amerikan rajavartioiden mukaan yhdet puhtaat alushousut matkalaukussa eivät oikeuta 2 viikon matkaan
Kun menen mökille kahdeksi viikoksi, minulla on puhtaat alushousut jalassa ja ne vaihdetaan puolessa välissä reissua.
Mitä amerikkalaiset tietää paremmin?
Kommentit (14)
Kuinkakohan monet kalsarit sitten pitäis olla 2 viikon reissulle ?
Että tietää varautua ..
No mä muistelen että Australiaan ei saanut ottaa mukaan liikaa paitoja. Niin ja kravattia ei olisi saanut olla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Amerikassa ole kauppoja, josta turisti voisi ostaa alushousuja?
Tai pesuaineita
Olipa onni kun en jäänyt kiinni! Mulla ei olut yksiäkään kun menin viimeksi USAhan. Unohdin pakata mukaan. Onneksi niitä pystyi sieltä ostamaan.
Ennen vanhaan, ja maaseudulla varmaan vielä tänäkin päivänä, saunapäivä oli lauantai ja silloin vaihdettiin saunan jälkeen puhtaat alushousut. Eli kerran viikossa.
Amerikassa taitaa olla melko vuotavat peräaukot, johtuukohan "ruokavaliosta"?
Missä helvatassa noi muka sun alkkarit laskee? Mulla ei ole ikinä pengottu edes matkalaukkua, olen kumminkin tullut jenkkilentokentille kaikkiaan kahdeksan kertaa.
Ja aina voi vedota siihen, että "en ottanut kauheasti matkavaatteita, koska aion shoppailla teillä täällä vaatteita, jotka on NIIIIIN paljon kivempia ja halvempia kuin meillä Euroopassa" (mikä ei kyllä pidä paikkaansa, mutta hivelee turistien rahojen perään haikailevien jenkkien itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan, ja maaseudulla varmaan vielä tänäkin päivänä, saunapäivä oli lauantai ja silloin vaihdettiin saunan jälkeen puhtaat alushousut. Eli kerran viikossa.
Kaupungeissa sentään ollaan kultturelleja ranskalaiseen tapaan, eli peseytyminen on barbaarien hommaa – lisää hajuvettä vain –, ja paskalla käydessä ei pyyhitä vaan laitetaan talkkia ettei kutise. Hiuksetkin ostetaan kaupasta, kun omat kuhisee täitä.
Rajavartijan mukaan vaatteita oli vain kahdelle päivälle, eli paikallisessa kulttuurissa joka päivä pitäisi hävittää alusasut.
Mies raudoitettiin ja palautettiin seuraavalla lennolla takaisin Ranskaan.
Vierailija kirjoitti:
Rajavartijan mukaan vaatteita oli vain kahdelle päivälle, eli paikallisessa kulttuurissa joka päivä pitäisi hävittää alusasut.
Mies raudoitettiin ja palautettiin seuraavalla lennolla takaisin Ranskaan.
No Amerikassahan pidetään todella outona jo sitä, jos ilmestyt töihin tai kouluun kahtena päivänä peräkkäin sama paita tai housut päällä. Heidän kirjoissaan tarkoittaa sitä että et ole ollut kotona yötä kun et kerran ole pystynyt vaihtamaan vaatteita.
Eikö Amerikassa ole kauppoja, josta turisti voisi ostaa alushousuja?