Sähköpyörä, mitä järkeä pyörässä joka kuluttaa luonnonvaroja?
Jos ei jaksa polkea pyörää, miksi ostaa pyörää ollenkaan.
Ihan kuin maailma tarvitsis lisää sähkövempaimia.
Kommentit (149)
Pyykinpesukone. Pyykit voi pestä käsinkin.
Astianpesukone. Astiat voi pestä käsinkin.
Kuivausrumpu ja kuivaushuone. Kuivuu ne pyykit itsestäänkin.
Sähkövalo. Kynttilät on keksitty.
Hissi. Portaatkin varmasti löytyy.
Sinä sähköpyöräilyn luonnovarojen kulutuksesta huolestunut olet varmasti itse oikea asketismin esikuva ja kulutuskriittisyyden ehta esitaistelija, oletan. En enää ikinä vaihtaisi akustiseen kun sähkärin hankin, on se niin hauska ajettava. Onhan se kallis mutta minulla on siihen varaa, enkä omista autoa.
Kyllä teeveeshopissa myytävä sähkökäyttöinen kuntopyörä on vielä tyhmempi keksintö.
Tutulla on sähköpyörätuoli. Ihme laiskuri.
Sähkökäyttöinen hengityskone. Mikä siinä manuaalisessa on niin hankalaa pumpata sitä käsin tai jalalla?
Sähköhammasharja, ja semmoista vielä suositellaan. Pyh
Onko tässä keksitty pyörä uudelleen :)
On kyllä typerää kun on pyörä joka ei kuluta luonnonvaroja ja se lähes korvataan sähköpyörällä jonka valmistus kuluttaa luonnovaroja ja hävitys tuhoaa ilmastoa ja valmistuskin on hyvin kyseenalaista ja ihmisoikeuksia polkevaa niin silti tehdään ja vielä pahempaa kun moni suostuu tuollaista käyttämään.
Tavallinen perinteinen pyörä tuo sentään sitä hyötyliikuntaakin ja nyt sekin on poistettu, keksitty oikein tuote josta on useita haittoja, kuinka tyhmiä kuluttajat oikein voivat olla???????????
Kommenteista huomaa, että suurin osa ei ole kokeillut puhumattakaan että omistaisi sähköpyörää. Erittäin hyvä keksintö, työmatka- ja kuntoilumielessä. Ei se silti itsestään liiku.. Haters gonna hate, itse ajelen hyvällä omallatunnolla.
Ihmisiä ei kiinnosta mistä se sähkö tulee tai miten se valmistetaan tai edes siitä mistä se akku valmistetaan niin helppohan se on huutaa sähkön puhtautta