Antakaahan vihjeitä välteltävistä Tinder profiileista
Jakakaa pikkuvihjeillä pääkaupunkiseudun huonot kokemukset.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoja on nekin, joilla lukee, että ovat oikein tyytyväisiä elämäänsä sinkkuinakin. Kummallista todistelua siitä, että minähän en ketään oikeasti edes tarvitse.
Tämä! Kai sillä yritetään sanoa ettei olla epätoivoisia tai jotain.
Ja sitten nämä: "Olen onnellisesti parisuhteessa mutta....." ja sitten kauhea itku siitä mitä siitä onnellisesta parisuhteesta puuttuu!
Nämä just. Olen onnellisesti parisuhteessa tai tyytyväinen sinkkuna enkä hae mitään. Tulin silti yhteen ruuhkaisimpaan deittisovellukseen :D
Ei haeta mitään eikä ole aikaa mihinkään, mutta kuitenkin etsitään jotain, mutta ei tiedetä mitä. Mutta ota ihmeessä selvää, jos kiinnostus heräsi!
Liian laitetut kuvat. Totuus: 5 mukulaa/hakee elättäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoja on nekin, joilla lukee, että ovat oikein tyytyväisiä elämäänsä sinkkuinakin. Kummallista todistelua siitä, että minähän en ketään oikeasti edes tarvitse.
Ja sitten nämä: "Olen onnellisesti parisuhteessa mutta....." ja sitten kauhea itku siitä mitä siitä onnellisesta parisuhteesta puuttuu!
Nämä just. Olen onnellisesti parisuhteessa tai tyytyväinen sinkkuna enkä hae mitään. Tulin silti yhteen ruuhkaisimpaan deittisovellukseen :D
Ei haeta mitään eikä ole aikaa mihinkään, mutta kuitenkin etsitään jotain, mutta ei tiedetä mitä. Mutta ota ihmeessä selvää, jos kiinnostus heräsi!
Muistavat myös kertoa, että lapsi/lapset ovat aina ykkössijalla elämässä ja minkään naisen tai miehen on turha edes kuvitellakaan olevansa yhtään tärkeä.
Jos etsii parisuhdetta niin kannattaa välttää kuvattomia profiileja, tekstittömiä profiileja, miehiä koirakuvilla, kun koira ei ole oma ym. feikkaus, lapset miehellä niin ei etsi enää mitään vakavaa, lentäjät/ lääkärit/ juristit/ johtajat eivät etsi mitään vakavaa
muutama sata riviä vaatimuksia toiselle osapuolelle
😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa, että hakee seksiseuraa. Kaikki eivät pysty sanomaan sanaa seksi ääneen tai kirjoittamaan sitä profiiliinsa. Ovat muutenkin näitä tyyppejä, jotka luottavat ajatustenlukuun ja suhteet kaatuvat aina väärinymmärryksiin.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset joilla on profiili enkuksi. Noi on tollasia joitten oma arvo riippuu siitä minkä maalainen se miesystävä on.
Naurettavaa soopaa. Suomessa on paljon myös muunmaalaisia ihmisiä jos et tiennyt. Lisäksi rasistijuntit eivät ymmärrä tai jaksa paneutua englanninkieliseen tekstiin, joten sillä teistä pääsee helpoiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset joilla on profiili enkuksi. Noi on tollasia joitten oma arvo riippuu siitä minkä maalainen se miesystävä on.
Naurettavaa soopaa. Suomessa on paljon myös muunmaalaisia ihmisiä jos et tiennyt. Lisäksi rasistijuntit eivät ymmärrä tai jaksa paneutua englanninkieliseen tekstiin, joten sillä teistä pääsee helpoiten.
Ote Tinderistä: "Looking for a nice lady. Ps. I am gentleman!"
Ihan pakko kysyä. Millainen on suomalainen herrasmies?
No onhan se kun laittaa niitä vanhoja kuvia Tinderiin että onko se sairastanut koronan ja laihtunut vai miten näyttää niin erinäköiseltä parissa kuukaudessa. Kai ne on jotain vanhoja kuvia..
Muutenkaan en ymmärrä niitä jotka vanhemmalla iällä laittaa lapsuuden tai nuoruuden kuvia profiiliin chateissa ja juttelevat nuoremmille naisille niin ketä kiinnostaa miltä joku on näyttänyt nuorena olipa ollut miten komea vaan, miehet tekee tätä. Tämän hetken ihmiseen sitä tutustuu ja ihastuu jos ihastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittiset mielipiteet profiilissa.
näihin en ole vielä törmännyt!
Mitäh? :D Oletko mies vai nainen? Naisilla on aika usein (tullut about parikymmentä sellaista profiilia vastaan). Lähes kaikki ovat olleet äärivasemmistoa.
Äärivasemmistoa? Olen nainen, etsin ja löysin naisen Tinderistä. Ainoat poliittiset maininnat olivat tyyliä ”kaikki käy, kunhan et ole persu”. Niitä kyllä useampikin. Muutama feministiksi ilmoittautuva myös, mutta tuskin ainakaan kaikki tarkoittivat puoluekantaa.
Enpä olisi persua ottanut itsekään. Harva nainen huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten eivät vain ole kiinnostuneita sinusta, suomalainen mies. Swaippaa vaan suosiolla vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
mitä vältettävää on panosovelluksen karuselloijissa, kun kaikki tietää mikä homman nimi on?
sieltä vaan omaan silmään sopiva tyyppi ja peitot heilumaan.
vai kuvitteleeko ap löytävänsä sieltä sen tulevan aviomiehensä?
Jokainen käyttää sitä mihin käyttää. Itse käytän juttuseuran etsimiseen kun on tylsää.
Ikinä elämässäni en niin epätoivoinen ole ollut että netistä seksiä etsisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä vältettävää on panosovelluksen karuselloijissa, kun kaikki tietää mikä homman nimi on?
sieltä vaan omaan silmään sopiva tyyppi ja peitot heilumaan.
vai kuvitteleeko ap löytävänsä sieltä sen tulevan aviomiehensä?
Aika moni tuttuni on löytänyt sieltä ihan monen vuoden suhteen. Nykyaika on vähän erilaista kuin sinun nuoruutesi +10 vuotta sitten.
Mun nuoruus oli -10 v sitten, hähähää.
up