Muovilisät kauniita? Ripset ja kynnet -muovipalat
En tajua et muovinpalojen lisääminen on viehättävää.
En ymmärrä yhtään muovisia hiusjatkeita, muoviripsiä, muovikynsiä.
Huvittaa vaan. Tulee mieleen peruukkileikit ja tekoviikset. Voisiko jonkun naisen miehestä tekoviikset olla Hot??
Kommentit (15)
Samaan kategoriaan kuuluu mielestäni niin korkeat korkkarit ettei niillä pysty edes kävellä sekä pistoshoidot. Ei ole yhtäkään ihmistä, joka olisi noilla kauniimpi.
No, onneksi itse voi jättää moiset laittamatta.
Jotkut tykkää, jotkut ei. Tuliko yllätyksenä että ihmisillä on erilaisia kauneuskäsityksiä ja mielipiteitä?
Ei minua kiinnosta vaikka joku laittaisi tekoviikset ja tekoripset samaan naamavärkkiin. Mitä sitten?
Olispa maailma aika tylsä jos kaikki samannäkösinä pyörittäisi täällä.
Kuka laittaa jotain muovihiuksia? Oikeaa hiusta ne pidennyksetkin on. Ripsetkin taitaa nykyisin olla jotain luonnonkuitua. Kynsistä en tiedä.
minua inhottaa sellaiset monen sentin terävät ja rumanväriset tekokynnet, mitähän p askaa siellä kynnen alla on muhimassa...
tekoripset on aika what the f cuk ne liimathan on ihan myrkkyjä, miten kukaan täysjärkinen haluaa sellaisia lähellekään silmiään...
tekotukka on jotain tekokuitua, joka syttyy helposti ja palaa iloisella liekillä, onpa nerokasta hauduttaa päässään sellaista materiaalia
silikoni-implantit tihkuttavat hyvässä lykyssä vierasaineita elimistöön vuosi kaudet, varmaan todella terveellistä...
mutta mitäpä sitä ei ihminen kauneutensa eteen tekisi
Saattaisin itsekin käyttää jos mulla olisi paskat geenit.
Nyt ei ole tarvetta.
Minusta teemasta voisi tehdä taideparodiaa :D
Tehdä muovin paloista hieman eri kokoisia. Näyttäen selvästi muovilta.
"Anna kun raavin selkääsi näillä muovin paloilla. Uuh"
"Anna kun kutitan sinua näillä polyamidilisäkkeillä"
Eduskuntasalissa matkalla puhujapönttöön: "Oho, ponnari tippui"
Mitäpä se kellekään muulle kuuluu millaiset lisukkeet kelläkin on?
Monella vastaantulijalla on julmetun överit ripset tai kynnet, mutta sehän on ihan heidän oma asiansa
Itse suosin luonnollisempaa tyyliä, eikä moni edes huomaa että mulla on geelikynnet kun ovat suht lyhyet ja koska tekijä on ammattilainen niin eivät tosiaan näytä muovisilta irto kynsiltä
Tämä.