Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kasvot hehkeäksi 2viikossa?

Vierailija
31.05.2021 |

Olen ollut masentunut, jonka takia kasvoni ovat harmaat, sameat ja turvonneet. Nyt olen vähän piristynyt ja haluaisinkin kasvot virkeäksi mahdollisimman pian, että pääsisin ulos enkä näyttäisi haudasta kaivetulta. Onko hyviä vinkkejä millä olisi vähän pirteämmän näköinen?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/39 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut auttaa 🍺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida auttaa :D

Vierailija
4/39 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timanttihiontaan varaat ajan. Sitten kotosalla kuivakuppausta kasvoille teet itse. Googleta.

Vierailija
5/39 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ihonhoitotuotteet: kasvojen hellävarainen puhdistus, kasvovesi, kosteusvoide ja mahdollisesti myös kasvoöljy, jos iho tuntuu kuivalta ja samealta. Parissa viikossa ei vielä ihmeitä saa aikaan, mutta jos ihonhoito on aiemmin ollut heikolla mallilla, saattaa iho jo muutaman päivän hoidon jälkeen näyttää hehkuvammalta. Kasvot olisi hyvä kuoria kerran viikossa, sillä saa kuolleen ihosolukon pois ja iho näyttää paremmalta, sekä tuotteet imeytyvät tehokkaammin. Kuorintoja saa valmiina tai voi tehdä itsekin, netistä löytyy paljon ohjeita. Kasvonaamiot ovat myös näppäriä pikatuotteita tuomaan hehkua ja kosteutta, etenkin kangasnaamiot. Niitä saa ihan lähimarketeistakin jos ei netistä halua tilata. Jos meikkaat, kokeile hehkua antavaa pohjustustuotetta tai kevyttä meikkivoidetta, yleensä sellaisella saa kasvot näyttämään paremmalta kuin paksulla mattameikkivoiteella. Tärkeää on tietysti myös sisäinen ihonhoito, pyri syömään terveellisesti ja juomaan paljon vettä.

Vierailija
6/39 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö reilusti hedelmiä, minulla auttoi nopeasti. Hanki luonnollista poskipunaa, jota laitat varovasti, että se näyttää luonnolliselta.

Vierailija
7/39 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalion muutos. Juo paljon vettä, monipuolista kasvispainotteista ruokaa. Pois turhat sokerit, hiilarit ja maitotuotteet. 

Vierailija
8/39 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon, kokeilen näitä!

Vierailija
9/39 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät, niin alkoholi ja tupakka kokonaan pois. Sokeri vähemmäksi tai kokonaan pois.

Kunnon yöunet ja säännöllinen päivärytmi.

Terveellistä ruokaa, eli paljon vihanneksia, marjoja ja hedelmiä.

Oikaise ryhti, kevyt meikki jos tykkäät meikata. Hiukset sellaisiksi, että viihdyt ja tuntuu oman näköiseltä.

Perus ihonhoito riittää, muista aurinkosuoja.

Mukavaa kesää!

Vierailija
10/39 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin ostaa konjac-sienen ihan saman jutun takia kuin aloittaja. Yrittäisin saada kasvoihin hehkua ja sameutta pois. Veden juontia voisi lisätä. Timanttihiontaan, tai muuhun kosmetologin hoitoon en nyt raaski rahojani laittaa.

Vierailija
11/39 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käytät, niin alkoholi ja tupakka kokonaan pois. Sokeri vähemmäksi tai kokonaan pois.

Kunnon yöunet ja säännöllinen päivärytmi.

Terveellistä ruokaa, eli paljon vihanneksia, marjoja ja hedelmiä.

Oikaise ryhti, kevyt meikki jos tykkäät meikata. Hiukset sellaisiksi, että viihdyt ja tuntuu oman näköiseltä.

Perus ihonhoito riittää, muista aurinkosuoja.

Mukavaa kesää!

Alkoholia ja tupakkaa en käytä, mutta tässä oli hyviä vinkkejä. Kiitos ja ihanaa kesää sinullekkin

Vierailija
12/39 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholi, tupakka pois kokonaan, juomaksi vain vettä. Hiilarit ja sokerit miniimiin. Vahva kosteutus, käytä vaikka naamioita pari kertaa viikossa. Aurinkosuoja ulkona vaikka olis pilvistä. Happokuorinta kerran-pari viikossa. Nuku kunnolla.

Vierailija
13/39 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin ostaa konjac-sienen ihan saman jutun takia kuin aloittaja. Yrittäisin saada kasvoihin hehkua ja sameutta pois. Veden juontia voisi lisätä. Timanttihiontaan, tai muuhun kosmetologin hoitoon en nyt raaski rahojani laittaa.

