Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni toiminta

Vierailija
30.05.2021 |

On alkanut ihmetyttämään. Usein viikonloppuisin herää minua ennen ja lähtee koiran kanssa lenkille. Jos pyytelen aamulla sänkyyn kanssani ei enää halua tulla. Lähtee lasten kanssa usein touhuamaan jotain ja kun tänäänkin tuli kotiin ja ehdottelin seksiä vaimo kiersi asian hymyillen sillä että olen taatusti ehtinyt pitämään jo omaa kivaa. No juu, toki, mutta kun olisi kiva ihan livenäkin saada. Mielipiteitä muilla tälläisestä toiminnasta? Ja aika uusi juttu siis meillä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot huono. Joku hoitelee noi sun puolesta, eli kättä päälle jatkossakin.

Vierailija
2/27 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koira ja lapset siis vain vaimon omia vai miksi hän hoitaa kaiken yksin? Et ole ajatellut osallistua?

Ei muakaan hirveästi huvita jos mies vetää lonkkaa samalla kun mä joudun hoitamaan ihan kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa v*tuttaa sinun sängyssä makailu, kun joutuu hoitamaan lapset ja koiran. Kokeile niinpäin joku aamu, että heräät ajoissa ja annat emännän kerrankin nukkua. Kun hommat on hoidettu, niin mene sitten vaimolta kyselemään innostaisiko.

Vierailija
4/27 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muita. Huono vastaus

Ap

Vierailija
5/27 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koira ja lapset siis vain vaimon omia vai miksi hän hoitaa kaiken yksin? Et ole ajatellut osallistua?

Ei muakaan hirveästi huvita jos mies vetää lonkkaa samalla kun mä joudun hoitamaan ihan kaiken.

No kyllä mä hoidan juttuja myös. Kuten pihatöitä, talon kunnostusta ym. En vaan ole tällä hetkellä kauheasti osallistunut vaimon ja lasten juttuihin.

Ap

Vierailija
6/27 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. 0/5.

Vierailija
7/27 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet vaan yksi askare siinä hoidettavien asioiden listalla. Vaimo ja lapset elää omaa elämäänsä, sinä olet ulkoistanut itsesi yhtälöstä.

Jos et halua eroa, niin kannattaisi alkaa osallistumaan. Ero kyllä tulee kun nainen huomaa että ei tarvitse sua mihinkään vaan hoitaa kaiken yksin.

Vierailija
8/27 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kulunut provo taas kerran. Eikö mielikuvituksesi riitä muuhun?

Vierailija
9/27 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se koira vaan on vietävä ulos aamulla. Lapsetkin on hoidettava, jos sen ikäisiä että tarvitsee laittaa aamupalaa ja katsoa muutenkin perään. Sitten tietysti olisi myös kivaa viikonloppuisin koko perheen voimin vaikka syödä aamupalaa yhdessä.

Vierailija
10/27 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mistäs sinä sen muka tiedät?

Vierailija
11/27 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut sinulta niin mitäänsanomatonta seksiä, että voi aivan hyvin jättää väliin.

Vierailija
12/27 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei varmaan jos yksinään joutuu koko paketin pitämään kasassa.

Kun lapset isompia niin voi ollakin.

Vierailija
13/27 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo hoitaa pakolliset hommat ja sä makaat sen ajan sängyssä runkkaamassa :D

Ja ihmettelet miksi vaimo ei pidä sua haluttavana?

0/5

Vierailija
14/27 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole provo enkä tehnyt ennen aiheesta aloituksia. Meillä ei ihan pieniä ole vaan yli 10 molemmat. Ja teen raskasta fyysistä työtä ja laitan taloa ja pihaa kuntoon. En todellakaan ole mikään lorvailija. Rakastan vaimoa ja lapsia mutta tuntuu ettei minulla ole annettavaa hediän keskenäisiin menoihinsa. Vaimo kyllä usein pyytää mukaan mutta en osaa oikein sanoa miksi en mene. Jään kotiin tekemään honmia.

Ap

Vierailija
15/27 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö vaimosi jotenkin hehkeämmältä nykyisin? Seisoskelee kesken ruuanlaiton kaukaisuuteen tuijottaen itsekseen hymyillen  ? Suolasi ruuan kolmesti epähuomiossa? 

