Kolmen kimpasta aisuriksi?
Meilla on vaimon kanssa ollut mukava kolmen kimppa jo pidemmän aikaa jossa kolmantena osapuolena on ollut mies. Itse olen alistuvainen ja tämä mies on vastaavasti ollut hyvin dominoiva osapuoli, hän on päättänyt kuka tekee kenelle mitäkin ja millä tavalla. Tämä on ollut kaikille sopiva kuvio, sessioiden jälkeen on vietetty mukavasti iltaa jutellen asioista laidasta laitaan ja hommat ovat jatkuneet kerta toisensa jälkeen. Tapaamisia on ollut yleensä kerran tai kaksi viikossa.
Nyt tämä mies kertoi että haluaisi minulle siveysvyön jotta voi olla varma ettei vaimon kanssa harrasteta seksiä sillä välin kun hän on poissa. Tällä hän kuulemma haluaisi varmistaa että kaikilla on riittävästi haluja aina kun tavataan. Viimeksi eilen nimittäin kävi niin että kun hän tuli päivällä kyllään niin olimme harrastaneet jo aamulla seksiä ja enkä itse ollut kovin kiihkeällä tuulella, enemmänkin odottelin illan jääkiekkopelin alkua. Hän ei myöskään halua jälkiliukkaille. Hän haluaa ottaa alfan roolin ja viedä leikkiä siihen suuntaan.
Mitä mieltä arvon palstalaiset ovat, tulisiko suostua? Itseäni kiinnostaisi kyllä kokeilla mutta vähän mietityttää.. En ole mieltänyt itseäni aisankannattajaksi aiemmin.
Kommentit (4)
Tilanne on nyt sellainen, että alfa-uros omistaa teidän seksuaalisuuden. Taitaa helpoin teille kaikille, jos suostut lukittavaksi ilman sen suurempaa draamaa, kun sama lopputulos olisi joka tapauksessa vastaanhagoittelustasikin huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on nyt sellainen, että alfa-uros omistaa teidän seksuaalisuuden. Taitaa helpoin teille kaikille, jos suostut lukittavaksi ilman sen suurempaa draamaa, kun sama lopputulos olisi joka tapauksessa vastaanhagoittelustasikin huolimatta.
Kaikkea paskaa sitä saa lukea!!!
Luultavasti alfa vie naisesi ja jäät lehdellä soittelemaan. Mikä nyt on sulle ihan oikein, lapatossu.
Kyllähän se on nyt sillä lailla, että siveysvyö sinun on laitettava. Sinut on pantava kontrolliin. Alfa tuo luultavasti joku päivä mukanaan karhuhomon köyrimään sinua, koska olet tuollainen nahjus. Samalla hän rakastelee vaimoasi joka reikään ja virnuilee pilkallisesti venyvän peräaukkosi aiheuttamaa rääkymistäsi