Antakaahan vihjeitä välteltävistä Tinder profiileista
Jakakaa pikkuvihjeillä pääkaupunkiseudun huonot kokemukset.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Naisia, jotka ei sano mitään lasten määrästä, kannattaa välttää. Niitä on silloin helposti 3++.
Ja kaikki eri isille.
Poliittiset mielipiteet profiilissa.
Koko Tinder taitaa olla välteltävä.
Kaikki räväkäksi itseään kuvailevat naiset.
mitä vältettävää on panosovelluksen karuselloijissa, kun kaikki tietää mikä homman nimi on?
sieltä vaan omaan silmään sopiva tyyppi ja peitot heilumaan.
vai kuvitteleeko ap löytävänsä sieltä sen tulevan aviomiehensä?
Metsästyskuvat profiilissa miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Koko Tinder taitaa olla välteltävä.
No ei sentään. Se on eronneille helpoin paikka löytää seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Naisia, jotka ei sano mitään lasten määrästä, kannattaa välttää. Niitä on silloin helposti 3++.
Siis mitä ihmettä, itse olen lapseton ja en minäs sitä ainakaan erikseen mainosta.
Sanat nuorekas, kiltti, isänmaallinen, satuttanut, karaoke, enkeli, aktivisti, uskovainen ja mikä tahansa viittaus Yö yhtyeen tuotantoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä, itse olen lapseton ja en minäs sitä ainakaan erikseen mainosta.
Useimmat lapsettomat naiset mainitsevat tämän asian Tinderissä. M39
Olen Timo Turust. Mitä tähänkin nyt sitten kirjoittais. Tykkään juoda kaljaa ja bilettää. Kirjat on yök. PS. Isot tissit on plus, läskit älkää vaivautuko.
Nainen joka ei kirjoita profiiliin muuta kuin emojijonon.
Toinen on mietelauseet
Eat sleep train repeat
Live love laugh
Ymsyms
Vierailija kirjoitti:
mitä vältettävää on panosovelluksen karuselloijissa, kun kaikki tietää mikä homman nimi on?
Jotkut miehet siellä heti aluksi kertoo että haluavat perheen ja vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisellä? En minä alle kolmikymppisenä koe mitään tarvetta mainita sanallakaan olemattomista lapsista, enkä oleta miehilläkään olevan lapsia jos eivät niistä mainitse.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni tuttuni on löytänyt sieltä ihan monen vuoden suhteen. Nykyaika on vähän erilaista kuin sinun nuoruutesi +10 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni tuttuni on löytänyt sieltä ihan monen vuoden suhteen. Nykyaika on vähän erilaista kuin sinun nuoruutesi +10 vuotta sitten.
Tinder on perustettu kylläkin 9 vuotta sitten.
Ja itse haen miesseurani kylläkin Grindrissa, jossa meillä miehillä riittää vientiä.
Kun saisi heti vastauksen kysymyksiin onko luottotiedot kunnossa, mielenterveys, alkoholiongelmia tai muita riippuvuuksia, muuta salailtavaa, miten se edellinen suhde päättyi millä tavalla ero hoitui. Ettei mene kuukausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisellä? En minä alle kolmikymppisenä koe mitään tarvetta mainita sanallakaan olemattomista lapsista, enkä oleta miehilläkään olevan lapsia jos eivät niistä mainitse.
Minäkin oletan, että mainitaan lapsista vain silloin jos niitä on, en minä erikseen sitäkään mene mainitsemaan, että en harrasta purjehdusta tai postimerkkien keräilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on perustettu kylläkin 9 vuotta sitten.
Ja itse haen miesseurani kylläkin Grindrissa, jossa meillä miehillä riittää vientiä.
No olis aika outoa, jos homosovelluksessa miehille ei olisi vientiä. Mutta kelpaako siellä todella kaikki ja aivan millaiset tahansa miehet toisin kuin heteromiehille tarkoitetuissa seuranhakupalveluissa?