On sillä toinen

Vierailija
16/27 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole provo enkä tehnyt ennen aiheesta aloituksia. Meillä ei ihan pieniä ole vaan yli 10 molemmat. Ja teen raskasta fyysistä työtä ja laitan taloa ja pihaa kuntoon. En todellakaan ole mikään lorvailija. Rakastan vaimoa ja lapsia mutta tuntuu ettei minulla ole annettavaa hediän keskenäisiin menoihinsa. Vaimo kyllä usein pyytää mukaan mutta en osaa oikein sanoa miksi en mene. Jään kotiin tekemään honmia.

Ap

Onko tää sun talo- ja piharemppa kestänyt jo yli kymmenen vuotta? Sen varjolla ulkoistit lasten- ja kodinhoidon vaimolle? Ihmeen pitkään sun vaimo sua kestikin, ennen kuin aloitti erotoimenpiteet.

Vierailija
17/27 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle on useampi sanonut nyt, että todennäköisesti vaimoa harmittaa, kun et osallistu mihinkään yhteiseen. Minäkin sanon samaa. Minä sitten lopulta erosin siitä miehestä, joka oli ulkoistanut itsensä minun ja lasten jutuista, siitä joka ei lähtenyt aamukävelylle, kylään, jätskille, metsään, puistoon, pyöräilemään, siitä joka ei tehnyt mulle ikinä ruokaa tai kattanut aamiaista. Siitä, joka ei halunnut jutella tai katsoa yhdessä elokuvia. Siitä, joka luuli, että olen aina valmis seksiin, kun hän ehdottaa.

Itse olisin kaivannut yhdessä tekemistä, juttelua, arjen jakamista. Naurua, kädestä pitämistä. Ja niiden jälkeen läheisyyttä, hellyyttä, seksiä.Mies olisi kaivannut seksiä ja sitä, että ruoka on ajallaan valmis ja kaapissa puhtaita pyykkejä. Siisteys ei ollut niin olennaista.

Vierailija
18/27 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on useampi sanonut nyt, että todennäköisesti vaimoa harmittaa, kun et osallistu mihinkään yhteiseen. Minäkin sanon samaa. Minä sitten lopulta erosin siitä miehestä, joka oli ulkoistanut itsensä minun ja lasten jutuista, siitä joka ei lähtenyt aamukävelylle, kylään, jätskille, metsään, puistoon, pyöräilemään, siitä joka ei tehnyt mulle ikinä ruokaa tai kattanut aamiaista. Siitä, joka ei halunnut jutella tai katsoa yhdessä elokuvia. Siitä, joka luuli, että olen aina valmis seksiin, kun hän ehdottaa.

Itse olisin kaivannut yhdessä tekemistä, juttelua, arjen jakamista. Naurua, kädestä pitämistä. Ja niiden jälkeen läheisyyttä, hellyyttä, seksiä.Mies olisi kaivannut seksiä ja sitä, että ruoka on ajallaan valmis ja kaapissa puhtaita pyykkejä. Siisteys ei ollut niin olennaista.

No huh..en minä sentään noin paha ole. Kotihommistakin teen oman osuuteni ihan aina. Osaisin ehkä Arvella vaimoni kaipaavan samanlaisia juttuja. Itse ehkä hieman ajautunut sivuun. En ole kovin hyvä näyttämään tai sanomaan tunteitani. Mutta kyllä minä perhettäni arvostan ja rakastan. Ja näytän sen sillä työllö ja sillä että pidän paikat kunnossa ja korjaan heti jos jokin on rikki. Onpahan tytöilläni aina kaikki kunnossa ja turvattuna.

Vierailija
19/27 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ihmetteli ihan samaa.

No ei ole koiraa käyttänyt lenkillä ainakaan vuoteen, ei oikeasti osallistu mihinkään, siis oikeasti mihinkään kotityöhön vaan lähtee omiin töihinsä silloin kun jotain olisi tehtävä. Lähtee aamulla, palaa illalla. Siinä välissä itse olen ollut päivän töissä, käynyt kaupassa, tehnyt ruoan, pessyt pyykkiä ja lenkittänyt koiran, yleensä vielä jotain siivonnut ja nyt kesäaikaan myös pihatyöt, talvella lumityöt.

Mies ei omien sanojensa mukaan ehdi mukaan. Seksiin ja nukkumaan ehtii. Minä olen jo tuossa vaiheessa niin poikki että ehdin vaan nukkumaan.

Vierailija
20/27 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä hoidan juttuja myös. Kuten pihatöitä, talon kunnostusta ym. En vaan ole tällä hetkellä kauheasti osallistunut vaimon ja lasten juttuihin.

Ap

Eikä vaimo osallistu sun juttuihin. Seksi on ilmeisesti ponnetontakin, kun olet vetänyt lonkkaa (käteen) vaimon hoitaessa huushollia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan