sytyttäneet? Oletteko kokeilleet tuntumaa? Miksi eivät sytytä?
Olen itse 75F-koon nainen ja kyllähän nämä roikkuvat. Itsellä päähänpinttymä kiinteistä silikoneista, vain ne näyttävät hyvältä, joten omani ovat mielestäni oksettavat. Tiedätte varmaan videoita, joissa silarit omistava nainen nostaa paitaa ja tissit pompahtaa, no, omani eivät, ne lötkähtävät. Koskaan toisaalta en leikkaukseen menisi vain ulkonäkösyistä, mutta onhan tämä inhottavaa kun tuntuu että rintakehästä roikkuu kaksi pullataikinaa.
Mutta hyvin riippuvat suuret rinnathan ovat kaunein ulkoinen ominaisuus naisessa! Ei ole mitään sen kauniimpaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä silikoneissa on jotenkin erilainen tuntuma kuin aidoissa. On tullut oltua läheisissä tekemisissä muutamien eri kokoisten kanssa ja joku niissä vain tuntuu oudolta ja usein vielä näyttääkin. Minusta silikonit näyttävät parhaimmilta vaatteet päällä, erityisesti hieman paljastavissa vaatteissa. Useinhan sitä juuri ollaan vaatteet päällä, joten silikonit voivat olla tietty ihan hyväkin hankinta. Paljaana sellaiset selkeästi pallomuotoiset silikonirinnat eivät miellytä mitenkään silmään, mutta toki on kauniita hyvinkin luonnollisen näköisiä silikoneja.
Silti luonnollinen 75F mielestäni voittaa minkä tahansa silikonin melkeinpä järjestäen. Hieman roikkuvat rinnat ovat jotenkin todella kauniit ja oikeassa tilanteessa erittäin kiihottavat. Sellainen raskaiden rintojen lötkähdys paitaa nostaessa on vaan jotenkin niin naisellista, kiehtovaa ja kiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän juuri tuollaisista ei-kiinteistä "pehmomallin" rinnoista. Ihan mielettömän ihana tuntuma niissä, kun puristaessa ei tunnu juurikaan kiinteyttä. nehän ovat pehmytkudosta joten outoahan se olisi, jos eivät yhtään riippuisi. Mielestäni kauniit ja kiihottavat.
Tuollaiset isot ja ei-kiinteät rinnat ovat aivan mielettömän seksikkään näköiset varsinkin, kun nainen kumartuu eteenpäin ja rinnat riippuvat vapaina. Mahtava näky jos nainen hiemankin liikahtaa, niin rinnat hyllyvät ja heiluvat koko pituudeltaan.
Saanko udella teidän isoista luomurinnoista tykkäävien ikää?
Mitä isommat sitä paremmat.
Setä 60.
No voi tietenkin.. Jos ne haittaa elämää, niin sillon ne on liian isot.. Myös usein tekee tukevamman näköiseksi.. Jos ne tekee vartalon epäsuhtaisen näköseksi, niin on tietty visuaalisessa mielessä liian isot.
Jos on isot rinnat, pitää olla muodokas lantio ja takamus, muuten näyttää hölmöltä mun makuun. :)
Tärkeämpi musta on iso takamus, ja leveä lantio ja naiselliset paksut reidet, kun isot rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Jo toki, olen 36v. T: #66 ja #67
Vain oma mielipiteeni, mutta todellakin voi olla. Melkein sanoisin, että mitä pienemmät sen paremmat. Tykkään muutenkin pepuista paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Saa udella, olen 43 v. mies, jota kiinnostaa erityisesti huomattavan suurikokoiset ja hyvin riippuvat mahtimeijerit! Esim. navassa asti roikkuvat suuret, suonikkaat ja raskausarpiset rinnat ovat kauneinta ikinä.
38v ja vastaus kysymykseen on ei, luomu rinnat eivät voi koskaan olla liian isot ja niiden kuuluukin roikkua ja olla raskaat koska ne ovat luomut. Oma kumppani on G ja vaikka hän on mielestäni täydellinen niin ei haittaa jos vielä kasvaa päinvastoin.
Itse 44 ja isot luomurinnat olleet toki nuorempanakin puoleensa vetäviä.
Vastaukseni on: EI VOI OLLA LIIAN ISOT!
Aiemmin naisystävälläni oli isot rinnat. Oikea koko olisi varmaan ollut joku 80 L tai 80 M
Eli huomattavan iso koko. hän kärsi niistä kovasti, ja yritti sulloutua markettien DD 85 liiveihin. ja kaikki pursusi ulos alta päältä ja sivusta. Ja tunsi itsensä epämukavaksi. Koitin olla huomaamatta ja vaivihkaa halusin kohottaa hänen itsetuntoaan. onnistuikin kun hän oli muutamassa viinissä. Mutta ei onnistunut. No kuitenkin, älkää vaan hävetkö niitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuppikoko E-H on vielä oikein sopusuhtainen kun ympärysmitta on kapea. Ja toki isommatkin menee.
Kuppikoko E-H alle 150kg naisella tarkoittaa gallonan kumitissejä.
Tuon rinnalla Barbie-nukkekin edustaa sopusuhtaista naisen vartaloihannetta.
Juuri päinvastoin. Joku E-F-kuppi on hyvin pieni silloin kun ympärysmitta on pieni. Eikä joku 65H kokokaan ole mikään valtava. Jos taas sillä 150kgn naisella on E-H, niin ne ovat sitten helposti pään kokoiset. Kannattaa opetella miten tuo mitoitus menee.
Just näin. Itselläni on 70E enkä usko, että minua kukaan sanoisi isorintaiseksi, omasta mielestä tissit on sopusuhtaiset muuhun kroppaan nähden. Tosin olen myös suht pitkä, voi olla, että lyhemmällä sama koko tekisi erilaisen vaikutelman.
Auton kokoiset on vähän liian isot
Muodokkaat isot rinnat on ok, mutta todella isot ovat koomisen näköiset, ei eroottisen. Parhaat rinnat ovat terhakat ja kiinteät käteensopivat. Jättirinnat on kyllä hyvät tissipanoon. Ja kyllä ja ne tuntuu hyviltä sisäreisiä vasten puristuneena suihinoton yhteydessä.
Isojen rintojen häpeäminen ja pienentäminen ja ylenmaallinen dissaaminen tuntuu olevan nykyaikana hienoa. Mielestäni isot ovat kauniit ja toden totta sattuu sielusta jos nainen isojaan mollaa. Kiitos mediat naisten tasapäistämisestä, hävetkää. Isot ovat kauniit.
Kaikki on tietty suhteellista, mutta ei 65H nyt niin valtavalta näytä ja tuskin seisomisessakaan on mitään ongelmia:
https://www.bratabase.com/search/?q=65H