Minulla on ollut aikaisemmin konjac sieniä, niitähän on eri iholle erilaisia. Olen kokeillut mustaa ja valkoista, suosittelen. Tällä hetkellä ei ole, koska on kuoriva kasvonaamio.

Vierailija
14/39 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInäkin lähtisin ensin hyvästä ihonhoidosta, edullisetkin tuotteet kelpaavat, säännöllisyys tärkeää. Lisäisin kuorinnan edellisen ohjeisiin.

Toisena olisi terveellinen, paljon kasviksia, hedelmiä ja marjoja sisältävä ruokavalio.

Reipas ulkoilu ja venyttely.

Vaatteet, jotka ovat kasvojen lähellä, niiden väri vaikuttaa paljon. Valitse sellaisia, jotka saavat sinut näyttämään pirteämmältä.

Kahdessa viikossa ei tosiaan ihmeitä saa aikaan, mutta hanki vielä jotain meikkejä, jos sinulla ei ole. Kiva pohjameikki, peitepuikkoa, rusottavaa poskipunaa ja aurinkopuuteria, kunnes nuo muut ovat vaikuttaneet. Inhoan enkunkielisiä lausahduksia, mutta tähän sopii hyvin: fake it till you make it. Itsekin meikkaan vain, kun jostain syystä koen tarvitsevani sitä. Syyt vaihtelevat.

Vierailija
15/39 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisten lisäksi pikakaunistuksen saa kevyesti itseruskettavasta voiteesta.

Vierailija
16/39 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-vitamiinituotteet (L300 halpa ja hyvä), !rakeeton! kuorinta ja kirkastava naamio kerran viikossa, gua sha, paljon vettä ja reipasta ulkoilua ilta-aikaan. Timanttihiontaan en menisi kesällä.

Vierailija
17/39 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä olenkin ehkä juonut liika vähän. Pakkanen on täynnä marjoja joten pitää yrittää niistä keksiä jotain syötävää :)

Vierailija
18/39 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vettä olenkin ehkä juonut liika vähän. Pakkanen on täynnä marjoja joten pitää yrittää niistä keksiä jotain syötävää :)

Ai kun ihanaa, marjoista saa vaikka mitä. Itse syön aamulla kaurapuuroa ja reilusti marjoja. En lisää sokeria, mutta ei pieni määrä varmasti haittaa. Niistä voi tehdä vaikka kiisseliä puuron kanssa tai marjapirtelön.

Tiedät, että olet juonut sopivasti vettä, kun pissa on hyvin vaalean keltaista, jos se on väritöntä, olet juonut liikaa, tummempaa, liian vähän.

Vierailija
19/39 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutu henkeäksi kahdessa viikossa seuraavalla reseptillä:

- Nukun 8 tuntia joka yö yhtä soittoa jos mahdollista, onnistuu helpoiten kun lakanat ovat vaihdettu, huoneessa sopiva viileähkö lämpötila, itse nukun ikkuna auki, ja täysi pimeys, niin ettei edes auringonnousu herätä. Hyvälaatuisella unella on suurin vaikutus omaan ulkonäkööni

- Ilmeen virkistäminen: saunominen kosteassa mutta ei kovin kuumassa saunassa, niin että hikoiluttaa hyvin, mahdollisesti uintia päälle, sauna poistaa nesteita ja kuona-aineita, mutta ole varovainen jos sinulla on herkkä iho

- Ilmeen virkistäminen reippalla kävelyllä kauniissa luonnossa joka virkistää henkiseti ja saa sielun hymyilemään ja kasvot säteilemään

- Tanssiminen, laulaminen, nauraminen ja rakkaus, siis kaikki jossa veri lähtee kiertämään ja vakio-naamari kirpoaa pois ja kasvot saavat liikettä ja mieli inspiroituu

- Yksinkin voi katsoa hauskan leffan tai näytelmän tms ja nauraa sydämen kyllyydestä, tee vaikka testi, ota kuva kasvoistasi ennen nauramista, hauskoja treffejä (älä riskeeraa jonkun uuden kanssa), tanssia tms ja ota kuva jälkeen, huomaat että vuosia on pudonnut pois ihan hetkessä

- Rakastelu yksin tai toisen kanssa saa kasvot myös hehkeiksi

Lisäksi pari litraa vettä päivässa ja kuten muut sanovat alko ja sokeri ja höttöhiilarit pois ja ulkoinen ihonhoito niin olet kahdessa viikossa kuin uudestisyntynyt, tietysti jos vielä kulmakarvojen muotoilu jne ja hiukset vaikket niistä maininnut

Testattu on ja toimii. Eikä maksa paljoa.

Vierailija
20/39 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sisäinen ja ulkoinen tasapainoon niin muutut hehkeäksi, ei tule pelkästään purkista tai ruuasta. Ilme tulee sisältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi