Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syyhykö?

Vierailija
30.05.2021 |

Voiko tämä olla muka syyhyä:
-Vajaa 3kk kutinaa eri puolilla kehoa, erityisesti säärissä
-Punaisia rakkuloita raapimisen myötä
-Joinain päivinä kutinaa vähemmän, välillä vanhat rakkulat punoittaa enemmän (esim. Reagoivat varmaan tiettyihin rasvoihin
-Ei mitään sormiväleissä
-Kortosonivoide ei korjannut tilannetta, toisaalta perusvoiteet ohella saattavat ärsyttää?
-Nyt kortisoni mennyt suun kautta pari päivää, kutinaa hieman tuntuu, muttei tunnetta raapia hillittömästi
-Kellään muulla perheestä ei ole oireita(useampi lapsi ja puoliso)
-En ole yöpynyt missään muualla kuin kotona

Lääkäri kirjoitti siis myös reseptin syyhylääkkeelle, mutta ei paljon huvittaisi huvikseen ottaa ja tulisi kalliiksikin, kun useampi lapsi. Itse epäilen vahvasti, että olisi syyhy. Lääkäri teki päätelmän silmämääräisesti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Siis itse epäilen vahvasti, ETTEI olisi syyhy.

Ap

Vierailija
2/5 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan siitepölyallergiaa, se aiheuttaa myös iho oireita, aloita histec tai joku muu apteekista saatava allergialääke päivittäin ja rasvaa iho joka päivä perusvoiteella esim lv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atopia? Käytätkö esim villasukkia? Mulla tekee villa ihokontaktissa hirvittävän kutinan. Isännällä oli inttiaikana sarkatakin kaulus laittanut niskan ruvelle, joten oli joutunut luopumaan sarkavaatteista.

Vierailija
4/5 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin teille tuli 5G?

Vierailija
5/5 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa otattaa labrassa maksa-arvot,  maksan toimintahäiriöt ilmenevät usein eri puolilla kehoa kutinana.