Mies; voiko naisen rinnat olla liian isot?
Yleensähän sanotaan et miehet tykkää tisseist mut onks joku raja tai et onks isot tissit aina kivat vai voiko olla liian isot. Mun tissit on kasvaneet kun on tullut painoa lisää ja mietin et voiko ne olla liian isot.. 😂 ite haluisin pienemmät rinnat takaisin mut minkäs teet
Kommentit (97)
Riippuu varmaan kantajan itsensä mielipiteestä. Näin ihailijana voin sanoa, että voivat olla. Kehon rakenne vaikuttaa paljon. Kokonaisuus. En inhoa silikoneja sinänsä, mutta kovin laiha nainen liian suurilla palloilla ilman järkevää rasvaprosenttia ei miellytä. Rinnat itsessään ovat kivoja.
Ei se koko ole määräävä tekijä minulle. Toki kumppaniksi on aina valikoitunut iso rintaisia, vaikka ei ole mikään kriteeri. Isoissa tykeissä on semmonen varjopuolia, että ne tuppaa alkaa roikkumaan jossain vaiheessa. Exällä alkoi 75 E/F kokoiset roikkumaan navassa 30 jälkeen ja se on todella rumaa katseltavaa. Lähetyssaarnaajassa näytti vielä seksikkäällä ja olihan kiva panna välillä tissien väliin suikkarin yhteydessä. Nyxän kuppikoosta ei tietoa, mutta arvelisin C tai D, ikää 36 ja vielä on tissit terhakkaat ja kiinteät, kuin teinitytöllä! Seistessäkin rinnat pystyssä, eikä roiku pätkääkään. Toinen nänni alkaa joskus nöpöttää sisäänpäin 😮
Isot silikonit on ihan kiva visuaalisesti mutta en itse syty niistä itse puuhailun aikana, kun niitä ei saa käsiin, eikä niitä voi leipoo. Eikä ne oikein heilukaan mihinkään suuntaan.
Tällasetko sulla Ap on?
https://www.bustyjapanese.net/beshine/probably-biggest-tits-ever/
Vierailija kirjoitti:
Tällasetko sulla Ap on?
https://www.bustyjapanese.net/beshine/probably-biggest-tits-ever/
😅Ei. Muutama kuppikoko pienemmät lol
No kyllä. Jättitissit enemmänkin ällöttää. Isot silarit näyttää luonnottoman typeriltä ja isot luomut tua mukanaan kovin usein ylipainoa... molemmat kyllä turn off.
Sehän riippuu oikeastaan ihan täysin siitä, millaset tissit on ja millanen muuten kroppa. Jos roikkuu ihan liikaa niin sitten on liian isot, ja se taas riippuu ihan mistä vaan. Olen nähny aivan täydellisiä 80H-kupin ryntäitä, mutta myös pienempiäkin jotka ei ole ollu ilman rintsikoita niin esteettisiä enää. Periaatteessa vaatteet päällä ei liian isoja melkein olekaan.
Voi että, kas kun ei miehet kysele hyväksyntää pusseilleen ja kaluilleen. Ja sitten vaan arvostelut kehiin! Aina tanan samaa.
Pitäkää tissinne kuten itse haluatte.
Vierailija kirjoitti:
Voi että, kas kun ei miehet kysele hyväksyntää pusseilleen ja kaluilleen. Ja sitten vaan arvostelut kehiin! Aina tanan samaa.
Pitäkää tissinne kuten itse haluatte.
Vai ei naiset muka ole kiinnostuneita!
Jos et ole huomannut niin mammapalstalla käydään jatkuvaa keskustelua siitä mikä on kullekin naiselle sopivin kalun pituus, paksuus, käyryys, nostokulma jne. Tinder treffeillä monen naisen eka kysymys koskee varustuksen kokoa jne.
Yksi asia kannattaisi kuitenkin tehdä aivan selväksi. Se että joku on "tissimies" tarkoittaa sitä että tämä kiihottuu etenkin rinnoista eikä esimekiksi pepusta, reisistä jne mutta tämä voi kohdistua ihan minkä kokoisiin ja muotoisiin rintoihin hyvänsä.
Ihan samoin kun joku on "peppumies". Yksi kiihottuu suunnattomasta virtahevon perseestä kun taas toisen peppumiehen mielestä sellainen on suorastaa kuvottava ja kuolaa vain tiukkoja 26 tuuman farkkupeppuja.[/quote]
Just näin. Itse innostun sääristä ja reisistä. Tisseissä hieman pienehköt tai keskikokoiset on kauneimmat mutta tosi paikan tullen isommatkin kelpaa.
Kyllä jos on feikit, ei jos on aidot. Esim se joku ulkomaalainen sekopää joka muuttti ihonväriään, sillä on aivan hirveät. Mutta luomutissit ei voi olla liian isot koska ei ne kasva tollasiksi. Silikoneissa joku arviolta C kuppi menee hyvin mutta sitä isommnat allkaa olla jo niin selvästi feikit että on turn off
No kyllähän suuret silikonipallot ovat lähinnä naurettavan näköiset ja kertovat lähinnä omistajan ongelmista. Valtavat luomurinnat taas yleensä aina roikkuvat eivätkä nekään oikein miellytä silmää. Mutta tärkein on kokonaisuus, ulkonäköä tärkempää on eritoten se miten tissien kantaja tisseihinsä ja kroppaansa suhtautuu. Jos on tyytyväinen, se näkyy yleensä päällepäin.
Kuulun niihin tissimiehiin, joiden mielestä suuremmat on aina kuumemmat. Muodolla ei ole niin väliä, kunhan kokoa löytyy. Pallomaiset silikonirinnnat tai polviin ulottuvat löysät rinnat ovat molemmat kuumia.
Jopa maailman suurimmat rinnat on mielestäni oikeastaan pienet. Hentain ja chounyuun maailmasta löytyy onneksi oikein todella suuria tissejä, esim.
https://g.chounyuu.com/image/48307
Toisaalta isoja rintoja ei voi vaatia keneltäkään, ja tosi isot tissit saa jäädä fantasiaksi. Parhaat tissit on tietenkin sellaiset, jotka nainen kokee itsensä kauniiksi. En voi kuitenkaan vaihtaa sitä, mistä kiihotun.
Rintojen koko ei oikeastaan kiinnosta. Huomattavasti tärkeämpää minulle on hoikka vartalo.
Hoikassa vartalossa saa olla ihan millaiset rinnat vain.
Sporttinen peppu on toki kivoin katsella.
Ainakin minulle on. Kiihotun hoikista ja pienirintaisista urheilijoista. Ja ennen kun joku alkaa taas kerran arvostelemaan ja haukkumaan, totean vaan että toivoisin kiihottuvani naisista jotka ovat valtavirtaa.
Yleensä isompi on parempi. Näitä koomisia maailmanennätystä yrittäviä sometähtiä tosin käy sääliksi. G-H -kuppikoot ovat vielä järkevissä rajoissa. Tätäkään ei mitenkään voi pitää yksiselitteisenä asiana. Myös vyötärön pitää olla kunnossa jotta rinnat tulevat näyttävästi esille. Sitten vielä muu fysiikka, eli ryhti pitää olla kunnossa.
Oikeastaan on merkittävämpää naisen itsevarmuus ja tilannetaju joilla hän rintojaan tuo esille.
Kyllä voi. Isot säkkitissit ovat turn off. Ovat ikävän yleisiä.
Ei voi olla.